Fórum témák
» Több friss téma |
Valaki tudna nekem írni egy oldalt ahol mindenféle elektronikai cuccnak a jelölése (amit a bekötési rajzon használunk) le van írva? Előre is kösssszzz
***@***.*** a címem
Egyfelől a válaszokat nem privátban kérjük, azért fórum a fórum, másfelől az e-mail címet nem írjuk ki nyilvánosan, mert a spammerbotok ezekre vadásznak, nem kell őket "etetni"! A hozzászólás módosítva: Dec 15, 2018
Moderátor által szerkesztve
Hali Sonic!
Én is ugyan még amatőr vagyok az Elektronika terén, de talán tudok segíteni egy kicsit!? Mire vagy kiváncsi? Arra hogy hogy néz ki pl: egy didóda a Idézet: vagy olyasmi kell neked ahol megvan minden egy helyen, úgy mint vmi "ábragyűjteményben" összefoglalva?„bekötési rajzon” Vagy ha elolvasod itt a HE-n Topi cikkjeit, melyek címében benn van hogy "Alapismeretek", akkor szerintem sok mindenre választ kapsz. (Diódák, félvezetők, LED, tranzisztorok...) Sok minden hasznos dolog van itt, ajánlom hogy böngészgesd! üdv: deguss
Hali Sonic
Ezen az oldalon mindennek a jelölését megtalálod: http://www.geocities.com/talkingelectronics/Circuit_Symbols.html Ja nem kapcsolási rajzra gondoltál?? ÜVD:Source2
Üdv mindenkinek!
A gondom a következő:noname asztali DVD-m tápja elszállt,szeretném pótolni. A nyákon levő 1.csatlakozó szerint kiad +12, -12 ,+5 , +3.5 voltokat földet és van egy " AGND", a 2. kiad -24V, F-, F+, +5V és földet.A 2. csatlakozó csak a kijelző+gombok+távirávyító vevő panelt hajtja. Ami nem tiszta, az "AGND" és F-,F+ jelölések.Ha valaki tud segítsen!!! Ha nem ide kellett volna írnom akkor elnézést kérek
Az AGND analóg földet jelent, csak a tápegységnél van összekötve a földel, de a céláramkörhöz külön vezetéken megy a lehető legkisebb áthallás, zaj érdekében
F-, F+ a kijelző fűtését hivatott szolgálni.
kb 3-6 volt közötti lehet, de nézd meg az előlapi panelon a csatlakozást, hátha ott már nem az F-,F+ jelzés, hanem a fesz.érték van feltüntetve.