Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
de vízzel kell előtte feltöltenem a tartályt gondolom... ha valami gebasz lenne, a víz spricceljen ne a levegő robbanjon...
Mi a fene az a kocsifújtató?
Talán kézi vagy lábpumpára gondolt a fórumtárs.
Ez kompresszió mérésre alkalmatlan,hosszú a légút! Akkor már jobb egy órát egy átalakítóval a hengerfej nyomóágára behajtani!
A motor teherbirására ez a leg egyszerűbb szerintem már mint házilag
Habár ahogy gondolkodom csak azt mutatja ami a tömlőbe van ami a kompriban azt nem !
Igen,ha a motor erejét akarom tudni,arra jó,de a kompri állapotát nem tudja értékelhetően jelezni(gyűrű,dugó állapota).
De tudja mennyit nyom !
Nagyon jó téma került felszinre,nemsoká össze lesz rakva a Rába sűritőm,na most gondolkozom hogy nem lene hülyeség kompressziót mérni mint annó a Simson-nál,mert ez az adat mindjárt pontos mértéket mutat a dugó henger és gyűrűk állapotáról,igy egyből akad is egy kérdésem,mennyi lehet ugyan a normál érték egy ilyen légsűritőnál?Vagy monjuk egy tól-ig érték ami között ha mozog akkor azt mondhatjuk hogy jó állapotban van.Kis Simsonnál azt tudom hogy álltalában amire azt mondtuk hogy jó kompresszió van benne az 9 és 13 között mozgott.
Hát ezt így már én is elfelejtettem,vannak amik 200 bárt is tudnak,típusa válogatja. Az ipari,autóipariak cc 40 légkör a plafon,de inkább ez alatt,ha már 16 ot nyom az jó! Hisz'nem is kell magasabb nyomás,csak több levegő,azt meg a méretezéssel,többszörözéssel oldják meg! De ha kiguglizod típusa szerint,akkor választ kapsz rá.
Igen erre gondoltam, ha a cső végét lezárod, vagy kicsavarod ledugózod, behúzva a szelepet a kompi nyomását fogja mutatni. Ha nem elég a 10-15 bár amit az óra képes ki lehet cserélni nagyobbra, de szerintem felesleges.
Ha van egy autós kompresszió szetted, akkor nem nehéz megoldani, de a kézivel nekem nem sikerült lefogni anno a dízelen. Kénytelen voltam ráhegeszteni egy tartót, hogy az injektor lefogatóhoz tudjam csavarozni. Persze néhány közdarab segítségével össze lehet rakni, egy kiszuperált CO-palack órát meg biztosan kapsz a zsibin pár-százért. Az meg tudja 2-300-ig.
Már mint mi felesleges?Jövőhéten valószinű össze lesz rakva a légsűritő,nagyon kiváncsi vagyok,igy le fogom mérni hány bárt nyom,közbe gondolkozva arra jutottam hogy semmi képp nem hasonlithatom az értéket egy Simson hengerben lévő kompresszióhoz mert ott a hengerfejbe van kialakitva egy égéstér ami a kompresszornál nincs,tehát eleve már adatot kell hogy kapjunk.Na majd kiderül mennyi lesz benne,csak jó lett volna erről egy adat,de szerintem erről nem találok sehol.Valós légszállitási adattal biztos tudnának szolgálni itt
15 Barnal nagyobb óra. Igen látom, ott is flexi-csővel van bekötve az óra, ez is igazolja, hogy a képletben nem játszik a a bekötő-cső hossza.
A hozzászólás módosítva: Jan 6, 2015
Persze hogy nem.
Ácsi!! Mi köze a dízelnek a kompresszorhoz!! A komprinak az a dolga hogy ellássa a rendszert ! Max 10-12 légkörrel,már ez is sok,8-9 minden ! A dízel akár 140 et is tud
Semmi,ő csak azt irta le hogy hogyan mért egyszer Diesel-be kompressziót.
Mit tud a Diesel?140 mit?hol?
Ebben tévedsz mert a diesel 8/1 a süritése ami azt jelenti 50 bár fölé megy valamivel de ez már 400-500 fordulatnál itt lép be a sűritési hó ami begyujtja a porlasztott üzemanyagot de ha hengerenként a viszonyitát méred 20 -30 bár köről van 130 140 bár a robbanáskor
Bocsesz! Kevertem a befecs.. nyomással! 45 év után ?!
Na azért,a hagyományos szivódizel (adagolós) befecs nyomása alakul 140 bár körül.Illésoszkár jól irja,ott 20-30 bár van a hengerekbe.
De még 18 bárral elmegy a benzines meg 9 - 12 között ez alatt kakukk szerintem megy deeee,
"deeeeeeeee,"elég erőtlen!
Illetve a vidéki autószerelőhöz kell vinni akit úgy hivnak: Bekő Tóni
Igen, ezek az értékek kb a régieknél, az új Hdxxxi -nél kicsit máshogy alakulnak. 140 körül mértük padon a injektor-fejeket. Azt akartam írni, ha a kompi kiakasztja a 15-ös órát, az már jó szerintem. Azt akartam ecsetelni, ha teljesen lezárod a kompresszor kimenetét, és elméletileg csak egy 150-300 Bar-os órát raksz rá, meg egy akkora erőművet, amit nem tud megfogni, lehet szét is nyomja magát, mivel a kompressziós tér igencsak kicsi.
A hozzászólás módosítva: Jan 6, 2015
Nyáron elmegy, de télen az már be nem indítod, legfeljebb ha alágyújtasz, mint az IFA-nak szoktuk....
A hozzászólás módosítva: Jan 6, 2015
Én nem azt írtam,hogy tekerje be a fejbe az órát és indítson rá,ezt kézzel szoktuk tekerni,és közben hallgatjuk hol szuszog,az órát figyelve. Egyszerű,gyors módszer a hibakeresésnél. Gyakorlatilag kitudod zárni a kompri hibát,ha gyenge a rendszer valahol.
" de télen az már be nem indítod, "
Hát a jó öreg hideginditó mire való??? A hozzászólás módosítva: Jan 6, 2015
|
Bejelentkezés
Hirdetés |