Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Riasztószerelés tapasztalatok, ötletek (kizárólag haladóknak)
Témaindító: Syn7h37ic, idő: Márc 15, 2010
Nincs mit.
Lehet csak újra kellett volna indítanod a központot.
Nem tudom, hogy hogyan oldották meg DSC-éknél az akkumulátor tesztet, de régebben olvastam, hogy pl a PARADOXnál 64 másodpercenként lekapcsolják az akkut, majd delta U-ból következtetnek annak állapotára.
A sziréna töltést amúgy honnan oldottad meg?
Az Aux. ról és a Bell+ ról kap tápot (negatív indítású)
és a saját áramköre tölti egyébként próbálkoztam újraindítássál menüből tápelvétellel de semmi nem segített.
Hali!
Most szereltek nálam riasztót egy Tell Ecoline gsm modullal, http://www.tell.hu/termekek/gsm_kommunikatorok/ecoline_gsm , de nem így néz ki,mert nincs rajta burkolat csak maga a panel...pl az antenna csatlakozó a szélén van. Szóval a kérdésem,mert végül is működik,de nem tudjuk nyugtázni,csak hívja a beállított számokat...próbálkoztunk több megszokott "kóddal",de semmi. A szerelő a #1-re esküdött.Az egyik teló az nokia C5 a másik ,nokia 6303. Lenne esetleg vmi ötlet,h mivel próbálkozzak? Még vmi,elvileg sms-t tud továbbítani,mert dominós a kártya,lehet hasznos lenne... Az van rá írva,h a telót csatlakoztassam a LINE csokira,aha,de h,mivel? De olyant is olvastam,h fel lehet hívni a számot és úgy utasítani v az csak komolyabb cuccal menne? Köszi előre is! Üdv.
Szia!
A TELL CompactGSM-nél pl. van olyan opció, hogy nyugtázás. A programozásnál ki kell választani, és ha felveszed a telefont, akkor a #-tel lehet nyugtázni. Ilyenkor nem hívja a többi beállított számot és SMS-t sem küld. Az ecoline viszont egy gsm vonalpótló.
Köszönöm a válaszokat..
Igen,pár dolog lemaradt: Szóval a... központ: http://www.villbau.com/secolink/index.php?pid=311 , kezelő: http://www.villbau.com/secolink/index.php?pid=321 . érzékelők,5db. http://www.gsncompany.com/index.php?option=com_content&view=article...ang=en Az igényeket tisztáztuk,nincs ügyeletre kötve,csak nálam és még 1telón jelezzen,ez megy is,de nem tudjuk nyugtázni!Kinyomtuk,#,*,#1,*1,*#, volt ott minden,de semmi.... Ezért gondoltam,h itt kérdezek. ( Villanyszerelő vagyok és szoktunk "ezzel" a riasztóssal melózni,ezeket a cuccokat szokta rakni,ezért esett rá a választás,nem gondoltam,h a modul ekkora probléma lenne neki... :/ ) Előre is köszi a többi ötletet...
A TELL ECOLINE egy vezetékes vonalpótló. Az a feladata, hogy vezetékes telefonvonalat szimuláljon a riasztóközpont számára.
A riasztóközpont felhasználói és/vagy a programozói útmutatóját kellene tanulmányozni, hogy a DTMF alapú átjelzésen túl van-e lehetőség személyes jelentésre és nyugtázásra.
Ez viccnek elmegy volt régen egy nokia 6600-ás telefonom már az is tudott hasonlót raktam rá egy progit ami kamerán keresztül figyelte a kép változást és ha változás történt akkor csinált egy képet vagy videót és még el is küldte MMS ben a megadott számra de ha minden igaz van Pc-s változata is mozgásérzekeló nélkül
Valamiért nem sikerül módosítani a hozzászólásom.
Szóval a telepítői kézikönyv 9. oldalán lévő táblázat szerint a központod CONTACT ID formátumban tud kommunikálni a távfelügyelettel, viszont a felhasználót NEM tudja értesíteni riasztáskor! Vagyis hiába szimulálsz neki vezetékes telefonvonalat az ecoline modullal, az kizárólag átjelzésre használható. Ha nem szeretnél távfelügyelethez csatlakoztatni a rendszered, akkor inább a TELL CompactGSM modulját válaszd (az ismerősöd talán kicseréli). A CompactGSM a call-centerekhez hasonló módon telefonról programozható, 4 telefonszámra tud hívást kezdeményezni és üzenetet küldeni. Van lehetőég nyugtázásra is. (ilyenkor nem hívja a többi számot, és üzenetet sem küld) A beérkező üzeneteket képes továbbítani az első beállított telefonszámra (egyenleg infó, rendelkezésre állási idő, stb.) A modult vezérelheted PGM-ről, esetleg sziréna kimenetről. A piacon kapható számtalan GSM-modul ami hasonló, vagy akár több szolgáltatással rendelkezik, mint a TELL termékei, viszont a TELL garantáltan megbízható, üzembiztos. Itt jönnem majd azok az üzenetek, hogy én X cég Y modulját használom és az is jó, fele ennyiért...
