Fórum témák
» Több friss téma |
Szia, ha jol emlexem raja, kihuzod a 230V-bol nyomod a tanito gombot vissza dugod a villasdugot elengeded a gombot parszor nyit zar megtanulja az ut hoszt nyomatekot mukodik rendesen , te orulsz, nem mukodik te szomoru vagyol hibat keresedtovabb.
Sziasztok ,
nagy problémám lett egy órája.Hörmann garázs kapum visszanyit és 5 kódot ír ki. Délután sejtésem szerint pillanatnyi áramkimaradás volt és valószínű ez okozta a gondomat .Már mindennel próbálkoztam de úgyan úgy vissza nyit.Ha valaki tudja hogy kell törölni a hibát és újra programozni akkor azt nagyon megköszönöm!!!!!!!!!
Az az EcoMatic-nál, az EcoStar-nál és a Promatic-nál van így. A Supramatic-nak menüje van, Amiben a beállításokat teljesen ki lehet törölni úgy, hogy az ember kihúzza, benypmja és nyomva tartja a "PRG" gombot és úgy dugja vissza. Mikor a kijelzőn megjelenik a C betű, az jelzi, hogy minden beállítás visszaállt a gyári értékekre.
Supramatic-nál az 5-ös hibakód azt jelzi, hogy a motor erőhatárolásra állt meg. Ez 3 esetben fordulhat elő:
1. Ha valami a kapu útjába került (pl. autó, focilabda, Bodri kutya). olyankor vissza is nyit. Természetesen a kapu szorulása is ezt okozza. 2. Ha a kapu túl könnyen megy lefelé (pl. elgyengült rugók, a gyerek rácsimpaszkodott, stb) 3. Ha a kapu túl nehezen megy felfelé (pl. elgyengült rugók, a gyerek rácsimpaszkodott, stb) Supramatic betanításának menete: Először meg kell nézni, hogy kézzel a kapu mennyire jár könnyen (főleg a csukott állapothoz közel). Aztán meg kell nézni, hogy egyensúlyban van-e (nem túl gyengék a rugók). Ez akkor a legjobb, ha kézzel közép állásban megállítva a kaput nem indul el se le, se föl. Picit mehet, de semmiképpen sem úgy, mint egy gyorsvonat. Ha ez fennáll, akkor utána kell állítani a rugókat. Ha a kapu tök jó, akkor jöhet a betanítás: Addig nyomkodd a PRG gombot, amíg egy '1'-es jelenik meg (SUPRAMATIC 2-nél a PRG gombot 5mp-ig nyomva kell tartani, hogy belépjen a menübe). Pár pillanat múlva az '1'-es átvált villogó 'L' betűre. A kapu legyen összeakasztva a motorral. Nyomd meg a FEL nyilat, ekkor a kapu felmegy a felső ütközőig és megáll. Ezután nyomd meg a LE nyilat, ekkor a kapu teljesen bezár, majd visszanyit. Innentől eltérő lehet a betanítás menete Supramatic 1 és 2 esetében: SUPRAMATIC 1 esetében nem biztos, hogy teljesen visszanyit. Ekkor még meg kell járatni a kaput 2-3 alkalommal megszakítás nélkül le és fel, hogy a kapu megtanulja az "erőket". SUPRAMATIC 2 esetében a kapu teljesen visszanyit és az 'L' betü gyorsan kezd villogni. Nyomd meg a LE nyilat, ekkor a kapu elindul lefelé és automatikusan megcsinál két teljes zárás-nyitás ciklust az "erők" megtanulásához. Mikor végzett, kiír egy számot 1 és 9 között. Az 1 a legjobb, de még a 2 és 3 is elfogadható. Ennél nagyobb szám esetén gond van a kapuval, nem mozog elég könnyen. Szakszervizzel ellenőriztetni kell!
Sziasztok
LineaMatic P piros led folyamatosan villog. Kapu nem nyílik nem csukódik egyszerűen nem lehet életre kelteni. Resetet már próbáltam. Valami ötlet?
