Fórum témák
» Több friss téma |
Az antenna közelében lévő tekercsre gondolsz? Bár az nem állítható.
Azért nem állítható, mert ki van öntve valamivel. A gyárban beállították, és fixálták (viasszal?). Elvileg most is állítható, de lehet úgy jársz, hogy állítgatás után egyáltalán nem fog reagálni a távra, vigyázz.
A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2019
Valóban állítható.
A vevőben amihez alapból volt távirányító kipróbáltam. Mi célt szolgál a benne forgó alkatrész? Az egy mágnes, vagy vasmag? E: Hiába tekerem teljesen be vagy ki a forgó részt, marad a fél méter. A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2019
Esetleg a kimeneti tranzisztor hibás, vagy az antenna (ha vezeték), szakadt valahol. Több ötletem sajnos nincs. A tekercset lehet hangolni a ferrittel (?). Változik az induktivitása, ahogy be-ki mozog a tekercs belsejében.
Azóta egy fokkal jobb a helyzet és változás is van de szinte lehetetlen megtalálni azt a pontot, ahol minden jó. Ha megtalálom akkor pedig rövid időn belül megint elállítódik.
Köszönöm az eddigi segítséget Nektek!
Szia! Sajnos itt mérni ill. indikálni kellene a jel maximumokat, ehhez egyszerű kis könnyen elkészíthető indikáló műszereket kell elkészíteni. Az adóhoz egy érzékeny mikroampermérő egy tűs germánium dióda és egy 1000 pF körüli kondenzátorból készíthető indikátor.
Ezzel a kvarc stabil frekvencián jelmaximumra kell hangolni a ferrites tekercset. A vevő kimenetére a dekódoló bemenetére csatlakoztatott érzékeny hangfrekvenciás erősítővel a vevő tekercsének ferritmagjával hangmaximumot kell beállítani. Jel nélkül itt erős zaj"sustorgás" hallható. Az adó kódolt jele hatására a zaj megszünik.
Sziasztok!
Kaptam egy Taiyo super jet autót, gond az hogy távirányító nincs hozzá, hogy működő képes-e nem tudom, ha bekapcsolom villágít egy LED, mechanikailag jó állapotú. Valahogy lehetne e hozzá hangolni valamilyen távirányítót vagy a komplet elektronikát ki kell cserélni? Ez az első Rc autóm ùgyhogy kb hülye vagyok e témaba...
sziasztok!
Új lennék itt.Tudna valaki segíteni abban ,hogy van egy régebbi r/c autóm semmi nincs ráírva 7.4 volt-os-Ha a kezembe fogom tökéletesen működik de mihelyt leteszem a talajra meg se mozdul -erőlködne de semmi csak egy kis idő után mozgatja a kormányt és el kezd sípolni valami .Kikapcsolom majd vissza és kezdődik elölről minden,Valami tippet kérnék.
Rakj fel képet róla. Hol és mikor vetted? Mivel töltöd?
csak jött,márkája nincs de egész eddig tökéletesen működött egy ütközésig.5 db ceruzaelemmel működik.átkötöttem rá egy másik motort de azzal is ugyan azt csinálja
A ceruza elem nem valami jó az autóhoz. Egyrészt túl nagy a belső ellenállása, másrészt kicsi kapacitást tud tárolni. Próbáld meg másik, vadi új elemmel, ha lehet nem a piacon vegyed 200Ft-ért 10-es csomagolásban, hanem valami minőségibbel próbálkozz.
próbáltam zsír új Duracell elemmel és új tölthető elemmel(akksi) de semmi változás.Az ütközés előtt tökéletesen működött merült elemmel is.
A vevőn lévő "öcsipanelt" nézném meg, mert ha az foglalatba van dugva, akkor lehet, hogy az ütközéskor kimozdult.
a harmadik képen lévő, ami alul van amin a vevő kristály van?
Sziasztok!
Vettem a piacon egy kisautót. Szeretném az Arduino Uno-val vezérelni, mert nem volt hozzá már meg a távirányító. Meg egyébként is ez lenne a cél. Az autóban az RX2 IC van. Keresgéltem és azt látom, hogy a 6, 7 ill a 11, 12 kivezetés vezérelné a motorok tranzisztorait. Ha ide kapcsolnék H jelet akkor használható lenne? Mielőtt megpróbálnám és esetleg tönkre menne. Van egy 1,3 ohmos ellenállás a hajtó motor fémháza és a panel között. Ez mi célból kell oda?
Szedd elő az RX2, TX2 IC adatlapját, és világos lesz.
Az ellenállásra nem találtam választ. A kimenetek azok rendben vannak (talán).
Sziasztok!
2 darabos 18650 3000mAh-s aksi kimenete 0 volt feszültséget mutat (meg van szakadva az egyik). Ez egy teljesen jó, új aksi, 1x volt használva 10 percet szobában(szóval alig volt terhelve), majd töltőre lett téve, végül bekapcsolva maradt hosszú hónapokig (kihúzott töltővel). Azóta nem vesz fel áramot. Elképzelhető, hogy a fentebb leírt procedúra tette tönkre? Nincs semmi módszer, amivel életre lehetne kelteni?
Lehetséges is.
Gondom van "2 darabos 18650 3000mAh-s aksi" értelmezésével. Soros, vagy párhuzamos kötés van? Ha van valamilyen védelmi elektronika, akkor lehet, hogy az tiltja a kimenetet.
A töltő kimenetén hagyott akksit biztosan merítette valamennyire a töltő, elég csak 0.1mA, ez a hosszú idő alatt mélykisülésbe vitte az akksit. De nekem van olyan akksim is, ami magától átment szakadásba, vagyis terhelés hatására a feszültsége simán lement 0v-ra, és ott is maradt, majd töltésre kicsit magához tért, de nem lehetett terhelni.
2db 18650 sorba kötve. Elvileg a felügyelő elektronika külön kis korong-os, de olyan nincs rajta (magába a cellába nem integrálják bele már, ha nem ipari a cella ugye?)
Tehát akkor kuka, ha jól sejtem. Érdekes, a másik meg 4.2 voltot mutat, jól fellett töltve. Azt azért kiszedem belőle, jó lesz még.
Van valami technika a pontheggesztés kikerülésére, sima forrasztással? (pl. maratni a felületet) Veszek egy tucat LG cellát (ezek a barna színűek, remélem még nem hamisítják őket). A hozzászólás módosítva: Szept 2, 2019
A másiknak is merülnie kellett volna akkor. Én még azon is gondolkozom, hogy esetleg túltöltötte. Egy JJRC Q46 volt egyébként az autó.
A hozzászólás módosítva: Szept 2, 2019
Van olyan cella is, aminek egyszerűen magasabb az önkisülése. Az ilyen cella szakadásba megy, és megvédi a másik cellát. Esetleg merítés plusz önkisülés okozhat ilyet.
Sziasztok! Vettem egy, a képen látható vezérlőt. A "motor interface" csatlakozóra közvetlenül köthetem a motort, vagy az valamiféle vezérlő jelet ad csak? Köszönöm
|
Bejelentkezés
Hirdetés |