Fórum témák
» Több friss téma |
De, nagyjából így van. Ahhoz, hogy ne így legyen, olcsóbban kellene árulniuk. Ehhez meg nagyobb gyártás kellene, ehhez meg nagyobb kereslet. A kígyó a saját farkába harapott...
Nagyon egyszerűen!
A hengerek helyére tekercseket teszel, a dugattyúkat lecseréled, jó erős hosszában polarizált neodymium mágnesekre. A tekercsekre kapcsolgatod a feszültséget a helyes polaritással, az adott ütemnek megfelelően. És már kész is! Hatásfoka üti majd a 10%-ot! Mint egy jobb hangszóró... Ha viszont a kérdésed alapja az lenne, hogy belezzünk ki egy otto motort, hogy "úgy nézzen ki" mint a gyári, és építsünk bele villanymotort, akkor jó ötlet, átalakítási költség, vizsgáztatás minek! Egy jó hifi, és mehet a motorhang mp3-ról! Pityu
Ez a filmből is kiderült!
A Hummeres "kutyás" csávó is azt mondta, hogy az EV1-el nem lehet "vonulni" az utcán! Na meg hát a hummerek majdnem vízállóak is... (csak a Balaton egy kicsit sok nekik!)
Az akkumulátor költségekkel is az a baj, hogy hiába fog lemenni(ha lemegy), az áruk, akkor is függni fogunk a gyártóktól, ugyanúgy, mint az üzemanyag terén...
Ha majd mi találunk a Magyar föld mélyén nyersanyagot az akkukhoz, nálunk lesz hozzá infrastruktúra, mindenkinél odahaza szélerőmű "lapátol" az udvaron, és napelemek borítják a háztetőket, na akkor lesz olcsóbb, és "zöldebb" a közlekedés! /Akkor jön majd a zöldadó!/
Részben már van zöldadó. Nézz utána kié a magyar szélenergia kontingens több mint 95%-a. Elárulom - Spanyol kézben van. Szigorúan véve mi is a szélenergia kontingens? - Levegő......... A föld java része a bankoké és a külföldieké. A napelemeken jelentős ÁFA van támogatás nulla - mit akarsz még? . Nem elég?
Tesla roadster helyett inkább az új Tesla S ha már válogatni lehet, de a megfizethetőbb még mindig inkább a 3MFt körüli ár.
Egy lithium mindenhol kb egyenlő előfordulásu, és nem tul drága, szélerőmű magyarországon igen keveset ér/néhány helyet kivéve/
A napelem nyáron ok, nekem is van több kilowatt teljesítményű, de télen nem sokat ér. A nulponti energia vagy másnéven free energy ok, de azzal az a gond minden infót blokálnak. Az akku viszont nem drága /persze relativ/ kb 230ezer 12kwó
Itt van néhány ingyenenergiával kapcsolatos dolog. Bővebben: Link
Sziasztok!
Elektromos fun-ként egy otto-motort szeretnék elektromossá varázsolni. Az elképzelés lényege,hogy kis alkatrész,ill alkotórész elhagyás mellett, az eredeti ütemeket meghagyva,egy elektromos autót építek. Ami az elképzelésem lényegét jelenti,az az,hogy az elektromos energiát egyetlen akkuból fogom kinyerni.
Nem, ez komoly!
Egy autóvillamossági szerelő haverral építjük a járgányt.
Esetleg reszleteket is megosztasz velunk? Mert elso hallasra valoban igen meredeknek tunik.
Az otto motor es a villanymotor kb annyiban hasonlit egymasra, mint a kvarcora az ingaorara...
Arra gondolok,hogy elektromágneses elven meghajtható az otto-motor.
HA bárki megmondja,hogy azt hogyan akkor...
Az van, és ezt nagyon sajnálom,de nem merem ideírni a részleteket.
Az ötlet remek autóvillamossági szakemberrel,nem kezdővel, ma délután egyeztettem csak annyit mondott te tudod,de nem biztos,hogy reggel felkel neked a nap. Úgy hogy elnézést mindenkitől. Azt hiszem ez így korrekt. Sok sikert mindenkinek!
Ez valoban igy korrekt.
Bar az otletet a maga egyszerusegeben kisse megmosolyogjuk, de neked is sok sikert! Remeljuk, felkel neked a nap reggel.
Pedig ha meg lehet valósítani nem rósz dolog lenne pl bemutatónak sokat gondolkodtam rajzoltam és utána is számoltam és nem is olyan nagy hülyeség d ez egyenlőre csak a Papir rabja marad.
