Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » PLC kérdések

Témaindító: Thomas10100, idő: Nov 12, 2005
Témakörök:
Lapozás: OK   38 / 129
(#) Terry válasza Marko Ramiusz hozzászólására (») Feb 22, 2012 /

Üdv!

Igazad van.
És mi lenne a feltételed?
(#) Marko Ramiusz válasza Terry hozzászólására (») Feb 22, 2012 /

Szia! Ez volt az Várom a személyes üzeneted.
(#) borcz hozzászólása Feb 23, 2012 /

Sziasztok!

OMRON PLC-t tanulok programozni és keresek egy leírást, hogy egyes elemek mit tudnak végrehajtani, mik kell legyenek a beállításai.
Pl.: ha egy időzítőt szeretnék beállítani akkor: beírom hogy TIM - és ott van két sor (ami nem látszik) és oda hogy miket írhatok be.

Ha lehet akkor egy kimerítő PDF legyen Hosszú idő lenne leírni az összeset.

Remélem tudtok rajtam segíteni )
borcz
(#) Szirty válasza borcz hozzászólására (») Feb 24, 2012 /

Helló borcz!

Help -> Instruction reference
(#) Gyuri1976 hozzászólása Feb 27, 2012 /

Kedves Mindenki ! Kezdő vagyok a témában, ezért szeretném megkérdezni tőletek, hogy ha van egy PLC égetőm, mi képes programozni a PIC16F628 IC-t, az programozza-e a PIC16F628P-t is ? Lehet hogy a válasz egyszerű, de én nem tudom. Előre is köszönöm, Gyuri
(#) Terry hozzászólása Feb 29, 2012 /

Üdv!

Most szeretnék elkezdeni egy plc tanfolyamot debrecenbe. 6 hónap, heti 1 nap, 220 eFt. Szerintetek van értelme ilyen tanfolyamnak? Megtud tanulni ott az ember plc-t programozni?

Üdv
(#) Szirty válasza Terry hozzászólására (») Feb 29, 2012 / 1

Helló Terry!

Idézet:
„Szerintetek van értelme ilyen tanfolyamnak? Megtud tanulni ott az ember plc-t programozni?”

Nem. De attól is függ mennyi alapismereted van.
Ha semmi, akkor ez a tanfolyam arra lesz jó, hogy lesz egy OKJ-s papírod és nagyjából érteni fogod mire is lehet jó tulajdonképpen egy PLC.
Azt nem tartom valószínűnek, hogy egy átlagos PLC-s munkát érdemes lenne elvállalni egy ilyen tanfolyam után.