Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » TV hiba, mi a megoldás?
Lapozás: OK   563 / 1272
(#) BarnaPili válasza bakmor hozzászólására (») Dec 24, 2011 /
 
A sorkimenő környékén nézd át a kondenzátorokat,tekercseket.Az eltérítő tekercs csatlakozóját is vizsgáld meg.
(#) bakmor válasza BarnaPili hozzászólására (») Dec 24, 2011 /
 
helló köszi a gyors segítséget.a képen be tudod jelölni hogy hol keressem a hibát? tvk téren elég amatőr vagyok.köszi
(#) BarnaPili válasza bakmor hozzászólására (») Dec 24, 2011 /
 
Mindkettő kép ugyanazt mutatja...
(#) karaszbandi válasza bakmor hozzászólására (») Dec 24, 2011 /
 
Ne haragudj, de elég egyértelműen leírta a kolega a helyet, ahol keresgélj. Ha ezek után nem ismered fel, akkor inkább vidd szervízbe. Jobb a békesség.
(#) kamaro hozzászólása Dec 25, 2011 /
 
Sziasztok!
Hozzám került egy Grundig TV. Az a hibajelenség hogy miután bekapcsolom bejön ugyan a kép de a bal és a jobb oldalából is jó 5 centi félkörívesen levan vágva (tehát ott már nem jön be a kép) és elég furcsa színei is vannak.Ha kb. 1 percig bedugva hagyom akkor a képcső vége -az a rész ahova a kisseb nyáklapot kell a képcső tűskiérre szúrni- (egyébként nem vagyok benne biztos hogy ez a sorvégfok? ) füstölni kezd. Nem maga a nyák hanem úgy néz ki mintha a nyáktól 1-2 cm-re lenne egy tekercs tekerve a képcsőre és ez füstöl. ( Ez a képcső fűtése? Vagy a képcsőnek nem kell ?) Szóval mi lehet a baja? Esetleg próbáljam meg a sorvégfok tranzisztorok cseréjét ? Egyébként kellemes ünepeket mindenkinek.
(#) -Thomson- hozzászólása Dec 25, 2011 /