Szerintem bármilyen bohóckodással sokkal rosszabb hatásfokot érsz el, mintha egy villanymotorral közvetlenül hajtanád a kerekeket. Itt a mozgó, súrlódó részek eléggé rontják a hatásfokot. Egy elektromos autónak ez meg eléggé az ellensége. itt épp arra kellene törekedni, hogy semmi felesleges sallang nélkül, a legkisebb energiaveszteséggel alakítsuk az akku energiáját forgó mozgássá és juttassuk a kerekekhez. Ezzel szemben te épp meghagyod minden rossz tulajdonságát a belsőégésű motornak.
De mint tudjuk mindenki a saját kárán tanul.
Van egy magyar szabadalom, ami hasonló elven működik, szintén dugattyús villanymotor, állítólag hatékonyabb, mint a forgórészes hagyományos, de nem nagyon akartak semmi közelebbit mondani róla.
k ár, hogy itt nem lehet lájkolni, most megtettem volna
Már miért ne lehetne? Jobb oldalon a fejlécen a kezecskék. Csak itt nem úgy hívjuk.
Ha van ilyen szabadalom, akkor a leírását meg is lehetne találni. Az igénypontokban minden le van írva a felépítéséről, ki lehetne találni, hogy ez mitől jó. Utánna már csak egy lépés egy hasonlót csinálni...
De inkább Ecopityu véleményét osztom.
Alapdolog, hogy minden energia átalakítás veszteséggel jár. Minden dugattyús motor egyik jellemző problémája hogy a lineáris mozgást át kell alakítani a kerekek számára értelmezhető forgó mozgássá. Ez a folyamat is veszteséges átalakítás. A villanymotor eleve forgó mozgást állít elő, ami a kerekek számára minden további átalakítás nélkül felhasználható, még sebességváltó, és kuplung sem szükséges, tehát a dugattyús motorok használatához képest csökkennek a veszteségek, javul a hatásfok. Nem világos ezesetben miért kellene az elektromos árammal lineáris mozgást készíteni, hogy aztán átalakíthassuk akármennyi veszteség árán forgó mozgássá. Persze más eset a lineáris motor, de ott más infrastruktúrális követelmények merülnek fel, ami pl. az egyedi gépkocsi közlekedésben nehezen kivitelezhető.
n em néztem meg a szabadalmi tárban, csak telefonon beszéltem a feltalálóval, nem igazán akartam belemerülni, csak arra voltam kíváncsi, hogy létezik-e már ilyen kipróbálható, mérhető verzióban, esetleg forgalomban, mert kellene vmi jó motor. Meg tudod keresni pipacsban, ha kíváncsi vagy rá.
e gyébként én sem érzem, hogy lenne értelme belemerülni ebbe az irányba, csak hozzátettem, hogy létezik már ilyen találmány
Magyarországon szokás jobb kézzel bal fültövet vakarni, és még feltalálásnak is nevezni.
Ez minden országban megvan, de a találmányok arányát nézve pont az ellenkező a tendencia.
(miért látszanak bizonyos hozzászólások halványan, és az én mondataimban az első betűk pirossal? Érdekes ez a fórum szerkezet. Na azt hiszem, elég sokat olvasgattam, tanulgattam itt, el kell kezdenem építeni egy 96 voltos Lithium-Ion töltőt, de jó lenne vki, aki már épített hasonlót. Esetleg Debrecenben. Szoktatok talikat szervezni? Vagy az ilyen jellegű kérdések nem illenek ebbe a topicba?
Ha valaki OFF-ot ír az halványabb Ha pedig nem kezdi a mondatokat nagybetűvel akkor a modik bepirosítják, mint a suliban a tanítónéni. :yes:
Nem csak emiatt taliztam volna veletek, egyszerűen csak kíváncsi vagyok rá, ha egy fórumon jelen vagyok, hogy azok az emberek milyenek a valóságban, mert ugye itt bármilyen arcot kialakíthat magának az ember. Akkor ezt most beszürkítem, remélem, jól csinálom.
Én arra gondoltam veszek egy twingót 10 db 6v ólomaksit egy 60v-os villanymotort töltő és vezérlő elektronikát. Ezt mind be passzírozom a twingóba miután kidobtam belőle a régi otto motort és kész. ha egy töltéssel 80 km tudok menni 60km/h végsebességgel már elég. 1 év alatt visszajön az ára 2 év után aksi pack csere. A benzin ára most 416 ft.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |