Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » LCD monitor probléma

Témaindító: Squall, idő: Aug 14, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   64 / 313
(#) Bigpeterson válasza agressiv hozzászólására (») Jan 21, 2012 /

Csatlakozónál, esetleg a szlagkábel?
(#) badnews válasza pipi hozzászólására (») Jan 21, 2012 /

A villanyóránál csapta le a biztosítékot,de szerintm ha a táp szállt volna el akkor a led sem világítana.
(#) badnews válasza bbalazs_ hozzászólására (») Jan 21, 2012 /

Feltettem a panel hátuljáról is egy képet.Ha szerzek egy multimetert melyik részén keressem a hibát?Még elég kezdő vagyok a témában viszont nagyon érdekel,de egyenlőre nem tudom Melyik a FET és melyik a biztosíték. Szervizbe nem akarom elvinni,mert szerintem az egész nem ér annyit,hogy egy 200 ft os alkatrészcseréért kifizessek több ezer ft ot akkor már inkább egy új monitor azt meg végképp nem szeretném.
(#) badnews válasza bbalazs_ hozzászólására (») Jan 21, 2012 /

Panel hátoldala

HPIM1102.JPG

(#) tamas68603 válasza pipi hozzászólására (») Jan 21, 2012 /

Ahogy írtad ki forrasztottam a jót és lemértem.
Ahonnan a rosszat kicineztem ott mind a két lábánál 16,50 V feszkó volt ahonnan meg a jót ott semmi.
Ezt nem értem.
Amúgy a monitor mutat ha lámpával megvilágítom.
(#) perköbüki válasza badnews hozzászólására (») Jan 21, 2012 /

Honnan tudod hogy ez vágta le a biztosítékot?
(#) agressiv válasza Bigpeterson hozzászólására (») Jan 21, 2012 /

Ha szalagkábel lenne, akkor az egész képen lennének bakik.
(#) EcoPityu hozzászólása Jan 21, 2012 /

Sziasztok!
Van nálam javításon egy "rokoni" YAKUMO LCD monitor, és a háttérfény invertere, tápbekapcsolásnál, csak felvillan, aztán csendben marad...
Külön a panelt kiszereltem, megadtam neki a 12V-ot, kapcsolom az "on-off"-ra az 5V-ot, és ugyanaz idekint is...
Kiégve semmi, saját paneli biztije is ép!

Ötlet? Köszönöm a válaszokat: Pityu
(#) Bigpeterson válasza agressiv hozzászólására (») Jan 22, 2012 /

Hogyan tudnám megtalálni a ludast?