Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » NICE garázskapu elektronika + egyéb
Lapozás: OK   2 / 17
(#) teodor válasza teodor hozzászólására (») Máj 29, 2011 /
 
Folytatas, a vevobemenetek jelzik a jelet de megfelelo kod azonossag nelkul miert kellene mukodnie a motornak?
(#) attrax válasza teodor hozzászólására (») Máj 29, 2011 /
 
A vevőpanelen levő relé meghúz tehát a kód rendben van szerintem.Most ez a helyzet:Táp ráad és egyből meghúz a nagy relé és forog a motor egyfolytában.hiába kapcsolom a végállásokat az csak forog.Igaz nem a saját motorja van rajta csak egy 230-as moci.
(#) teodor válasza attrax hozzászólására (») Máj 30, 2011 / 1
 
Szia, tanulmanyozd at . Bővebben:ezt
(#) attrax válasza teodor hozzászólására (») Máj 30, 2011 /
 
Köszönöm.Ezt nem találtam.A leírásban szereplő 1 sec-es standby led villogása az nálam elmarad.Tehát a proci nem áll készenlétben.Szerrdán viszem a door-systemhez majd ők remélem boldogulnak vele.
(#) teodor válasza attrax hozzászólására (») Máj 30, 2011 /
 
Szia, nincs mit, ha az osszes bekotes dip kapcsolo megfelelo allasban van es nem mukodik marad a szerviz.
(#) attrax válasza teodor hozzászólására (») Jún 17, 2011 /
 
A szervíz is feladta.
(#) skaresz válasza attrax hozzászólására (») Jún 24, 2011 /
 
Te jóisten! Mi ez ?? Mit csináltál szegény vezérléssel ??
(#) skaresz válasza attrax hozzászólására (») Jún 24, 2011 /
 
Egy ilyen vezérlés nem olcsó...... kb. 31 ezer +áfa....
Könnyen ki lehet nyírni......
(#) skaresz válasza attrax hozzászólására (») Jún 24, 2011 /
 
IC csere volt ? Gondolom gyári motorba van beépítve..
(#) karaszbandi hozzászólása Júl 10, 2011 /
 
Van egy A400 kapuvezérlés. Kezd az idegeimre menni a baromságával. Az M2 motor csak részlegesen nyit ki. Már minden beállítást kipróbáltam rajta és nem változik a helyzet. A motorokat felcseréltem, és akkor is az M2 kimenet csinálja ezt. Mi a franc lehet vele?
Olyan, mintha részleges nyitás lenne rajta beállítva, de valójában ez le van tiltva benne. Mégis ezt csinálja. Már tanulásnál is csak félig nyit ki. Fotocella nincs.
(#) zsoltee0001 válasza attrax hozzászólására (») Júl 10, 2011 /
 
Szia

Igaz nem most írtad, nézd meg, hogy a készenléti led szabályos 1 másodpercenként vilog-e, ha igen nincs vész a uC körül, teljesen le van választva, szóval nincs az az isten csapás ami hazavágná.
Ha nem villog, vedd ki a processzort , és mérd meg a stabil 5 v-ot.
Ha véletlen valamiért túlfeszt kapott a uC akkor annyi, mert ez egy OTP programozott Ic.
Ha érdekel, és még aktuális a kérdés, keress meg privátba, nekem vannak ilyen vezérléseim.
Üdv
(#) zsoltee0001 válasza karaszbandi hozzászólására (») Júl 10, 2011 /
 
Szia

Ha nem távirányítóval, hanem 22-17 összeérintésével indítod, akkor is ezt csinálja.
Ez a vezérlés egy agyrém, nem csípem
üdv
(#) zsoltee0001 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Júl 10, 2011 /
 
Most nézem, hogy már a tanításnál megbukott a dolog.
A vezérlés a motorok áramfölvétele alapján érzékeli a végállásokat, amit a betanítás során megjegyez, normál üzembe pedig előtte nem sokkal belassít és koppanáson megállítja.
Írtad, volt motorcsere, így az kizárható, azt kellene megnézni, azon a ponton a kapu nem szorul-e.
Esetleg futtasd le a betanító fázist kiakasztott motorral.
Iktasd ki az áramfelvétel érzékelést átmenetileg.
Ha ez sem segít, csinálj egy memória törlést, majd újra betanítás.
Hülye menüje van, de viszonylag stabil vezérlés, ne gondolj túl bonyolult hibára
(#) skaresz válasza karaszbandi hozzászólására (») Júl 10, 2011 /
 
AZ A400 igen trükkös dolog. Át lehet verni egy darabig, de azt ne felejtsd el,hogy van benne személybejáró funkció is. Mondjuk ezeket már le szoktuk cserélni más típusokra. Van kérdésed ?
(#) skaresz válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Júl 10, 2011 /
 
Szerintem is egy agyrém, de 10-12 éve még jók voltak. Mondjuk a Wingo motorral hajlandó rendesen működni.
(#) skaresz válasza karaszbandi hozzászólására (») Júl 10, 2011 /
 
olvasd el ezt.a400
(#) karaszbandi válasza skaresz hozzászólására (») Júl 10, 2011 /
 
Ezt már 50x elolvastam és minden variációját végigpróbáltam és semmi. Az M2 motor megy kb 7másodpercet és megáll. A relé vezérlése is megáll, tehát a proctól áll le. Ebből nem lehet kimozdítani.
(#) karaszbandi válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Júl 10, 2011 /
 
A kapu nem szorul. Motorcsere úgy volt, hogy a vezérlőben cseréltem meg a két motorkábelt és ment vele a hiba a másik szárnyra. Olyan mintha nem az áramra állna meg, hanem csak időre. Motor nélkül próbálva is kb 7s a relé behúzási ideje. Az M1 az megy sokáig ilyenkor is. Nyilván az keresi az áram növekedést, csak nem találja. Újra tanítás és memóriatörlés többször megcsinálva. Már lassan csukott szemmel is megy.
(#) zsoltee0001 válasza karaszbandi hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Ha M2 lassítás és visszanyitás nélkül áll le akkor az egy érdekes hiba, ilyennel még nem találkoztam,
Át kell vizsgálni a vezérlést, van-e esetleg beázásra utaló jel, + elkok leellenőrzése, ha a uC foglalatos, azt is megnézni.
Nézd meg, hogy M2 leállásakor a relé szikrázik-e, ergo a relé szakítja-e meg az áramot és nem a triac?

Biztos, hogy nem programozási hiba van.
Üdv
(#) skaresz válasza karaszbandi hozzászólására (») Júl 22, 2011 /
 
Ha nagyon régi a vezérlés, akkor áramkorlátozás nélkül tanítom fel a szettet. Akkor menni kell, hacsak nem adta meg magát a vezérlés.
(#) karaszbandi válasza skaresz hozzászólására (») Júl 23, 2011 /
 
Úgy csináltam meg, azóta megy.
(#) skaresz válasza karaszbandi hozzászólására (») Júl 23, 2011 /
 
Sajnos akkor ennyit lehet vele csinálni. Ha ezután romlik el akkor nincs ötletem......
(#) zsoltee0001 válasza karaszbandi hozzászólására (») Júl 24, 2011 /
 
Tulajdonképpen ha jól betanítottad "árammérés kizárásával" a menetidőt, normálisan belassít a végállások előtt, valamint ki van építve rendesen 2 fotocellapár, aligha fogod hátrányát érezni az ampermérés funkció hiányának
(#) skaresz válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Aug 9, 2011 /
 
Az egy "nem normális funkció".... Minden értelmes vezérlésben az erőt tudod állítani, potméterrel vagy programozással. Ezt egy kicsit elméretezték a digók.
(#) teodor válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Aug 10, 2011 /
 
Szia, neked kell a tanitaskor gombnyomassal megadni a lassitas kezdopontjat.
(#) skaresz válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Aug 11, 2011 /
 
Belassít ? Az A400 ??? Ez érdekes.... Ilyet én nem tapasztaltam.
(#) zsoltee0001 válasza skaresz hozzászólására (») Aug 12, 2011 /
 
Kicsit elvesztettem a fonalat.
Végállás kapcsoló nélküli motoroknál alapvető, hogy ne csumagázon koppanjon az ütközőknél, ennek hiánya a kaput és a motor mechanikáját hosszútávon rongálja.
Üdv
(#) karaszbandi válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Aug 12, 2011 /
 
Igen, de ott ahol egy relé kapcsol egy aszinkron motort ott elég nehéz lassítani!
(#) zsoltee0001 hozzászólása Aug 12, 2011 /
 
Most nincs előttem az a400, de ha jól emlékszem mindkét motor közös ágába van 1-1 triac (ált btb 12) és ezt meg PWM-ezi optotriakokon keresztül.
Ez azért is jó, mert először kapcsol a relé és utána pár tized másodpercel a triac, ugyanez kikapcsoláskor, de fordítva, így ezáltal nem szikrázik a relé, örök élet + 3 nap.

Üdv
(#) zsoltee0001 válasza karaszbandi hozzászólására (») Aug 12, 2011 /
 
Picit elbizonytalanítottál, lehet éne emlékszem rosszul és kispórolták belőle ezt a funkciót
Következő: »»   2 / 17
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem