Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Távirányítós csipogó (sziréna)
Lapozás: OK   2 / 2
(#) Dani494 válasza proli007 hozzászólására (») Márc 15, 2009 /
 
Rendben.Azt hiszem ezt fogom beletenni ami a képen látható.Garantált működés ,egy ilyen a szakadásvizsgálóm is.

EZ.JPG
    
(#) aattiillaa hozzászólása Márc 16, 2009 /
 
Sziasztok. Digitális technikát tanulok a suliban és gondoltam csinálnék vmit, csak hát teljesen kezdő vagyok.
Az az ötletem támadt, mivel többször elfelejtettük becsukni a kapunkat, hogy készítenék egy olyan műszert, amivel tudnám figyelni, hogy a kapu zárva van-e. (tudom, nem sok értelme van, nem is azért csinálnám, csak hogy csináljak vmit)
Tehát, mondjuk világítana egy led a házban akkor, ha zárva van.
Felvetettem ötletemet egyik ismerősömnek, aki jártasabb nálam és azt javasolta, hogy (nem emlékszem pontosan a nevére) van olyan párszáz forintos rádióadó, amit be lehetne programozni, hogy például, ha a két kapu érintkezője összeér, akkor a beprogramozott jelet elküldje a házban lévő vevőnek. Azt mondta, hogy hasonló a működése a külső hőmérsékletjelzőknek is.
Ti hogyan csinálnátok meg, és hol lehet ilyen alkatrészeket venni?

Előre is köszönöm a segítséget!
(#) Dani494 válasza aattiillaa hozzászólására (») Márc 16, 2009 /
 
Hello!
Nem tudom hol(talán vmelyik kínai boltban vagy vásáron) de lehet kapni olyan szerkezetet,amit eredetileg ablakra terveztek,hogy ha kinyílik,visítson a szerkezet.Ez a dolog 2 részből áll,az egyik része a mágnes,ami megszakítja a másik áramkörét,és amint a mágnest elvesszük(vagyis kinyitjuk az ablakot) a mágnes elejt és zárja az áramkört.Én a helyedben ezzel csinálnám meg a kapus dolgot.Annyit kéne változtatni,hogy a sípolás helyére bekötsz egy ledet(szerintem kell hozzá előtét ellenállás is) és azt bevezeted a házba.Ja meg az egész dolgot eső ellen minimum védetté teszed mert beltéri a dolog eredetileg.
(#) proli007 válasza aattiillaa hozzászólására (») Márc 17, 2009 /
 
Hello!