Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Robur izzítás
 
Témaindító: Biotech, idő: Jan 10, 2012
Témakörök:
Lapozás: OK   1 / 1
(#) Biotech hozzászólása Jan 10, 2012 /
 
Halihó!
Olyan gondom van,hogy egy egyszerű ROBUR 3hengeres,léghűtéses targonca izzítása kifog rajtam!
Nem a motorról veszi a testet hanem külön kell neki adni!
Lemez híddal van egybe kötve megpróbáltam párhuzamosan is meg sorosan is bekötni őket,de hamarabb felizzik a visszajelző meg az ellenállás drót mint ahogy izzítana!
Mi a helyzet ilyenkor mit * el????
(#) alfa007 válasza Biotech hozzászólására (») Jan 10, 2012 /
 
Psszt... csak szólok hogy ha azt kérdezed hogy "ilyenkor mit sz(csillag)am el", akkor nem biztos hogy válaszolni is fognak.

Igaz a targoncákhoz nem értek, de szerintem valahol sérült a vezeték, vagy kontóakthiba.
(#) kadarist válasza Biotech hozzászólására (») Jan 10, 2012 /
 
Szia!
Testzárlatos valamelyik gyertya. Ezeket sorosan kell kötni, úgy, mint az MTZ-50-es izzítógyertyáit.
(#) alfa007 válasza kadarist hozzászólására (») Jan 10, 2012 /
 
Ja, értem tehát gáz üzemű targonca? Azoknak az izzítógyertyái között lehet zárlat?
Ha van multimétered akkor szakadás vizsgálattal meg lesz.
Ennél többet nem tudok segíteni.
(#) kadarist válasza alfa007 hozzászólására (») Jan 10, 2012 /
 
Miért lenne gázüzemű? A gázosnak gyújtógyertyái vannak, ennek izzítói, amelyek csak az indításhoz kellenek. Az előkamrás dízelmotoroknak kell izzítás, mert másképpen nehéz őket beindítani.
(#) Biotech hozzászólása Jan 10, 2012 /
 
Így van ez egy dízel motoros targonca 3hengerrel!
A gyertyák újak és nem szakadtak kint le is lettek próbázva aksiról!
A visszajelző és az ellenállás drót már vörösen izzik az izzító gyertyáknál meg semmi!
(#) kadarist válasza Biotech hozzászólására (») Jan 10, 2012 /
 
Ezek szerint rosszul kötötted be őket. Az egyik áramvezető lemez más szinten van, mint a másik és köztük szigetelő alátétnek kell lenni. A gyertya végére ki van hozva mindkét izzószál-kivezetés, amikre kell kötni a bemenetet-kimenetet. Tehát konkrétan sorba kell kötni a gyertyákat (ellenállások soros kötése), és nem párhuzamosan.
(#) alfa007 válasza kadarist hozzászólására (») Jan 10, 2012 /
 
Ok. Félre értettem.
(#) Műszerész válasza Biotech hozzászólására (») Jan 11, 2012 /
 
Szia képet vagy linket tudnál fel tenni az izzító gyertyáról, úgy egyszerűbb lenne válaszolni. amúgy mibe való az izzító gyertya? mert lehet más az értéke. és azért melegszik fel a visszajelző, és az ellenálás, miközben pedig jó a gyertya, lehet csak azokat kellene cserélni de így vaktában nem akarok találgatni.
(#) proba válasza Biotech hozzászólására (») Jan 11, 2012 /
 
Mindegyik gyertya helyett egy egy izzó.Bekapcsolás után rögtön látszani fog a hibahely.ha így is izzik az előtét akkor az égők és az előtét közötti rész zárlatos,ha mindhárom izzó haloványan ég akkor lehet csere a gyertyákra (kivett állapotban.) Ha így rendben van akkor lehet visszarakni egyesével,ha nem gyertya/előtét csere.
(#) Biotech hozzászólása Jan 11, 2012 /
 
Meglett a hiba!
Mi 123as mercedes benz izzítógyertyákat tettünk bele mert annak egyezett a menete a robur motorba!És mint ma kiderült a 123as-ba valami speciális ellenállás van nem csak valami ellenállás drót!
Ezért izzott nekem minden!
Nagyon szépen köszönöm a segítségeket!!!!
(#) akos70 válasza Biotech hozzászólására (») Jan 11, 2012 /
 
Ha a régi, fajta, nagy menetes gyertya van benne, azok sorba vannak kötve, egyenként valami 1,7 V feszültséget igényelnek, és ellenálláshuzallal vannak összekötve, hogy a végén kijöjjön a 12 volt. A hengerek száma is számit, ha csak 3 henger, akkor több ellenállás kell közéjük.
Kicsit elkapkodtad a vásárlást, ebből a régi fajta gyertyából csináltak már 12 voltos rúdgyertyát is, ezeket simán párhuzamosan kell kötni, mint a mai autókban, és megvan az az előnye, hogy ha egy gyertya kimegy, a többi még üzemképes marad.
Következő: »»   1 / 1
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem