Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » LPT portos vezérlés
 
Témaindító: creative, idő: Nov 11, 2005
Lapozás: OK   25 / 29
(#) Szabi1 válasza Stefan hozzászólására (») Feb 25, 2012 /
 
Még nem írtam át.
(#) Szabi1 válasza Szabi1 hozzászólására (») Feb 25, 2012 /
 
Nagyon szépen köszönöm a segítséget, működik a program.
(#) danca válasza Stefan hozzászólására (») Feb 26, 2012 / 1
 
A dll-t a C:\WINDOWS\System32\ mappába is be lehet másolni és akkor nem kell minden program mellé odarakni.
(#) barkacsolo72 hozzászólása Márc 30, 2012 /
 
Üdvözlök Mindenkit.
Egy lelkes amatőr vagyok, szeretnék építeni egy bobby cnc gép és PC összekötésére alkalmas kártyát, ami galvanikusan leválasztja a ki és bemeneteket. Ha valakinek van hasznos infója szívesen fogadnám.
4N25 optóban illetve 7404 ic kombinációban gondolkodom.

Végül még lenne egy kérdésem. Arra gondoltam, hogy az opto foglalatát több tűsre méretezném és abba tűzném bele a vissza jelző led lábait. Nem jelet e gondot az áramkör számára ez a nem forrasztott kapcsolat? Válaszokat és segítséget előre is köszönöm.
Üdv
(#) szikorapéter hozzászólása Ápr 29, 2012 /
 
Helló.Nekem itthon csak egy egyszerű nyomtatókábelem van és azt szeretném vele megoldani hogy a gépet össze tudjam kötni egy relékártyával.Az lenne a kérdésem hogy az egyszerű nyomtatókábelnek meik vezetékeit tudom használni és a relékártyához hány V-os reléket kell vennem?Válaszokat előre is köszönöm.
(#) nedudgi válasza szikorapéter hozzászólására (») Ápr 29, 2012 / 1
 
A nyomtatóport általában néhány TTL bemenetet, azaz pár milliampert tud vezérelni. Ezt mindenképpen erősíteni kell, tehát majdnem mindegy milyen reléket alkalmazol: a rendelkezésre álló tápegység feszültségéhez és teljesítményéhez kell igazodni.
(#) Szabi1 válasza szikorapéter hozzászólására (») Ápr 30, 2012 / 1
 
Pl itt egy kapcsolás Bővebben: Link Remélem érthető, optók használata ajánlott mert így az áramkör meghibásodása során nem megy ki az alaplap.