Fórum témák
» Több friss téma |
Itt mindent megtalálsz, ha tudod értelmezni.
http://elektrotanya.com/?q=showcarradiopinout&brand=blaupunkt
Sziasztok! Vettem egy pioneer DEH 1200MP tipusu autó cd lejátszót. És az utmutatóból azt szűrtem ki, hogy két pozitiv feszültség kelle neki. egy a gyújtáskapcsoló ACC a másik meg 12 supply terminal lenne. jól gondolom azt, hogy egyszer 12 volt a gyujtáskapcsolórol meg mégy egy valahonnan ahol van biztosíték? Előre is köszönöm a segítséget
Igen, kell neki egy állandó feszültség, hogy a betáplált programot ne felejtse el.
Szijasztok! Van egy pioneer 2020mp típusú magnóm azt szeretném kérdezni, hogy hogy tudom rákötni az erősítőt mert RCA dugó nincs rajta!?
Vagy olyan erősítővel, aminek van magas szintű bemenete (hangszóró kimenetre lehet kötni), vagy veszel hozzá egy ilyen átalakítót és úgy.
Üdv Inhouse
És olyan átalakítót tudsz nekem mutatni!? Képet róla vagy valami ilyesmit és én betudom szerezni! Köszönöm szépen előre is
Köszönöm szépen a segítséget amúgy ilyet itthon sem nehéz összerakni kapcsolási rajzotok nincs hozzá? De ha nincs az se baj
Ahhoz képest, hogy eddig nem tudtad, hogyan is lehetne összekötni, már egyszerű összerakni egy kép alapján? Egyébként nem bonyolult, de 1500-ért ez még néz is ki valahogy. A csatlakozók elvinnék a felét, és bogarászhatod 1 napig, ha magad csinálod...megéri?
Üdv Inhouse
Hát, ahogy elgondolkodtam rajta egy két tekersz meg egy két ellenállás meg pár kondi lehet csak! Amúgy gondoltam hogy kell hozzá valami átalakítő miwel erősítőre nem köthetek már felerősített jelet!
Nem tudtam, hogy milyen átalakítő nézkéltem neten ilyeneket de igazából most kezdtem bele az autóhifi, autózenébe és nem nagyon tudom még ilyenek átalakítókat! Régóta foglalkozom elektronikával és hangosítással! Nagyon szépen köszönöm a válaszodat!
Üdv. A Peugeot 206-osomban szeretném kicserélni a régi Philips 22RC200/35 rádiót egy új Pioneerre DEH-3200UB-re vagy ehez hasonlóra. Ott ütköztem gondokba, hogy a kormányon levő Peugeot "távirányitó" egy miniISO-val van csatlakoztatva ilyen módon . A Pioneeroknál pedig egy 3,5 mm sztereó dugóval kell csatlakoztatni. Ha valaki tud ehez kapcsolási rajzot, vagy bármiféle megoldást megköszönném ha segítene.
Sziasztok egy kis segítség kellene van egy JVC KD-G341-es autórádióm a képen látható a bekötése de nem tudom mit hova kössek a + oké alá a földelés vagy is - ez is oké de ez nem elég ahoz hogy működjön van még olyan hogy 12v meg TE MUTING ezt nem tudom.Előre is köszi a segítséget.
Még egy dolog lenne a biztosíték résznél kettes van alul föllűl a bekarikázott résznél(SEE) ott nincs semmi ez nem gond?
A 12V az akkumulátor pozitív. Azért kell, hogy ne felejtse el a programot. A + az a gyújtás + de ezt is kötheted az akkura, csak akkor ha leveszed a gyújtást nem hallgat el a rádió. A TEL MUTING pedig a telefon kihangosítóval összekötve elnémítja a készüléket. Ha ilyened nincs nem kell bekötni. A + jelűtől balra lévő csatlakozó az antenna vezérléséhez van ez is csak akkor kell, ha motoros, vagy erősítős az antennád.
A képen egy iso csatlakozó bekötése látható.
Az alsó a tápé, a felső (8db) a hangszóróké. F mint front , R mint rear, vagyis első, hátsó L mint left (bal) R mint right (jobb) RR -> Rear Right Jobb hátsó, és így tovább. Az akkumulátor állandó áram a memoárnak, a + meg gyújtás lesz, hogy csak akkor tudd használni, ha ráadod, nehogy úgy felejtsd és lemerítse az aksit. U.i.: a tee muting valószínű a némítást akar jelenteni, ha lenne olyan kihangosítód, ami le tudja venni a rádiót, esetleg azon keresztül hallanád a telefonálót. (ez csak tipp volt, a többiek remélhetőleg megerősítenek benne, vagy cáfolják véleményemet)
Sziasztok.
