Fórum témák
» Több friss téma |
Idézet: „... hogy mikrokontrollerek (PIC, AVR) esetében vannak e tömbműveletek, egyáltalán lehetséges e ez.” Miert ne lenne lehetseges? Max ha sok adat van es keves a RAM,akkor FLASH-be kell irni azt.
jó-jó
Eddig még nem jutottam el a PIC programozásban (kezdő vagyok még, más nyelveken/területen éltem eddig), ledek villogtatásán jutottam túl és a timerek hülye világát tapasztalom, de egy stoppert és két nyomógombot nem tudok összehozni még működőképesre. Ezért írtam, hogy szerintem így kellene, de nemtudom működik e. ui.: ha véletlenül tudnál valami tutorialt stopperes alkalmazáshoz azt nagyon szépen megköszönném! hu, dejól elkalandoztam az eredeti témától... Nem tudok sajnos ilyesmivel szolgalni. Amugy milyen nyelven programozod a PICet?
Hi!
látom beindult a fórum Nekem tulajdonképpen mindegy melyik verzióval , jeleztetjük ki a hőmérsékletet, szerintem is az első volna a jobb, feltéve ha valaki segít megírni a progit. Üdv
ember... itt írtam rá a megoldást...
ha már egyszer mikrovezérlő, akkor ír rá programot C-ben, ami a regressziós görbe alapján (aminek az előbb írtam ide az egyenletét) kiszámolja a hőfokot...
Basic, tudom mindenki utálja PIC-es körökben, de nekem a régi C64-es időkből megmaradt.
dpeti, ok írtad az _egyik_ megoldást, mi meg egy _másikat_.
Én nem valószínű, hogy kontrollerrel csinálnám. Egyrészt nem tudsz programozni, másrészt a HW munka kb. ugyanannyi.
Ráadásul, ha veszel egy olcsó multimétert kb. 1000 forintért, akkor megvan az LCD, meg a 7106, csak az NTC-t kell kicsit hozzáigazítani. Persze ha meg akarsz ismerkedni a kontrollerekkel, akkor ez egy jó feladat indulni.
Példaként van itt egy link,amikor a hőmérséklet méréséhez nem kell Controller.