Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   10 / 48
(#) timea60 válasza 999laci hozzászólására (») Márc 28, 2012 /
 
Valószínűleg relé probléma és még a kábeleket is nézd át, mert kábel szakadás, törés is okozza.
(#) 999laci válasza timea60 hozzászólására (») Márc 29, 2012 /
 
Relé. Ettől féltem, mert a vezetékek jók. Azt honnan tudom melyik relé és hogy behúz-e? Gondolom ilyen relét nem kapok minden sarki autós boltban... Köszi a választ!
(#) macro13 hozzászólása Ápr 3, 2012 /
 
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy Golf4 1,9PDTDI 2002 evjaratu autom,amin ugymond fura dolgot tapasztaltam mostanaba.uresben olyat csinal /valamikor / a motor mintha kiakarna ugrani a helyebol,vagy 15 masodpercig szepen megyen ugy olyan rangato,szaggato rezgest vegez 2 rangatas es vege , es ez megy korbe korbe , mindezt erezni az egesz autoban// megjegyeznem a kuplungom nem csuszik ,nem ordit a motor finoman kikot//. voltam vele szervizbe ott rogton kiszurtak es azt allitottak lendkereket kell cserelnem . ami 500euro es allitottak h minnel hamarabb mert kiuthet csapagyakat .
Azt szeretnem megkerdezni h volt-e mar valakinek hasonlo, rogton cserelte-e,komolyan nagy karokat okozhat?vagy csak nagyon ram akartak ilyeszteni h minnel hamarabb vigyem az autot az az erdekes h nem mindig csinalja ,menet kozben meg apszolut nem erezheto semmi.
(#) _vl_ válasza macro13 hozzászólására (») Ápr 3, 2012 /
 
Közvetlenül leállítást követően nem szoktál-e egy kisebb fémes csattanásszerűséget hallani, ami az utóbbi időben egyre jobban hallható?
(#) zolika60 válasza macro13 hozzászólására (») Ápr 3, 2012 /
 
Igen ebben kettős tömegű lendkerék van. Az sajnos tönkre tud menni, tehát el is romlik. Az autógyártók újabb találmánya a költségesebb javításért. Bővebben: Link Általában a kuplunggal egy időben megy tönkre. Létezik helyette kiváltó szett, ami tartalmaz hagyományos lendkereket és kuplungot. Olcsóbb és strapabíróbb.
(#) mtomihun válasza macro13 hozzászólására (») Ápr 3, 2012 /
 
Helló
Ha a lendkerék tönkremegy, akkor azt általában menet közben is lehet érezni!
Bizonyos fordulatszámtartományban elég jól berázza az egész kasznit.
Ilyet nem tapasztaltál?
(#) hibbantpasi válasza mtomihun hozzászólására (») Ápr 3, 2012 /
 
Szia!

Ha már menet közben is érzed, annak már teljesen vége(és valószinűleg gyorsdarabolóval kell leszerelni).

üdv: hp
(#) macro13 hozzászólása Ápr 3, 2012 /
 
kosz hogy valaszoltatok
leállítást követően nem hallok semmi valtozast 1enlore,fogom figyelni.mostanra mar hallottam hasonlo eseteket volt olyan akinek total szetesett lendkerék es ugy vitte szervizbe utanna a verdat mint aki 1 elsogeneracios diesel autot vezet , meg menet kozben is rangatozott a motor.azt mondod zolika60 akkor jo lenne az a csere?
(#) macro13 hozzászólása Ápr 3, 2012 /
 
nem erezni semmit menet kozbe,nagyon szepen ,csendesen megyen nincsen gond a valtassal sem,csinalok majd 1 videot es valahogy felteszem
(#) _vl_ válasza macro13 hozzászólására (») Ápr 4, 2012 /
 
A lendkerék alapvetően leállítás után hallható, mivel a laza alkatrészei összekoppannak, amikor a motor megáll. Nyilván amikor már nagyon rossz állapotban van, menet közben is rázni fog. Nem 100%-osan biztos felismerési módszer, de aki már hallott ilyet, az fel szokta ismerni a leállításkori hangjelenséget.
Ezeknek a lendkerekeknek nem a km-ek, hanem a leállítások "tesznek be". Azaz sok apró városi útra használt autóknál (pl. taxiüzem, amikor napjában 30-40 alkalommal is leáll a motor) akár pár év elég lehet neki, hogy csereérett legyen.