Hányat villan a piros led?
Gondolom, nem folyamatosan villog, hanem villan párat, aztán pár mp szünet, majd megint villan párat.
1-7-ig megtaláltam a hibakódokat. a probléma ,hogy folyamatosan villog.2-es dil bekapcs röviden P gomb majd 2-es dil le de így sem történt semmi. piros tovább villog. ???
igen. van egy régebbi vezérlőm 2007-es kicseréltem ugyanazt csinálja. trafó? motor?
Szia,
ezt vagy 25x megcsináltam, kapu akkor is vissszanyit, esetleges ujraindítás, vagy az sem, pedig ment 4 napot jól, aztán újra vissszanyitott stb..közben vettem zárbetétet és be lett állítva, hogy reteszelődjön, mert nem tudott , alacsonyan volt a retesz és legalább zárható, lehet nem is kell az automata vezérlés, csak nyűg, problémaforrás, nem tűnik egy hossszú távon biztosan működő dolognak- gagyi..
most majd leszedem a vezérlést (mivel már zárható) és asztalon megvizsgálom, esetleg vezérlő ic-t cserélek benne, vagy elkókat, ha vannak..lehet aszály van odabenn... .-)
sziasztok
A70R vario-hoz van valakinek leírása? Csak német nyelvűt találtam, még az angol is jó lenne. Üdv
Nos megoldódott, a comfort 70 a marantecos párja, ahhoz meg van.
Viszont itt a másik kérdés: H27-511 gyorskapu F.201 hibakód. A leírás szerint: Idézet: „Belső vészkikapcsoló "gomba" kioldott, vagy watchdog (processzorfigyelés)” Ötlete valakinek? Üdv
Sziasztok
Torlift 800n Tipushoz keresnék programozási leírást. Azért ide írtam, mert hasonló lehet hörmanussal Segítségeteket előrre is köszönöm. Üdv
Sziasztok!
Van egy SupraMatic E típusú garázsajtó motor+ vezérlésünk. Egyik napról a másikra elfelejtette felkapcsolni a lámpát. Áramtalanítás után, most a 4. villog a kijelzőjén és a bekapcsoláskor mozdít egyet a motoron. Ha a motor nincs rákötve, akkor csak az L jelzés villog. Ahogy rákötöm a motort, azonnal mozdít egyet rajta és a 4. jelenik meg a kijelzőn. Minden ötletet szívesen látok! üdv. R.
Azt hogy érted, ha nincs rákötve a motor? magán a meghajtásházon belül lett lehúzva a motor a vezérlésről?
A 4-es hibakód belső hibát jelent, ami a vezérlés belső hibájára utal. Ezt okozhatja rossz motor is. Általában nem nagyon lehet mit kezdeni ezzel a hibával. Erre a hibára a kezelési utasítás is a meghajtás cseréjét javasolja Az L betü azt jelzi, hogy a meghajtás tanulóüzembe lépett. A lámpa kialvása néha tényleg előfordul az Supramatic E1-nél. Próbáld meg azt, hogy kihúzod a konnektorból, benyomod a PRG gombot és a gomb nyomvatartása mellett dugod vissza a konnektorba. Meg fog jelenni egy C betű a kijelzón, ezzel jelezve, hogy mindent törölt és a vezérlés gyári állapotra állt vissza. Ezután újra kell tanítani a meghajtást, amiről ITT OLVASHATSZ
Sziasztok!
Hörmann WA400 motor és A445 vezérlés. A motor és a vezérlés összevan kötve a tápkábellel és a 6 eres rendszerkábellel. Programoznám az 1-es programmenüben /29. oldal/ ahol kiválasztom a motor szerelési pozícióját és utána mikor be kellene tanítani a felső végállást a motor nem indul el. Mindent átnéztem de nem tudom hol lehet a hiba. Tud valaki segíteni? Ez alapján próbáltam: www.czencz.hu/hu/dokumentumok/1645
Hibakódot sem ad?
