Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Lapozás: OK   55 / 182
(#) adamka0523 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Jan 5, 2015 /
 
de vízzel kell előtte feltöltenem a tartályt gondolom... ha valami gebasz lenne, a víz spricceljen ne a levegő robbanjon...
(#) yulo5310 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Jan 5, 2015 /
 
Mi a fene az a kocsifújtató?
(#) adamka0523 válasza yulo5310 hozzászólására (») Jan 5, 2015 /
 
Talán kézi vagy lábpumpára gondolt a fórumtárs.
(#) laacika hozzászólása Jan 5, 2015 /
 
Szerintem egy kerékfujtatóra gondolt.
(#) yulo5310 válasza laacika hozzászólására (») Jan 5, 2015 /
 
Ez kompresszió mérésre alkalmatlan,hosszú a légút! Akkor már jobb egy órát egy átalakítóval a hengerfej nyomóágára behajtani!
(#) illesoszkar válasza yulo5310 hozzászólására (») Jan 5, 2015 /
 
A motor teherbirására ez a leg egyszerűbb szerintem már mint házilag
(#) illesoszkar hozzászólása Jan 5, 2015 /
 
Habár ahogy gondolkodom csak azt mutatja ami a tömlőbe van ami a kompriban azt nem !
(#) yulo5310 válasza illesoszkar hozzászólására (») Jan 5, 2015 /
 
Igen,ha a motor erejét akarom tudni,arra jó,de a kompri állapotát nem tudja értékelhetően jelezni(gyűrű,dugó állapota).
(#) illesoszkar válasza yulo5310 hozzászólására (») Jan 5, 2015 /
 
De tudja mennyit nyom !
(#) laacika hozzászólása Jan 5, 2015 /
 
Nagyon jó téma került felszinre,nemsoká össze lesz rakva a Rába sűritőm,na most gondolkozom hogy nem lene hülyeség kompressziót mérni mint annó a Simson-nál,mert ez az adat mindjárt pontos mértéket mutat a dugó henger és gyűrűk állapotáról,igy egyből akad is egy kérdésem,mennyi lehet ugyan a normál érték egy ilyen légsűritőnál?Vagy monjuk egy tól-ig érték ami között ha mozog akkor azt mondhatjuk hogy jó állapotban van.Kis Simsonnál azt tudom hogy álltalában amire azt mondtuk hogy jó kompresszió van benne az 9 és 13 között mozgott.
(#) yulo5310 válasza laacika hozzászólására (») Jan 5, 2015 /
 
