Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » PIC - Miértek, hogyanok haladóknak
Az Oshon féle (picprogparallelsetup.exe) megy simán, pedig a notin Win98 van, nem XP. Nem talált egy msvbvm60.dll-t de azt meg leszedtem a netről és bemásoltam a system-be. Ezek után már simán indult. Szóval megépítem az Oshon félét.
Köszi, ilyet régebben párszor már kerestem a neten, de nem találtam...olyasmi ez, mint régen lehetett sokat látni főleg a P1-P2-es procik idejében, hogy milyen is a szerkezetük...na persze az ember nem nagyon igazodik el a képeken, de azért érdekességnek, látványosságnak tökéletes!
Én hülye meg boltban veszem ahelyett, hogy összeforrasztanám a sufniban!!!
Épp meg akartam jegyezni, hogy olyan, mint egy műholdas felvétel egy nagyvárosról, amikor láttam, hogy a következő hozzászóló ezt írja:
Idézet: „Is it Dwarfland or Picland from satellite view ? ”
Sziasztok!
kezdő vagyok PIC programozás terén, most építettem meg az első égetőm. a kapcsolást innen vettem: http://www.hobbielektronika.hu/cikkek/nullarol_a_robotokig_-_pic_mi...l?pg=6 az égető működik. a winpic beleégeti a programot, de mikor visszaolvasom a PIC-ből (16F84A) minden word első bitjét kinullázva látom. miért???? segítségetek előre is köszönöm!
Sziasztok !
Próbálom lementeni az ADRESH és ADRESL regisztereket de nem igazán sikerül...A létrehozott 2 regiszterbe ahová a mentés kerülne, mindíg csak az ADRESH értéke kerül lementésre. Miért lehet ez? A mentést ugyanúgy próbálom ahogy a megszakítás előtti mentést kell elvégezni.
Írod:
Idézet: „az égető működik. a winpic beleégeti a programot,” aztán: Idézet: „de mikor visszaolvasom a PIC-ből (16F84A) minden word első bitjét kinullázva látom.” Tehát akkor ez még sem működik! Idézet: „miért????” Azért, mert ez az égető nem működik mindig, ill. mindenkinél. Építs megbízható, normális égetőt!
Azt nem értem, miért swapolsz?
Mentsd le movf-el. Működnie kell.