Ha kinyomott kuplunggal nem remeg, csak felengedett kuplunggal, akkor az akár kuplung is lehet. Igazán biztos diagnózishoz ki kell venni a váltót (úgy lehet hozzáférni a lendkerékhez). Cserénél szinte biztos, hogy csak kuplunggal együtt van értelme, és ebben az esetben én fontolóra venném azt is, hogy ne kettős tömegű lendkerék (plusz a hozzávaló kuplung) menjen vissza, hanem rögtön csere egy mezei lendkerékre (plusz a hozzávaló kuplung). Árban picit kevesebb is lehet, plusz cserébe nem fog szétmenni olyan hamar legközelebb.

Ha tényleg a lendkerék a probléma, nem javaslom, hogy nagyon sokáig húzzad, mert ha szétszaladnak az alkatrészek, akkor az aktuális fordulatszámtól és a leszakadó alkatrészek tömegétől függően simán ki is üthetik a váltó házát, és az könnyen új (bontott) váltó beszerzésébe torkollik.
(#) zolika60 válasza macro13 hozzászólására (») Ápr 4, 2012 /
 
Igen jó lenne ne halogasd sokáig.
(#) macro13 hozzászólása Ápr 4, 2012 /
 
ok kosz nektek
azert meg azt a videot megprobalom
(#) macro13 hozzászólása Ápr 4, 2012 /
 
egy lendkerekest ajanlotta szinten nekem 1 itthoni szerelo is//nem marka szervizes// 1 az 1be ugyan azt elmondta amit ti leirtatok ,legalabb tudom h nem akar velem kitolni KOSZONOM MINDENKINEK, azt is mondta h kezdostadiumu nalam a dolog.
(#) mtomihun válasza _vl_ hozzászólására (») Ápr 4, 2012 /
 
Hát szerintem meg a sportos vezetés, hirtelen gázadások sokkal károsabbak a lendkeréknek, mint az indítás-leállítás!!
(#) mtomihun válasza hibbantpasi hozzászólására (») Ápr 4, 2012 /
 
Láttam már jónéhány lendkereket, aminek alapjáraton, leállításkor semmi hangja nem volt, és rázni sem rázott alapjáraton, de amikor megkapta a terhelést menet közben, akkor szépen berázta az egész kasznit!!!
(#) macro13 hozzászólása Ápr 4, 2012 /
 
allitolag valamilyen szinten ovhato ha leallitas elott uresbe teszem,nem kuplungal doglesztek,
+informalodtam es ha jo az infom a 2 lendkerekes es az 1
lendkerekes kozott a kulonbseg az h a 2es finomabb ,na most erdekelne mennyivel? ha valaki atesett ilyen cseren vagy van benne tapasztalata jo lenne ha hozzaszolna
(#) tade60 hozzászólása Ápr 28, 2012 /
 
Sziasztok, 99-es golf 4 variant, 1.6 8V, Climatronic-kal, hasznaltan vettem. A climatronic kvarc kijelzoje nem mutat semmit, rajta keresztul allitani sem tudok semmit. A futes allandoan be van kapcsolva, es felul fujja ki a meleg levegot. Hogyan alljak neki a hiba keresesnek? Elso korben mar az is boldogga tenne ha a futest ki tudnam kapcsolni es akkor a szellozes csak a kinti levegot fujna. Koszi elore is!
(#) liderces válasza tade60 hozzászólására (») Ápr 28, 2012 /
 
Hello! Első körben ellenőrizd a biztiket. Aztán hogy maga a vezérlő kap e áramot. Nincs e lecsuszva elvágva elrágva egy vezeték. Esetleg eladás elött visszatették a régi magnót vagy csak betettek egyet eladásra és lehetséges széthuztak, kiakadt hátul valami. Háttérvilágitás ellenőrzés. Bontóban egy kölcsön vezérlővel kipróbálod tiédnek a kijlzője rosz vagy mélyebb a probléma?
(#) tade60 válasza liderces hozzászólására (») Ápr 28, 2012 /
 
Biztositekok jok, ellenoriztem oket. A vezerlo panel labkiosztasat nem ismerem. Melyik labon kapja a tapot? Letezik kapcsolasi rajz a csatlakozokhoz (kb. 40 vezetek)?

A csatlakozok rajta vannak rendesen, ellenoriztem, de a vezerlo panel hattervilagitasa sem megy.
(#) VIM válasza tade60 hozzászólására (») Ápr 28, 2012 /
 
Szia! Rajz az volna, de nem tudom melléírni az egységek nevét, mert nem fogod látni a fától az erdőt. ....igen és előbb a biztosítékokat kell leellenőrizni, majd azt, hogy van-e benn gáz és annak a nyomását.
(#) tade60 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 29, 2012 /
 
Koszonom a segitseget! Az elso kepet (kapcsolasi rajzot) fel tudtad tenni nagyobb felbontasban? Sajnos nem tudom elolvasni rajta a cimkeket.
(#) Adam1211 hozzászólása Máj 29, 2012 /
 
