Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » BMW huzalozás, elektronika
Témaindító: Thomas10100, idő: Márc 6, 2006
Témakörök:
Sziasztok!
Lehet nem ide tartozik, de mégiscsak elektronika! A kérdésem, hogy nem tudnátok küldeni egy BMW 323 elektronikai áramkör részt, tehát melyik vezeték hova megy. LEginkább a légzsák-hoz tartozó áramkör érdekel, mivel ezt szeretném, átb**zni . Köszönöm előre is a válaszokat!
Hanyas kaszni ? Exx....
E36, 323i coupe 1997
Ennyit kell tudni róla
BMWhez létezik WDS cdinfo.
Wiring Data System. Ennek első példányában ha jól emlékszem az E36 full benne Mi a gondod a légzsákkal? Csak nem elszált és orrbanyomott ? :zavart1: Ha kell segítség, diagnosztika egyéb, akkor tudok segíteni esetleg. E34 540iA
Helló!
Nem elszállt, hanem sportkormány van benne, és világít a lámpa. De pontosan nem tudom, nem az enyém a kocsi. A lényeg az hogy műszakira megy és nem szabadna világítani a visszajelző lámpának.
A diaglámpa több esetben is világíthat.
1. hiba a rendszerben 2. valaki kivette a KM/H-t és közben bekapcsolta a gyujtást (mert pl átírta a KM-t). Diagnosztikai berendezéssel törölhető a hiba és max 5eFt. Néha amúgy sem árt diagnosztikát futtatni (pl minden olajszervíz alkalmával). Ehhez tudok adni berendezést (interfész+progi) vagy ha összefutunk kitörlöm neki.
Vagy a kormányt ha jól értem kicseréltétek és a sportkormány nem tartalmaz légzsákot (mert volt olyan verzió is), vagy tartalmaz de nincs meg persze a régié nem megy bele.
Ha ez van, akkor 1.5ohm-mal kell rövidrezárni a légzsák csatiját, törölni a hibát és minden okés a vizsgán....
És ha kiszeded a vissza jelző lámpát?
Nem nagyon értek hozzá, de szerintem ez a legegyszerübb... (Bár ki tudja? )
Van mellette egy "LED" a panelon így halványan akkor is van visszajelzés ha az izzót kiveszed.
Másik, hogy fel fog tünni, mikor gyujtást adsz a kontrollizzó világít pár másodpercre (kb 1-2mp) majd elalszik. Ez azért van, mert először teszteli a rendszert a légzsák vezérlője. Ha ez a folyamat nem megy végbe, ugyanúgy a rendszer hibájára következtetnek. De van olyan vizsgahely, ahol ezzel foglalkoznak? egyáltalán.:alien:
Nem hangzik hülyén, de erre én is gondoltam. De nem jó, mert nem gyullad fel. És az elején minennek fel kell gyulladia, és ami jó az elalszik!
Az az eset áll fent amit másodiknak irtál!
És azzal az ellenállással jó lesz? De akkor is törölni kell a hibát, azt amúgy is kell ugye? NEm lesz jó ha visszarakja a légzsákot? Én még arra gondoltam, hogy a visszajelzőlámpához rakok egy időzítőt, és az kapcsolja le. A másik amit gondoltam, hogy a biztosítéknál szakítom meg(de azt mondták így nem lehet). Köszi az infókat!
Ha a második eset a kormány csere és nincs meg a hozzá tartozó lufi, akkor 1.5ohm és kell a hibatörlés.
Eredeti állapot esetében: Akkusaru le, légzsák összedug, akku vissza. Hibakód törlés és minden okés. Biztosíték kivétel nem megoldás, mert az ilyen rendszerek több ponton szoktak tápot kapni és esetleg valami olyat is megszakítasz amit nem kellene. Egyszerűbb diagnosztikával törölni a hibát ezt bármely szervíz megteszi max 5eFt vagy ha nem olyan sürgős és helyileg útbaesik nekem akkor megoldjuk, max 5perc. Email-ben írja meg a barátod az ezlérhetőségét és, hogy hol van helyileg.
Sziasztok!
Ezt a vázlat rajzot *** (hogyan kell) olvasni? Miért 1 szál van csak ábrázolva miközben több tűsek a csatik? Előre is köszönöm a segítséget! https://bmweba.com/eba-01-29-9-788-099/amp/ A hozzászólás módosítva: Nov 26, 2018
Moderátor által szerkesztve
|
Bejelentkezés
Hirdetés |