Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » TV hiba, mi a megoldás?
A sorkimenő környékén nézd át a kondenzátorokat,tekercseket.Az eltérítő tekercs csatlakozóját is vizsgáld meg.
helló köszi a gyors segítséget.a képen be tudod jelölni hogy hol keressem a hibát? tvk téren elég amatőr vagyok.köszi
Ne haragudj, de elég egyértelműen leírta a kolega a helyet, ahol keresgélj. Ha ezek után nem ismered fel, akkor inkább vidd szervízbe. Jobb a békesség.
Sziasztok!
Hozzám került egy Grundig TV. Az a hibajelenség hogy miután bekapcsolom bejön ugyan a kép de a bal és a jobb oldalából is jó 5 centi félkörívesen levan vágva (tehát ott már nem jön be a kép) és elég furcsa színei is vannak.Ha kb. 1 percig bedugva hagyom akkor a képcső vége -az a rész ahova a kisseb nyáklapot kell a képcső tűskiérre szúrni- (egyébként nem vagyok benne biztos hogy ez a sorvégfok? ) füstölni kezd. Nem maga a nyák hanem úgy néz ki mintha a nyáktól 1-2 cm-re lenne egy tekercs tekerve a képcsőre és ez füstöl. ( Ez a képcső fűtése? Vagy a képcsőnek nem kell ?) Szóval mi lehet a baja? Esetleg próbáljam meg a sorvégfok tranzisztorok cseréjét ? Egyébként kellemes ünepeket mindenkinek.
Üdv, mindenkinek, van nekem egy JVC 11 ak 19 y pro típusú tv-m(legalább is ez van a hátuljára írva) és az lenne vele a problémám, hogy olyat csinál bekapcsolás után, hogy tiszta vörös és sötét lenne a kép, mintha a fényerőt levittük volna majdnem teljesen, és azt a piros árnyalatot teljesen felvittük volna, na most már vagy 6x szétszedtem, de szétszedve meg jó, ha rajta van a hátulja, csak akkor javul meg ha ráütök, vagy kicsit megmozgatom, már pedig néztem kondenzátort is ellenállás, forrasztáshibát, de nem találtam, aztán felhívtam a tv szerelőt aki valami videó végfok ic -ről beszélt[i] és nem tudom, hogy melyik lehet az, keresgéltem én, de nem igazán leltem semmit róla, vagy egyáltalán mi lehet a baja még?