Hát ezt így már én is elfelejtettem,vannak amik 200 bárt is tudnak,típusa válogatja. Az ipari,autóipariak cc 40 légkör a plafon,de inkább ez alatt,ha már 16 ot nyom az jó! Hisz'nem is kell magasabb nyomás,csak több levegő,azt meg a méretezéssel,többszörözéssel oldják meg! De ha kiguglizod típusa szerint,akkor választ kapsz rá.
(#) laacika válasza yulo5310 hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
Google nem segitett,pedig barátom.
(#) Chipmunk1960 válasza laacika hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
Igen erre gondoltam, ha a cső végét lezárod, vagy kicsavarod ledugózod, behúzva a szelepet a kompi nyomását fogja mutatni. Ha nem elég a 10-15 bár amit az óra képes ki lehet cserélni nagyobbra, de szerintem felesleges.
(#) Chipmunk1960 válasza laacika hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
Ha van egy autós kompresszió szetted, akkor nem nehéz megoldani, de a kézivel nekem nem sikerült lefogni anno a dízelen. Kénytelen voltam ráhegeszteni egy tartót, hogy az injektor lefogatóhoz tudjam csavarozni. Persze néhány közdarab segítségével össze lehet rakni, egy kiszuperált CO-palack órát meg biztosan kapsz a zsibin pár-százért. Az meg tudja 2-300-ig.
(#) laacika válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
Már mint mi felesleges?Jövőhéten valószinű össze lesz rakva a légsűritő,nagyon kiváncsi vagyok,igy le fogom mérni hány bárt nyom,közbe gondolkozva arra jutottam hogy semmi képp nem hasonlithatom az értéket egy Simson hengerben lévő kompresszióhoz mert ott a hengerfejbe van kialakitva egy égéstér ami a kompresszornál nincs,tehát eleve már adatot kell hogy kapjunk.Na majd kiderül mennyi lesz benne,csak jó lett volna erről egy adat,de szerintem erről nem találok sehol.Valós légszállitási adattal biztos tudnának szolgálni itt
(#) Chipmunk1960 válasza laacika hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
15 Barnal nagyobb óra. Igen látom, ott is flexi-csővel van bekötve az óra, ez is igazolja, hogy a képletben nem játszik a a bekötő-cső hossza.
A hozzászólás módosítva: Jan 6, 2015
(#) laacika válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
Persze hogy nem.
(#) yulo5310 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
Ácsi!! Mi köze a dízelnek a kompresszorhoz!! A komprinak az a dolga hogy ellássa a rendszert ! Max 10-12 légkörrel,már ez is sok,8-9 minden ! A dízel akár 140 et is tud
(#) laacika válasza yulo5310 hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
Semmi,ő csak azt irta le hogy hogyan mért egyszer Diesel-be kompressziót.
Mit tud a Diesel?140 mit?hol?
(#) illesoszkar válasza yulo5310 hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
Ebben tévedsz mert a diesel 8/1 a süritése ami azt jelenti 50 bár fölé megy valamivel de ez már 400-500 fordulatnál itt lép be a sűritési hó ami begyujtja a porlasztott üzemanyagot de ha hengerenként a viszonyitát méred 20 -30 bár köről van 130 140 bár a robbanáskor
(#) yulo5310 válasza illesoszkar hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
Bocsesz! Kevertem a befecs.. nyomással! 45 év után ?!
(#) laacika válasza yulo5310 hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
Na azért,a hagyományos szivódizel (adagolós) befecs nyomása alakul 140 bár körül.Illésoszkár jól irja,ott 20-30 bár van a hengerekbe.
(#) illesoszkar válasza laacika hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
De még 18 bárral elmegy a benzines meg 9 - 12 között ez alatt kakukk szerintem megy deeee,
(#) laacika válasza illesoszkar hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
"deeeeeeeee,"elég erőtlen!
(#) illesoszkar válasza laacika hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
Illetve a vidéki autószerelőhöz kell vinni akit úgy hivnak: Bekő Tóni
(#) laacika válasza illesoszkar hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
(#) Chipmunk1960 válasza laacika hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
Igen, ezek az értékek kb a régieknél, az új Hdxxxi -nél kicsit máshogy alakulnak. 140 körül mértük padon a injektor-fejeket. Azt akartam írni, ha a kompi kiakasztja a 15-ös órát, az már jó szerintem. Azt akartam ecsetelni, ha teljesen lezárod a kompresszor kimenetét, és elméletileg csak egy 150-300 Bar-os órát raksz rá, meg egy akkora erőművet, amit nem tud megfogni, lehet szét is nyomja magát, mivel a kompressziós tér igencsak kicsi.
A hozzászólás módosítva: Jan 6, 2015
(#) Chipmunk1960 válasza illesoszkar hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
Nyáron elmegy, de télen az már be nem indítod, legfeljebb ha alágyújtasz, mint az IFA-nak szoktuk....
A hozzászólás módosítva: Jan 6, 2015
(#) yulo5310 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
Én nem azt írtam,hogy tekerje be a fejbe az órát és indítson rá,ezt kézzel szoktuk tekerni,és közben hallgatjuk hol szuszog,az órát figyelve. Egyszerű,gyors módszer a hibakeresésnél. Gyakorlatilag kitudod zárni a kompri hibát,ha gyenge a rendszer valahol.
(#) laacika válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Jan 6, 2015 /
 
" de télen az már be nem indítod, "
Hát a jó öreg hideginditó mire való???
A hozzászólás módosítva: Jan 6, 2015
Következő: »»   55 / 182
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem