Fórum témák
» Több friss téma |
Folytatas, a vevobemenetek jelzik a jelet de megfelelo kod azonossag nelkul miert kellene mukodnie a motornak?
A vevőpanelen levő relé meghúz tehát a kód rendben van szerintem.Most ez a helyzet:Táp ráad és egyből meghúz a nagy relé és forog a motor egyfolytában.hiába kapcsolom a végállásokat az csak forog.Igaz nem a saját motorja van rajta csak egy 230-as moci.
Köszönöm.Ezt nem találtam.A leírásban szereplő 1 sec-es standby led villogása az nálam elmarad.Tehát a proci nem áll készenlétben.Szerrdán viszem a door-systemhez majd ők remélem boldogulnak vele.
Szia, nincs mit, ha az osszes bekotes dip kapcsolo megfelelo allasban van es nem mukodik marad a szerviz.
Te jóisten! Mi ez ?? Mit csináltál szegény vezérléssel ??
Egy ilyen vezérlés nem olcsó...... kb. 31 ezer +áfa....
Könnyen ki lehet nyírni......
IC csere volt ? Gondolom gyári motorba van beépítve..
Van egy A400 kapuvezérlés. Kezd az idegeimre menni a baromságával. Az M2 motor csak részlegesen nyit ki. Már minden beállítást kipróbáltam rajta és nem változik a helyzet. A motorokat felcseréltem, és akkor is az M2 kimenet csinálja ezt. Mi a franc lehet vele?
Olyan, mintha részleges nyitás lenne rajta beállítva, de valójában ez le van tiltva benne. Mégis ezt csinálja. Már tanulásnál is csak félig nyit ki. Fotocella nincs.
Szia
Igaz nem most írtad, nézd meg, hogy a készenléti led szabályos 1 másodpercenként vilog-e, ha igen nincs vész a uC körül, teljesen le van választva, szóval nincs az az isten csapás ami hazavágná. Ha nem villog, vedd ki a processzort , és mérd meg a stabil 5 v-ot. Ha véletlen valamiért túlfeszt kapott a uC akkor annyi, mert ez egy OTP programozott Ic. Ha érdekel, és még aktuális a kérdés, keress meg privátba, nekem vannak ilyen vezérléseim. Üdv
Szia
Ha nem távirányítóval, hanem 22-17 összeérintésével indítod, akkor is ezt csinálja. Ez a vezérlés egy agyrém, nem csípem üdv
Most nézem, hogy már a tanításnál megbukott a dolog.
A vezérlés a motorok áramfölvétele alapján érzékeli a végállásokat, amit a betanítás során megjegyez, normál üzembe pedig előtte nem sokkal belassít és koppanáson megállítja. Írtad, volt motorcsere, így az kizárható, azt kellene megnézni, azon a ponton a kapu nem szorul-e. Esetleg futtasd le a betanító fázist kiakasztott motorral. Iktasd ki az áramfelvétel érzékelést átmenetileg. Ha ez sem segít, csinálj egy memória törlést, majd újra betanítás. Hülye menüje van, de viszonylag stabil vezérlés, ne gondolj túl bonyolult hibára
AZ A400 igen trükkös dolog. Át lehet verni egy darabig, de azt ne felejtsd el,hogy van benne személybejáró funkció is. Mondjuk ezeket már le szoktuk cserélni más típusokra. Van kérdésed ?
Szerintem is egy agyrém, de 10-12 éve még jók voltak. Mondjuk a Wingo motorral hajlandó rendesen működni.
olvasd el ezt.a400
Ezt már 50x elolvastam és minden variációját végigpróbáltam és semmi. Az M2 motor megy kb 7másodpercet és megáll. A relé vezérlése is megáll, tehát a proctól áll le. Ebből nem lehet kimozdítani.
A kapu nem szorul. Motorcsere úgy volt, hogy a vezérlőben cseréltem meg a két motorkábelt és ment vele a hiba a másik szárnyra. Olyan mintha nem az áramra állna meg, hanem csak időre. Motor nélkül próbálva is kb 7s a relé behúzási ideje. Az M1 az megy sokáig ilyenkor is. Nyilván az keresi az áram növekedést, csak nem találja. Újra tanítás és memóriatörlés többször megcsinálva. Már lassan csukott szemmel is megy.
Ha M2 lassítás és visszanyitás nélkül áll le akkor az egy érdekes hiba, ilyennel még nem találkoztam,
Át kell vizsgálni a vezérlést, van-e esetleg beázásra utaló jel, + elkok leellenőrzése, ha a uC foglalatos, azt is megnézni. Nézd meg, hogy M2 leállásakor a relé szikrázik-e, ergo a relé szakítja-e meg az áramot és nem a triac? Biztos, hogy nem programozási hiba van. Üdv
Ha nagyon régi a vezérlés, akkor áramkorlátozás nélkül tanítom fel a szettet. Akkor menni kell, hacsak nem adta meg magát a vezérlés.
Úgy csináltam meg, azóta megy.
Sajnos akkor ennyit lehet vele csinálni. Ha ezután romlik el akkor nincs ötletem......
Tulajdonképpen ha jól betanítottad "árammérés kizárásával" a menetidőt, normálisan belassít a végállások előtt, valamint ki van építve rendesen 2 fotocellapár, aligha fogod hátrányát érezni az ampermérés funkció hiányának
Az egy "nem normális funkció".... Minden értelmes vezérlésben az erőt tudod állítani, potméterrel vagy programozással. Ezt egy kicsit elméretezték a digók.
Szia, neked kell a tanitaskor gombnyomassal megadni a lassitas kezdopontjat.
Belassít ? Az A400 ??? Ez érdekes.... Ilyet én nem tapasztaltam.
Kicsit elvesztettem a fonalat.
Végállás kapcsoló nélküli motoroknál alapvető, hogy ne csumagázon koppanjon az ütközőknél, ennek hiánya a kaput és a motor mechanikáját hosszútávon rongálja. Üdv
Igen, de ott ahol egy relé kapcsol egy aszinkron motort ott elég nehéz lassítani!
Most nincs előttem az a400, de ha jól emlékszem mindkét motor közös ágába van 1-1 triac (ált btb 12) és ezt meg PWM-ezi optotriakokon keresztül.
Ez azért is jó, mert először kapcsol a relé és utána pár tized másodpercel a triac, ugyanez kikapcsoláskor, de fordítva, így ezáltal nem szikrázik a relé, örök élet + 3 nap. Üdv
Picit elbizonytalanítottál, lehet éne emlékszem rosszul és kispórolták belőle ezt a funkciót
|
Bejelentkezés
Hirdetés |