Üdv!
Régóta porosodó Napco Xp-600 as rendszert szerelnék fel.Programozási utasításom van, egy bekötési rajz is ( http://www.puntoycontrol.es/manuales-de-usuario/NP-xp-600_wi1373.02...og.pdf ). Agybeli hiányosságaimból adódóan nem jöttem rá, miként kellene a mozgásérzékelők 4 eres vezetékét bekötni.Ebben kérnék segítséget. Jöhet a sav is, bírom. De az érdembeli segítséget is megköszönném.
Szia!
A link 12. oldalán ott a rajz. Abból minden kiderül. Jobb lett volna 6 eres kábel. 2 ér a táp, 2 az alarm NC, és ha lenne még 2 az tamper.
szia mit szeretnél tudni rolla?
sokmindent tudok a szirénárol
Kösse be DEOL-ba.
ez a kapcsolási rajz be van ragasztva a központ dobozába.a pozitív ,negatívat 3-9? ig kell bekötni, de akkor a tampert és alarmot hova is??
Ha megnézted volna a linket kiderül, nincs Deol lehetőség.
Bocs nem néztem meg, a komolyabb központok tudják.
A zónára kell kötni.
Az érzékelő alarm vagy NC sorkapcsát egy ellenálláson keresztül be kell kötni egy zónára. A rajz ott van segít. A rajzon lévő kapcsoló szimbolizálja az érzékelő NC sorkapcsát (érzékel, nyit - nyugalomban van, nem érzékel, zár).
Idézet: Bővebben: Link „A panel visszaállítása a gyári alapértelmezett programra (Megjegyzés: Ha a szerelôi kizárást bekapcsolta, a panel sohasem fog visszatérni a gyári alapbeállításhoz) Reset kikapcsolással 1. Távolítsa el az akkut és az AC csatlakozást az egység kikapcsolásához. 2. Dugjon a reset jumper csatlakozóra egy jumpert. 3. Kösse vissza az akkut és az AC-t 4. Várjon 3 másodpercet. 5. Vegye le a jumpert.”
(Márka)Szervízben megoldják. Otthon nem fogod tudni, pont ez a lényege!
Szép estét mindenkinek !
Lenne egy kis gondom egy PC1616 központtal a kommunikáció rezidential-ra van állítva (06) de nem lehet nyugtázni mindegy mit nyomok a telefonon 1,2,3,stb. a hívást addig próbálkozik amennyit beállítok de próbáltam már a privátline (09) beállítást akkor sem fogadja a nyugtázást. Végignyálaztam a telepítőit de nem találtam semmit régebben nem jöttem rá mi felett siklottam át. Valakinek valami ötlete ? A hozzászólás módosítva: Szept 1, 2012
Szia!
Gondolom Telenoros mobilról próbálod nyugtázni. Arról sajnos nem megy. A telenor fejlesztése, hogy a billentyűk nyomásakor mindegy meddig nyomod a gombot csak 100 ms ideig ad DTMF hangot. A DSC központoknak legalább 1-1,5 sec hosszú nyugtázás kell. Esetleg külső DTMF adóval lehet nyugtázni a hívást. Üdv: Gábor
Köszi a segítséget természetesen Telenor .
Üdv. Okostefonnal lehet nyugtázni? Úgy értem, hogy nem gombot nyomsz, hanem a kijelzőt vagy csak a régebbi fizikailag is nyomógombos készülékeket fogadja el.
Lehet, winmobil és android készüléken is, csak hosszúra (long) kell állítani a billentyű hangot.
De mint lentebb olvashatod, szolgáltató függő.
Tiszteletem Mindenkinek!
Paradox Spectra 1725-ös központ együttműködik, kommunikál-e az MG10-es kezelővel? Eredetileg 1686V típusú kezelő volt hozzá, ami meghibásodott. A központ jó, mert másik 1686-os kezelővel működik. Még nem próbáltam ki (mert nem mertem) nehogy valami tönkremenjen. A válaszokat előre is köszönöm!
Ne fog vele működni, mert az MG kezelő az új SP központokhoz jó. Paradoxék jól kitalálták ezt. Csak még azt nem, hogy hogyan magyarázd el az ügyfélnek, hogy azért kell központot cserélni, mert az új kezelőkkel nem használható. Talán ezt hívják fogyasztói társadalomnak.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |