Fórum témák
» Több friss téma |
Az akkuk 12 volt ,és 12 a/h.Négy drb van összekapcsolva.Műszer nélkül neki sem fogtam volna,és ha nem tudnék vele mérni.Mégsem jó valami
Üdv Hoze
Válaszom: 90% ,hogy nem ,anno a boltban javítottam sokat ,nem kaptunk 48 V-os vezérlőt így próba szerencse ,nem jött be vagy valamit elnéztem,1 motort és csak 1 vezérlőt próbáltam .Ja új vezérlővel később lett azzal ment mit újkorában .A 36V-os vezérlő is túlélte. Üdv
azért köszönöm a hozzászólásod én is rápróbáltam csak kontrollálni szerettem volna hogy én hibáztam vagy sem. üdv.
Alakul a járgányom
Bővebben: Képek Apróban van egy hasonló, Babetta motorhoz átalakítva, némi pénzért eladó. BP.-ig el tudom vinni M7 vonal.
Üdvözlet Mindenkinek,
Tisztelettel kérdezem, műtött-e már valaki ZKW-T713 BSD típusjelű vezérlőegységet, vagy van-e valami információról tudomásotok, hogy hol lehet elérni valamit erről a szörnyetegről? - Őkelme egy LOFTY /háromkerekű változat/ vezérlőlelke volt, valószínűleg elhalt.- Előre is köszönöm a segítséget. U.i.: sokat turkáltam a hálón; még azt sem tudtam megtalálni, hol és mennyiért lehetne újat venni, de az is lehet, még most is elég ügyetlen vagyok a számítógép kezelésében...
Tudni kellene hány voltos,és wattos a vezérlő,és 60,vagy 120 fokos?Mi történt vele?Tuti hogy az elektronika halálozott el,és nem csak a fékkarban lévő mikrokapcsoló miatt tilt le?Elküldtem egy korrekt kereskedő címét üzenetben.
Kedves Mary bx, 36 V-os 14 A van a vezérlőelektronika föliratán. A -sajnos- angol nyelvű füzetében 200 W van írva teljesítményként. Alsó fesz. limit 31,5 V, áramlimit 5 A van föltüntetve. A fékkar kapcsolók be sincsenek kötve, nemes egyszerűséggel még hátsó világítása sincs gyárilag... Hogy 60 vagy 120 fokos, az nekem kicsit még meredek kérdés, dacára annak, hogy 1952-ben kezdtem el rádióamatőrködni. A hiba röviden-tömören: nem megy a gép. /Akkupakk kifogástalan, áramfelvétel néhány tíz mA./ üdv.
A vezérlő adattábláján kellene ráírva hogy hány fokos.Akkor már csak a gázkart kellene kimérni,hátha csak az a bűnös.+ 5V-körüli értéket kellene mérni a betápon,a szabályzott visszamenő szálon a gázkar állásától függően 0-4.2V-ig megy vissza,amit egy lineáris hall elem szabályoz.A gázkar vezeték színeit holnap megírom,ha addig valaki egyből tudja fejből,és megírja.
Még pár kép. Üzemkészen.
sziasztok péter vagyok nekem olyan problémám van hogy elszállt a motorvezérlőm,szétszedtem és 2db tranzisztor tönkre ment ez a száma p140nf.kicseréltem, nagynehezen találtam ahol lehet kapni és újból kimentek de csak a kék színű vezetéknél.( kb a motor fordut egy fél kört),most azt szeretném kérdezni hogy a jeladó a motorban csinálhatja ezt?mert az egyik a 3 közűl eléggé megviselt,olyan mintha elkenték volna.(ja ez egy elektromos robogóban van.)
Üdv.
Én megírom fejből. Piros +5 volt Fekete test Zöld jel kimenet 0,8-4,2 voltig. A másik variáció- mert a Kínai ügyes-következő: Piros +5 volt Sárga test Zöld jel kimenet. De az első szin összeállítás a gyakori. Bíró F.
A kinai átalakító készletben 250 W-os motorhoz 36 V 7Ah akksit adnak. Érdemes később az akkukat nagyobb kapacitásura cserélni?
Üdv!
Köszönöm Neked is a hasznos infót. Továbbra is remélem azonban, hogy valahonnan bejön egy komplett kapcsolási rajz, amiből még a motor elvi működését is megismerhetem. Ha nem bukkanok ilyesmire valahol, nem fogok habozni kitépni az összes kínai elektronikát a gépből, és kellő helymeghatározás után felsrófolni rá egy szovjet harckocsi lőtorony-forgató motort. /24 V, 400 W/ Ez -kellő ékszíj áttételezéssel-meghajtással - életem végéig elkísér majd, persze ellátva egy visszafogottan elegáns, ám nagyon egyszerű PWM szabályozással. (1db 555-ös és 1db TP152N) Még a Hall-elemet is száműzöm majd belőle egy patinás Remix huzalpotméter segélyével... Addig is mégegyszer köszönet és Mary bx-nek is! Üdv. U.i.: a kínai kütyükkel szemben kicsit elfogult vagyok: nem is annyira mint szellemi értékkel, hanem a kivitel módjával... ami számomra sokszor döbbenetes ,,élmény".
Üdv Havasa
Találtam Ebike rajzot ha így néz ki mint a PDF 5(24 of 384) használd egészséggel .A bringában lévő IC-kről ADAT is segítség lehet. Üdv
Kedves Fater 0827, neked is köszönet a segítségért. Üdv.
sziasztok péter vagyok nekem olyan problémám van hogy elszállt a motorvezérlőm,szétszedtem és 2db tranzisztor tönkre ment ez a száma p140nf.kicseréltem, nagynehezen találtam ahol lehet kapni és újból kimentek ugyan azok,de csak a kék színű vezetéknél.( kb a motor fordut egy fél kört),most azt szeretném kérdezni hogy a jeladó a motorban csinálhatja ezt?mert az egyik a 3 közűl eléggé megviselt,olyan mintha elkenték volna.(ja ez egy elektromos robogóban van.)
Üdv Fortuna
A 2 db FET képes a saját meghajtó IC-ét hazavágni IR2103 a típusa ,ilyent már cseréltem ,eltört (középtájt) a nagy áram miatt .A 3 HALL közvetett kapcsolatban van a 3 x 2 FET-tel . Sorrend : HALL IC -> vezérlő IC -> meghajtó (IR 2103) IC -> FET. A FET környéke alkatrésze(ít)ket mérni ,de inkább az összeset cserélni , mivel a rácson képes 100 Amper száguldozni ( FET zárlat esetén) Üdv
Helo nekem 6 db p140nf75-ös fet van benne ilyen IR2103-ast nem találok benne sehol!
Küldj róla egy jó képet, úgy mindenkinek könnyebb lesz!
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni,e mozgo elektromos kerékpáromban hátsó kereket cseréltem,mert az eredetiben elromlott a motor.Az új kerék ugyanúgy 48 voltos mint eredeti,tökéletes semmi baj nincs vele,csak lassabb lett úgy kb:10KM-el.mitől lehet?Előre is köszi a válaszokat.tony1966
Helo a motor vezérlőmbe lehet a meghajtó ic-m lm358l ?
ez egy 8lábas ic. és ez hajthatja meg a 6db p140nf75-ös fetteket?
Csaó!
Elvileg 120 fokos motor az irányadó. Valószínű, hogy a csere nem gond ebben. Három fázis a 360 fok harmada szöggel az ideális. (Gondolom 3 áramvezeték+ másik csokin 3+2 vezeték megy a motorhoz.) Egyébként a cserétől nem kellene lassabbnak lenni, (bár azt csak a kínaiak tudják, hogy hány mágnespatkót, és tekercsszeletet tettek fel.) gyorsítani pedig az elektronikán lehet egy rövidzár dugó kihúzásával. (Általában kék színű vezeték) Viszont, ha nem 120 fokos az elektronika a 120 fokos motorhoz, akkor viszont sztenderen üresen hajtva csúnya morgó hanggal megy. Részletezd a tényeket, és hátha sikerül így segíteni. Robi
Üdv Fortuna
Az lm358 2 csatornás komparátor az kevés a meghajtáshoz , bogarássz kicsit találsz szerintem SMD , BGA IC-t lapulva * akár a panel másik oldalán . Üdv
Hello! Szerintetek normális jelenség-e az,ha az elektromos robogo összes áramfelvétele menet közben 8-9 amper nem széllel szemben.18-as kerék van benne.Ha nem megy a motor, 60 mA áramot húz.Most új akksikkal is kb.30%-al kevesebb távot tesz meg,mint mikor új volt az egész robogó. Ha tud valaki segíteni megköszönném előre is neki!
Csaó.Minden úgy van ahogy leírtad,annyit még ,hogy a 3 áramvezeték (kék,sárga,zöld),most úgy kellett összedugnom,hogy a zöld a zölddel,de viszont a kéket meg a sárgát meg kellett fordítanom,így kékbe sárgát, sárgába meg a kéket kellett, mert másképp nem is indult el.Sajna a szerelésbe még elég kezdő vagyok.Így megy,nem morog,a rövidzár dugó nincs összedugva.Köszi a segítséged.Tony
Bocsi ezt elfelejtettem leirni.48 Voltos.Azt hiszem 300 Watt.
Akkor viszont kicsit valóban sok, mert az 400W felett van. Persze csak ha ez állandó érték, mert csúcsban több is lehet gyorsításkor. Nem szorul valami?
Szia,minden stimmel amit írtál,csak még annyit ,hogy a három áramvezeték (zöld,kék,sárga)a zöldet a zölddel,a sárgát a kékkel ,a kéket meg a sárgával kellett összedugnom,mert máskülönben el sem indult.Amúgy meg nem hallom ,hogy morogna,inkább úgy érzem,mintha szorulna egy kicsit a kerék.(nem a fék)azt már leellenőriztem.Üdv.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |