Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektronikában kezdők kérdései
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal!
- Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni!
- És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Lapozás: OK   1540 / 3960
(#) blackdog válasza sanykaraj hozzászólására (») Jan 3, 2012 /
 
Uki=Ube*(R2/R1+R2)

Azt már tényleg vedd észre magad, hogy mikor kell R2-t és mikor R1-et osztani.
(#) arsenlupin hozzászólása Jan 3, 2012 /
 
Sziasztok!
Teljesen kezdő vagyok, a forrasztáson kívül más nem igazán megy........
Szeretném megcsinálni az első képen szereplő kapcsolást:Bővebben: Link
Meg vettem hozzá mindent, de nem akarom csak úgy összeforrasztani, az alkatrészeket.
Nincs erre valami megoldás, gondolok itt valami lyukacsos lapra aminek egyik oldalán mennek a vezetékek a másikoldalon meg ráforrasztom az alkatrészeket.......
Lehet marhaság amit írtam, de jó lenne egy kis segítség!
Köszönöm!
(#) pucuka válasza arsenlupin hozzászólására (») Jan 3, 2012 / 1
 
Esetleg ilyenre gondoltál?
(#) BárányD válasza arsenlupin hozzászólására (») Jan 3, 2012 / 1
 
Szia.
A megoldás :Próba nyák
Többféle méretben, és kivitelezésben lehet kapni. Ez tökéletes lenne számodra!
(#) granpa válasza belganarancs hozzászólására (») Jan 3, 2012 /
 
Régi erősítős koromban, fokozatonként kellett párban lenni a tranyóknak; ez pedig, ha jól látom 2 fokozat. Gondold végig: felső oldal párban(A=B=1000es Béta), alsó oldal(C=D=100as), mi fog történni? De próbáld ki! :hide:
(#) blackdog válasza arsenlupin hozzászólására (») Jan 3, 2012 /
 
[off] Ha teljesen kezdő vagy és semmit sem tudsz (hidd el forrasztani sem) akkor ne 230 VAC kezdj!