Most hogy eléggé drágult a benzin, 1 hétig nem használtam az autót. Indítanám, se kép se hang. Egyszer már csinált ilyet, de úgy voltam vele, hogy az autórádiót biztos bekapcsolva hagytam (mert úgy van bekötve, hogy amikor a gyújtás nincs rajta akkor is lehessen hallgatni), na de most megnéztem. Megmértem az áramot az akkumulátoron 118 mA, na de mi okozza? A pioneer DEH-2320 autórádió előlap levétele után az áram 18 mA lett. Nem gondoltam volna...
Több rádiónál, amikor csak megnyomod a kikapcsoló gombot, nem áll le teljesen. Pl. egyes Sony-k ilyenkor még világítanak is. Ha pár másodpercig nyomva tartod, akkor kapcsol ki teljesen.
Valószínűleg nem volt egészen feltöltött állapotban az akkud, vagy nem is 100%-os már, és igen egy ilyen fogyasztás 1 hét alatt így már okozhat indítási problémát. Ha a tied nem kapcsolható ki csak ennyire, akkor marad az előlap levétel, ha biztosra akarsz menni. Érdemes téli időszakban, főleg, hogy a mai helyzetben egyre ritkábban jár autóval az ember; ránézni néha az akkura, és töltőre is felrakni 2-3 hetente, használattól függően. Üdv Inhouse
Az enyémben is egy pioneer van, a típusszámot nem tudom fejből, de ahogy Inhouse kolléga is írja egy gombnyomásra nem kapcsol ki teljesen. Körülbelül 3 másodpercig nyomva kell ehhez tartani a kikapcsoló gombot. Ne nyomd erősen, mert a pindurka mikrokapcsolónak az a halála, csak megfelelő ideig.
Van a bekötéúnél az a szál amire a gyujtáskapcsolt tápot kellene kötni. Én személy szerint kényelmetlennek tartom gyújtásfüggővé tenni a rádiót, ezért arra a szálra megy a +12 egy mezei kapcsolóval megszakítva. Azzal szoktam ki-be kapcsolni a rádiót. Nem kell 3mp-ig nyomni és akkor kapcsolom amikor én akarom...
Üdv!!!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy hogyan tudnám direktbe bekötni autósrádiómat, mivel nekem a gyújtás kapcsolót ki kell támasztani hogy működjön a rádió, ezért gondoltam hogy inkább direktbe kötném, az előző rádióm is igy volt direktbe kötve de azt eladtam a kábellel együtt.. igen bevallom hülyeség volt odaadni aztis.. nos nem szeretnék ismételten 5 ezerért autóvilamosságist kérni hogy 1 kábelt forrasszon össze. olyan kérdésem lenne hogy valaki tudna e nekem ebben segíteni. előre is köszönöm
Ha ISO csatlakozós a rádiód, akkor általában szokott lenni a kábelén lehetőség arra, hogy így működjön. Ehhez a piros és a sárga vezetéknek is állandó 12V-ot kell kapnia. Némelyik autóráidónál egy trükkös biztosítékfoglalat van beépítve, a biztosíték áthelyezésével lehet variálni.
Üdv Inhouse
Üdv!!
Nem bírtam kivárni amig válaszol valaki ezért barkácsoltam.. valóban egy sárga és egy piros vezeték van oly módon megcsinálva hogy szét lehet húzni nos a pirosra ráforrasztottam egy másik kábelt és sárgára a másik felét lásd működik. csak ki kapcsolni tudom nem befolyásolja a gyujtás Über faxxa köszi azért a segítséget!! üdv, Viktor Idézet: „..szét lehet húzni nos a pirosra ráforrasztottam..” Ha szét lehet húzni, akkor általában össze is lehet...miért kellett forrasztani? Üdv Inhouse
Üdv.!
Egy Kenwood KRC-855R típusú autórádiót szeretnék kipróbálni, de semmit nem találtam róla a neten... Melyik csatlakozójára kell a tápot kötni, hogy működjön?
Szabvány ISO-csatlakozós, pornóoldalakat kivéve bárhol fellelhető a bekötése.
Ha le lenne vágva, akkor a piros + sárga a plusz, fekete a mínusz.
Nem ISO, ilyen van rajta:
Jár hozzá egy rövid vezetékköteg, egyik végén a rádióba illő csatival, másikon a dupla iso-val.
De ha nem lenne meg, a képen ott a válasz a kérdésedre. |
Bejelentkezés
Hirdetés |