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem. Van egy 98-as Golf IV-esem, 1.9 TDI. A gondja az, hogy a teljes beltér világítás vagy működik ajtónyitásra, vagy nem. Ha nem működik, akkor akármelyik ajtó nyitására sem kapcsol fel, ha meg működik, akkor pedig bármelyikére. Akkor szokott ez a jó és rossz periódus váltakozni, ahogy a központi zárral nyitom és zárom az ajtókat, de igazából csak ritkábban van az, amikor működik. Mi lehet a gondja? :/ Nagyon tanácstalan vagyok hol kezdjem el....
Előre is köszönöm a válaszaitok!
Üdv. Ádám
(#) liderces válasza Adam1211 hozzászólására (») Máj 29, 2012 /
 
Hasonló problémám volt nekem is egyszer. A bal első vezető oldali ajtózárt kell kivenni és a forrasztásokat a benne lévő elektromos panelon átmelegiteni megerősiteni. Azóta az ilyen gondom megoldódott.
Üdv
(#) Adam1211 válasza liderces hozzászólására (») Máj 29, 2012 /
 
Nagyon szépen köszönöm a tanácsot, utána nézünk a problémának! Ezer köszönet!
(#) 999laci válasza 999laci hozzászólására (») Máj 30, 2012 /
 
Sikerült megjavítani a csomagtartó távnyitást. A probléma a nyitó fogantyú volt(rendszám feletti gumis dolog) ami egy mikrokapcsolót működtet. A kapcsoló is jó volt de a mechanika nem nyomta meg a mikrokapcsolót mert kijött a helyéről. Egy rugós megoldás tartotta helyén ez esett ki belőle. Új mechanika 18e Ft(gyári) így sk. oldottam meg egy pici rugó segítségével. Azóta szépen működik a csomagtartó távnyitással! Köszönöm annak aki próbált segíteni!
(#) tade60 válasza VIM hozzászólására (») Jún 10, 2012 /
 
Sikerult talalnom egy olvashato kapcsolasi rajzot. Ez alapjan kimertem a Climatronic vezerlo panel tap csatlakozot es 4 kulonbozo fold csatlakozasat. A foldek jok, de a tap +5V helyett +0.4V-ot mutat (ha pedig lehuzom a vezerlo panelt, akkor szakadast). Kozben a vezerlo panelen levo ventillator kap 12V-ot es szepen porog.

Innen fogalmam sincs, hogy tudnek tovabb menni?! Ha valakinek van otlete, kerem ossza meg!
(#) tade60 válasza tade60 hozzászólására (») Jún 25, 2012 /
 
Beszereltem egy masik climatronic vezerlo panelt, es ez mukodik, legalabbis a szellozes es a futes. Most mar "csak" a legkondit kell majd megjavitani. Koszonom mindenkinek aki tanacsokkal segitett.
(#) vmarky91 hozzászólása Jún 27, 2012 /
 
Sziasztok!

Van nekem egy 1998-as évjáratú, 1.9-es TDI 4es golfom. Nem rég vásároltam, és lenne egy olyan gondom, hogy elég sűrűn magától leriasztja az autót, ajtókat bezárja. Egyenlőre semmi összefüggést nem találtam hogy mikor csinálja, mert ha az első ajtók be vannak csukva de a hátsó ajtó ki van nyitva akkor is bezárja az ajtókat. Ha a 4 oldalsó ajtó közül van nyitva valamelyik akkor nem csinálja.
Ha be van téve a kulcs, akkor semmi esetben sem riasztja le.
De érdekes hogy nem mindig.

Volt esetleg valakinek ilyen gondja? Előre is köszi a segítséget! Üdv
(#) liderces válasza vmarky91 hozzászólására (») Jún 27, 2012 /
 
Nekem hasonló volt. A vezető oldali ajtózárat kellett szétszedni a benne lévő elektromos panelon a forrasztások engedtek el azt átforrasztani azóta jó. Vagy vannak benne microkapcsolók azokat is átnézni. üv
(#) valory hozzászólása Júl 6, 2012 /
 
Sziasztok,

van egy '99es 4es Golfom és azt szeretném megtudni, hogyan tudom levenni az első ajtókrol a lámpaburkolatot (ami akkor gyullad ki, mikor kinyitom az ajtót), akárhogy húzogattam, feszegettem nem jött le, eltörni meg nem akarom, nem erőszakoltam nagyon. A napellenzőket ha lehajtom, felettük is van világítás, azt hogyan tudom felkapcsolni? A belsővilágítás felkapcsolóra tippeltem, de az nem kapcsolja őket.

Válaszotokat köszönöm előre is!
Következő: »»   10 / 48
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem