Fórum témák
» Több friss téma |
Bal oldali 4/5-e sötét zöld alapon a panel képe, bal alsó sarokban egy "dolgozó" kis srác. jobb oldala citromsárga
Akkor nekem is pont ilyenem van. Holnap be tudom scannelni
Sikerült bescannelnem. Ha valamelyik oldal nem olvasható akkor írj és újra bescannelem. Jó kisérletezgetést
Úgy néz ki ide nem tudom csatolni, úgyhogy feltettem egy tárhelyre: http://blazyweb.atw.hu/elektro.zip
Szia, a dobozban lévő transzformátorról nincs véletlenül valami adatod? (menetszám, induktivitás...)
Köszi!
Sajnos fogalmam sincs egyik paraméteréről sem
Sziasztok!
Segítséget kérek tőletek. Nagyon-Nagyon kezdő vagyok, és megtaláltam a Conrád honlapján az építőkészlet leírását, egyszerű áramkörök építése ( kb. 10-12 féle ). Ez alapszinten szemléélteti a led, dióda, elkó, kondik, ellenállások működtetését, de az alapokat nem magyarázza el. Tudtok abban segíteni, hogy hol találok még hasonlóan egyszerű áramköröket, illetve aban, hogy az elméleti alapokat hol tudom elsajátítani? ( netes könyvek, tankönyvek, stb )? A segítségeteket előre is Köszönöm!
sziasztok! 5 éves gyermek részére szeretnénk egy "elektronikai készletet" összeválogatni. Szempontok:
elemről megy, foglalat kellene, ceruza elemhez. Banándugós, különböző hosszúságú kábelek, világító egység, kapcsoló, gomb, banándugó aljzat. Hozzávaló alaplap. Februárra szeretnénk elkészíteni. A lényeg, hogy a kábelekkel, kapcsolókkal létre lehessen hozni áramköröket, majd újra szétszedni,és máshogy megépíteni. Hasonlóan egy általános iskolai elektronikai készlethez. Legyen strapabíró és felhasználóbarát. Ebben szeretnénk ötletet, segítséget kérni, hogy honnan induljunk ki. Budapest környékén lakunk, de webshop is szóbajön. Jó lenne egy komplett készlet, de ha nem megy, akkor összevásárolnánk darabonként. A clementonit ismerjük, nem rossz, de a gyerkőcnek inkább "dugdosós" kellene. köszi
A napokban érdekes dolog került elém.