Fórum témák
» Több friss téma |
WinAVR / GCC alapszabályok: 1. Ha ISR-ben használsz globális változót, az legyen "volatile" 2. Soha ne érjen véget a main() függvény 3. UART/USART hibák 99,9% a rossz órajel miatt van 4. Kerüld el a -O0 optimalizációs beállítást minden áron 5. Ha nem jó a _delay időzítése, akkor túllépted a 65ms-et, vagy rossz az optimalizációs beállítás 6. Ha a PORTC-n nem működik valami, kapcsold ki a JTAG-et Bővebben: AVR-libc FAQ
Nagyon ötletes ez a demo mód, még sajnos nem is hallottam róla. Leellenőriztem a programomat és tényleg szinte minden értékem 0 lett :S Haverom ARDUINO -ban programozik, és simán tudja használni a float típusú változót. De nagyon ötletes a megoldásod (őszintén szólva nem is gondoltam volna rá), meg szerintem látjátok, hogy kezdő vagyok az AVR-ben, ezért minden segítség jól jön Megpróbálom ezt az elképzelést, ha megakadok akkor írok
Üdv, yoman
Helló. A labortápegységemhez készítem a panelmérőt és már teljesen készen van a program és a hardver is. Viszont egy kis gond van a dologgal mivel induktív jellegű terhelésnél az árammérés teljesen megzavarodik és ezzel a feszültség mérését is kiakasztja. A kódot mikroC-ben írtam mivel nem akartam vele sokat hülyéskedni. Remélem javítható ez a probléma. A segítségeteket köszönöm.
Attiny10-hez nincs valakinek Eagle .lbr-je?
Használta már valaki eme kis mütyürt?
Sima sot223 tok...
Az uj atmel.lbr a ftp.cadsoft.de oldalon mintha fenn lenne.... Programozni mivel fogod? az avr-dragon mintha támogatná....
Gondolom sot23-6-ot akartál írni. Szeretem egyben látni a dolgokat. Nem pedig helyettesíteni.
AVRFreaks-en van pár megoldás a programozásra.
Azt, hogy mivel lehet hivatalosan programozni az itt van: Bővebben: Link
Eagleben alkatrészt csinálni pedig pár perc