Fórum témák
» Több friss téma |
Üdv mindenkinek! Azon gondolkodtam valamelyik nap,hogy veszek a laptopomhoz egy autós töltöt de sokallom érte a 10-14e forintot. Bolt polcán megpillantottam egy 12v->220v/70w-os invertert 8e forintért....csak 70w. tudom a laptopot vigan hajtaná,de ha lúd legyen kövér,és ekkor ugrott be,hogy van egy kiszuperált,akksihibás szünetmentes tápegységem (600w). négy db akksi 2-2 db 6v-os sorban majd 12-12v párhuzamban. a szünetmentes 12v-os bemenetére kö
töm rá az autó akksiját és meg van a 220v autóba= sporoltam 8000e forintot!! Szerintetek van az elképzelésemnek valami szépséghibája?
hi
nincs,... max annyi, hogy indokolatlanul nagy helyet fog elfoglalni, nem lessz kihasználva a teljesítménye üdv
Szerintem menne, csak jól meg kell szűrni az akkuból jövő enerdzsit, mert a gyűjtás miatt lehetnek benne zavaró dolgok. A szünetmentest pedig hűteni kell, mivel nem folytonos üzemre tervezték. Nagyobb borda+venti.
tehát ha beépítek egy izmosabb ventillátort
a 650va-s táp simán kibír 200w felé folyamatosan?? kb mekkora veszteségre kell számolni??
Szerintem nem rossz ötlet. Akár a csomagtartóba is beteheted a tápot és és két vezetékkel viszed be az utastérbe a 230 -at. Egy nagyobb borda + egy venti és kész. Ja és még tv -t is köthetsz rá. Megspórolsz egy rakás pénzt.
Én sokáig így használtam az én tápomat. Igaz csak 400-as volt, bár ez teljesen mindegy. Csak a ráindításoknál, mindíg újra be kellett kapcsolni.
Gyári zselés akkunak nagyobb az üzemi feszültsége mint a kocsi akkujé, ezért többször le fog oldani szerintem.Mi is raktunk egy kocsi akkut rá pluszb, hogy tovább bírja az időt, de nem sokkal bírta tovább pedig vacsi új volt, és totál feltöltve.Csak mikor kapott egy kis terhelést, leesett akkorára a fesz, hogy már a szünetmentesnek nem tetszett.Próba szerencse!
Heló!
Énn is próbálkoztam ilyesmivel, csak azok voltak a gondok, hogy a szünetmentes csak úgy indult ha elötte kapott 230-at. A másik gondom hogy egy 120ohm-os ellenállás kis idő után elkezdett füstölni. Ti hogy oldottátok meg ezeket a gondokat?
Üdv.
Számtekbe dilgoztam mint szerelő, sok megfordult a kezembe és már én is próbálkoztam ilyennel - nem sok sikerrel. A trafó sem bírja sokáig bírja leégés!!! nélkül, mert csak azt a kis időt bírja ki biztosam ameddig hitelesítve van arra a terhelése és időintervallumra. A trafó terhelés nélkül is melegszik nameg a meghajók is. Remélem érthetően fogalmaztam :yes:
Hogyan lehet kiküszöbölni, hogy ne kelljen 230V a szünetmentes elindulásához?
Tud valaki ajánlani magyarnyelvű oldalt, ahol megvan, hogyan kell megoldani a fenn említett problémát?
Szia Minek kell neked 220 v a lettophoz autobol??Mert aszt maskepp is lehet csak kell tudni mekkora aramerosseg kell neked a letop feltoltesehez+??__?
Sziasztok!
Van egy 600VA-es akkumlátor hibás szünetmentes tápegységem. Ahová az aksit kell kötni, oda kötöttem egy sokkal izmosabb akkumlátort és leterheltem. Működött a dolog, de melegedtek benne a cuccok és ahová kötöttem az akkumlátort ott a csipesznél elkezdet szikrázni, pedig jó volt a kontaktus. 70W 1A induktív terhelést adtam neki. Szerintetek mi lehet a baj?
Sziasztok!
Nekem is az lenne a problémám hogy a szünetmentes csak akkor indul ha elötte kap 230-at. Ezt hogyan tudnám kiküszöbölni? Találtam kapcs rajzot is hozzá.
Hosszabb ideig nyomod a bekapcsoló gombot.
Csak egy sima billenőkapcsoló van rajta.
http://www.apc.com/products/resource/include/techspec_index.cfm?bas...206746 ő lenne az
Meg kell keresni a rajzokon a váltórelét és egy nyomógombot bekötni az aktiválásához.
igen ezt is próbáltam már de a táp akkor sem indult el
Talán akad itt olyan valaki is, aki meg tudja neked mondani, hova kösd a gombot. Nem közvetlenül a relére kell, hanem a vezérlőjére.
Az 1-es rajz bal szélén jelölt Test és Alarmdis gombok sincsenek rajta? A képek nagyon kicsik, az emlékeim meg homályosak (mikor még eladtam ilyeneket). Ha a panelról kivezeted a "Test" és GND szálakat és nyomógombbal összezárod, el kell indulnia. J1, 1-es és 2-es kivezetések.
Idézet: „Ha a panelról kivezeted a "Test" és GND szálakat és nyomógombbal összezárod, el kell indulnia. J1, 1-es és 2-es kivezetések.”
Sziasztok
A következő problémára keresek megoldást: 2 db 3 fázisú 1kW körüli motort kellene szünetmentesíteni. Ha elmegy az áram még kb 5 perc időtartamig biztosítani kell a működést. van valakinek valami ötlete? Köszi.
Frekvenciaváltóról járatni a motorokat és a frekiváltót a szünetmentesre kötni, de ehhez combos UPS kell!
A hozzászólás módosítva: Dec 5, 2013
Szia
Köszi néztem én is, de 60-70 000 alatt nem találtam. (frekiváltót) Vagy rossz helyen kerestem? |
Bejelentkezés
Hirdetés |