Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Moderátorok jelentkezését várjuk! Feltétel a jó kommunikációs készség, humorérzék és a januári születés.
Sok boldog születésnapot kívánok erőben, egészségben.
Fogadd tőlem ezt a tortát.
Van ennek a sütinek receptje is? Mert az egyszerűség és a magyar kreativitás miatt jól néz ki?
Bocs. A végére nem kérdőjelet akartam rakni.
Bármiből ki lehet alakítani, sőt kombinálhatod is a dolgokat. Egyetlen feltétel, hogy az adott kalácsot/tortát meg lehessen csinálni ilyen alakban. Megfelelő forma, tepsi van-e, ami kézzel formálható massza ott nincs gond.
http://www.ritakonyhaja.hu/ Itt találod a receptet.
Imi65-nek címezve, de más is bátran reagálhat rá (kivéve köbzolit):
Szóval én furának találom manapság ezt a feltűnően sok metrós problémát, azaz, hogy ilyen sűrűn fordulnak elő manapság füstölések, kigyulladások. Érdekes, hogy az elmúlt 1 év során legalább 4-5 ilyen eset történt, talán több, mint az azt megelőző 8-10 vagy mégtöbb évben összesen. Valahogyan egyre inkább úgy érzem, esetleg rájátszhatnak esetleg egy picit a karbantartók/szervizesek is, persze nem rosszindulatból, hanem jelezve ezzel azt, hogy már igencsak kiszolgálták az embereket, és ideje lenne a kocsikat váltani... kicsit olyan összeesküvés elmélet szaga van a gondolatnak, de még talán igazságtartalma is lehet egy kevés... Szerintem egy ilyen szerelvény nem lehet olyan, mint egy dobozos tej, ami a lejárati idő után 2-3 nappal már garantáltan megromlik, és valahogy azt sem tudom elképzelni, hogy az oroszok anno úgy gyártottak volna, hogy 30 év után pont így és ilyen sűrűn hibásodnak majd meg az eszközök.
De jó! Ennek a sínje pont hozzám vezet! Csak lassan ér ide...
Köszönöm szépen!
Elképzelhetőnek tartom, hogy a karbantartó srácok most jutottak el a végsőkig... amikor egy nem megfelelő alkatrészt elengednek " talán még kibírja, mert úgysincs másik" jelszóval ...
Előző munkahelyemen sajnos átéltem ehhez hasonlót, amikor a régebben leselejtezett alkatrészt építettük vissza, mert nem találtunk jobbat
Szomorú dolog. Pont emiatt írtam az előbbieket, mert hasonló feltételezéseim voltak/vannak nekem is a szervizelésről. Van, amit el lehet halogatni, és mismásolni, de vannak igenis komoly alkatrészek, amelyekre nem ártana odafigyelni és nagyobb hangsúlyt fektetni (és persze elsősorban pénzzel ellátni) = fékrendszer és kormányrendszer pl. :no:
Pont ez a baj. Csak a kormányrendszer van ellátva pénzzel.
Micsoda meglátás! És sajnos igaz... abban a tekintetben... :no:
Rossz szakmát választottunk? Ezt a "lehetőséget" nem is vettem észre az előbb a saját írásomban.
A magam részéről nem szívesen cserélnék szakmát velük. Nekem fontos, hogy jól aludjak és nyugodtan nézhessek a tükörbe. Még akkor is, ha egyre idősebb arc néz vissza.
Nem kötődök a metróhoz egyetlen szállal sem, nem akarom őket hibáikon felül mentegetni...
Szerintetek, ki szeretne egy 38 éves (M2) vagy 34 éves (M3) Zsigulival, Moszkviccsal, Volgával járni. Hol lehetne alkatrészt kapni hozzá (bontó kizárva, mert Mityisinszkij Masinostrojityelnij Zavod márkával nem foglalkoznak). Azok a szerelők, akiket kiképeztek rá, már rég nem ott dolgoznak, ha dolgoznak még egyáltalán... Egy történet: Egyszerre járt le a Zöldkártyája az öreg Opel Kadettemnek és apósom Moszkvicsának. A kövelben csak egy Seat szervíz volt, gondoltam megpróbálom a lehetetlent. Reggel bevittük a két kocsit 8-ra. 9 körül kifizettem az Opel-t - azóta sem ment annyira jól, mint amikor kihoztam a Seat -tól. Jóval 12 után kijött a szerelő. Messzemenőleg elnézést kért a várakozásért. Magyarázta, hogy az Opel-en Bosh porlasztó van, és akad olyan Seat, amit ilyennel gyártottak, ugyan nem volt forgalomban Magyarországon, de utánna nértek a beállításnak. De ezzel az orosz prolasztóval nem boldogultak sehogy sem. Nem ment át a vizsgálaton... Nagyon tisztességesek voltak, egy jutányos hibafelderítést kellett fizetnem, nem 4 óra rezsi díjat. Lehet, hogy életben lehet tartani a kocsikat, de azt is el tudom fogadni, hogy a koruknál fogva nem mennek át a mai vizsgakövetelményeken. Az elektromos tüzekre: Biztos volt már dolgotok régebbi, melegedő orosz gyártmányú elektronikával. A szigetelések egyszerűen letörnek a vezetékekről. Az is elképzelhető, hogy pontosan a javításkot történő mozgatás árt a legtöbbet...
Nem teljesen ide kötődik de szerintem már a szerelőknek is elegük lehet kicsit...nekem közel 5 éves munkaviszonyom szűnt meg mert lejárt a szerződésem egy nagy vállalatnál Voltam (had ne írjak nevet de mindenkinél megtalálható egy ilyen tv,telefon stb.) plc vezérelt gépeket javítottam de nem csak elektronikát hanem vizet ,gőzt, hidraulikát ún. "univerzális szerelők voltunk" mindezt 85000 Huf havi fizetésért és alkatrészeket is bontottakat használtunk és sok helyen ilyen körülmények vannak én azon se csodálkoznék ha sokan belefáradtak már ebbe és kis hibákra csak legyintenek.
Némileg az előző témához szeretnék hozzászólni, hogy milyen alkatrészeket lehet rakni a járművekbe. Nálunk vannak olyan járatok, hogy azon alig van ember. Miért? Mert előtte talán 5 perce ment el az előző. Vajon az ilyen megoldás mennyire gazdaságos az üzemeltetőnek? A járatok átlag 15 percenként indulnak, máshova meg 2 óránként. Ha ezeket a járatokat felszámolnák, akkor (véleményem szerint) egész más megvilágításba kerülnének a költségek. Vagyis a veszteségek csökkentése javíthat a járművek felszereltségén. De ez egy privát vélemény.
Hogy tudd: nekem van olyan ismerősöm aki nem hogy a munka fogalmával sincs tisztába, de szégyent hoz a férfinépre. Hogy egy egyszerű példát mondjak: egy defektes biciklit nem tud megjavítani, mert:
1, nem ért hozzá 2, nincsenek szerszámai. Inkább kifizeti a javítás költségét, ami olyan 500Ft körül van. Én meg most vagyok 24, de itthon én vagyok az egyedüli férfi, akire ezek a javítások hárulnak. A villanyszereléshez annyit értek, hogy a szobámat magamnak kötöttem be anélkül, hogy erre alkalmas végzettségem lenne. Vagyis a helyzet adja, hogy ki mennyire lesz talpraesett. De egy biztos: mintha a mostani generációból kezdene kiveszni az önállóságra való hajlam. Ha valaki nem ért egyet velem, akkor nyugodtan írjon.
Van némi alapja a dolgoknak, felénk reggel 7 járat megy 50perc alatt, van hogy 5percen különbséggel, mind tömve (amivel én utazok az tömve van, Murphy törvénye szerint). De mikor az iskolások fejeznek, fél kettőkor, akkor fél órát várnak, mert kettőtől párosával indulnak a buszok (két busz egyszerre, és így 7 busz fél óra alatt) , de nem raknának át egyet se kettő elé. Szóval nem teljesen véletlen, de nem a legjobb megoldást alkalmazzák általában.
Hogy a buszjáratokhoz hozzászóljak, nálunk adott egy járat, fél óránként jár. Észrevette a volán, ha fél 2-kor indul, akkor tömve van a solo busz iskolásokkal (3 iskola van a vonalában, elmegy a központi pályaudvar előtt). Vajon mit csinált a volán? Csuklós buszt küldött? Ugyan, 5 perccel korábban indítja a buszt, így nincs tömve iskolásokkal. Elegáns megoldás, mindenki bosszankodik miatta, mégis így marad.
Adná az isten, hogy a különbözetre valami feltartsa.
Szia!
A Körös Volán is legtöbbször diákokkal van tele. Az a bosszantó, hogy ahol én lakok (Békésszentandrás) van általános iskola -ahova mellesleg én is járok-, de a sok h@lye szülő viszi a gyereket a 4 km-re lévő Szarvasra. Az itteni iskolában pedig egy évfolyamban vannak 16-an. A szarvasi pedig telve van szentandrásiakkal. Üdv! Balázs
Egy kis zene estére Jamie Woon - Shoulda (Sylvio Remix)
Az ember általában csak a rokonai temetésére megy el. De nekem volt egy idősebb barátom (F. Gyula bá), akit ma temettünk. A halála előtt már hónapokkal ezelőtt megfogadtam, hogy ha eljön az ideje, akkor megyek. 83 éves volt. A dolog szépséghibája, hogy néhányan a szertartás alatt se tudtak k.sba maradni. Általános rossz emberi szokás. Nyugodj békébe öreg.
Idézet: „azt sem tudom elképzelni, hogy az oroszok anno úgy gyártottak volna, hogy 30 év után pont így és ilyen sűrűn hibásodnak majd meg az eszközök.” Pedig egyszerűen csak tervezett elavulásról van szó. Csak ők úgy számoltak, hogy 30 év múlva még állni fog a Szovjet Unió, és hogy tőlük vesszük majd meg a következő szerelvényt. De egyébként azt is megérteném, ha a szerelőknek lenne elege abból, hogy nem fizetik meg őket. Csak a saját szakmámból tudom mondani, hogy egyre kevesebb lelkes ember van a pályán sajnos. Addig amíg a saját megélhetését nehezen tudja biztosítani valaki, a fizetése 5 éve nem változott, nincs jutalom, sem semmilyen elismerés senkinek. Az árak meg emelkednek, node ez már politika lenne, ha folytatnám...
Mint mindig a temetésen is mindenki saját műveltségi és intelligenciai képességei szerint viselkedik. Sajnos nem mindenki ugyanolyan. Vagy szerencsére?
Azért le a kalappal hogy elmentél elbúcsúzni
Látatalanban a rokonok mentségére szóljon, hogy az emberek többsége az élete első felében (az a vidámabb) inkább lakodalmakba jár, a második felében meg inkább temetésekre. Úgy egyébként meg nem is találkoznak (hacsak nem egy faluban/városban/országban laknak). Te viszont gondoltál rá, vittél egy csokor virágot. Ennél többet én magamnak sem kérnék/várnék el...
Sziasztok. A fotósok milyen ruha anyagot használnak a fények tompítására? Ezen a képen van az a fehér ernyő. Engem az érdekelne hogy az milyen anyag. Bővebben: Link
Fehér vászon,selyem, műselyem, Pénztárca függő.
Én eltudnám képzelni Fehér szitaszövetből is amit feliratok szitázásánál használnak. Gondolom nem csinálni akarsz ilyen ernyőt? Meglepően olcsón is kapható. Fotós fehér ernyő 84cm 33" KN-SBU33 Stúdió vakúhoz rögzíthető 84cm-es fotós fehér ernyő A vakú fénye kíválóan lágyítható egy fotós ernyő segítségével. Többnyire készleten! (egyéb esetben ~1-3hét a szállítás) ... [részletek...] 1.750 Ft 2012.01.31. |
Bejelentkezés
Hirdetés |