Esetleg mérd ki, hogy meg van-e mind a három fázis. Ha nincs meg, attól még a vezérlés működik, csak a motor nem tud elindulni.
Hibakódot nem ad, a 3 fázis megvan. Töröltem a meglévő értékeket, kiválasztattam a függőleges szerelési módot, a kijelzőn megjelenik az L- nyomva tartom a fel nyilat elkezdi mérni az időt de a motor nem működik de a panelon sem mérek a motorhoz menő 3 fázisú kábelen sem semmit. Áramtalanítás után bekapcsoláskor a kijelzőn U- jellenik meg.
Sziasztok!
SupraMatic S típusú garázskapu motorhoz szeretnék leírást! Előre köszönöm a segítséget.
Szia!
Bocs, nem jártam erre ezer éve. Tényleg a vezérlés hibája volt. A Hörmann szerviz egy kisebb vagyonért cserélni akarta. Megvettem hozzá a két smd IC-t, asszem 250Ft volt a két db és kicseréltem. Azóta megy a vezérlés és a világítás is. Az egyik IC talán LM 324 a másik meg valami buffer /driver, ez kapcsolja a reléket.
Sziasztok
Azért ide írok mert a hörmann kapcsolódik legjobban az ipari kapuk kategóriájához. Adott egy élvédő pár (safety edge) amiről a legminimálisabb információm sincs (melléklet) Ha valaki fölismeri, találkozott ezzel a szupertitkos nasa által kifejlesztett cuccal, kérem jelezze. Van benne egy trükkös mechanika ami elforgatja mikor leér a kapu, de igazából a bekötése érdekelne. 4 vezeték: barna, sárga, zöld, fehér. 2 db infrasugár az egyik adó, a másik vevő ugyanez a másikon fordítva, már amennyire ki tudom logikázni. Előre is köszi.... Üdv
Sziasztok!
nincs véletlenül valakinek hormann supramatic s hez magyar nyelvű programozási leírása, és egy rádiós adó vevő része
A Supramatic S beállítása nem bonyolult. Egyébként itt van leírás hozzá: Bővebben: Link
Simán Google-ban megtaláltam. Referenciapont alapján működik. Az alsó és felső végállás beállításához van rajta egy-egy "poti". Azokat tekergetve lehet a végállásokat betanítani, de amikor tekersz rajta, akkor mindig utána el kell vinni a gombokkal a kaput a referenciapontig. Tehát pl. az alsó végállás beállítása, hogy megnézed, hol áll meg a kapu a motorral. Ha nagyon a végállás előtt, akkor kicsit rátekersz az alsó végállás potijával, majd a fel gombbal felnyitod a kaput a referenciapontig (az előlapon egy LEd felvillanása jelzi), majd újra lecsukod a kaput. Ezt addig kell ismételni, míg a kívánt helyen áll meg a kapu. Ha kész, akkor ugyanezt el kell végezni a felső végállással is. Vevőegységet legfeljebb kibontott motorból lehetne szerezni. Én kihajigáltam már az összeset, amit bontottam.
Sziasztok
Van valakinek leírása ehhez a Bővebben: Link hadititokként kezelt vezérléshez? (a cég amelyik forgalmazza, gyakorlatilag még a bevét se tudja) Üdv
Hello.
Akkor áruld el te a típusát, hogy könnyebben tudjunk segíteni...csak a bekötése nem lehet olyan bonyolult.
Hello.
Kis segítség, amíg kiderül a típusa: http://www.smolka-berlin.de/includes/download_pdf.php?ID=116 Esetleg A40 v. A40N lehetne a típus: Bővebben: Link Ebbe is nézz bele: Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Ápr 3, 2013
Szia
Sajnos tipusazonosító nincs a penelon, kép alapján találtam rá erre is. Marantec dynamic 221-es motorba van. Valószínűleg a hörmann wa-100-al lehet kompatibilis. Üdv |
Bejelentkezés
Hirdetés |