Fórum témák
» Több friss téma |
Hali Mindenkinek"
Segítségeteket szeretném kérni.Nem rég vettem egy Trion nevezetű asztali dvd-t.És mivel nem szeretnék még venni hangfal szettet hozzá ezért a már meglévő 2 db hifit használom a hangkimentként (de ez még csak 4 db hangfal (bal első,bal hátsó,jobb első,jobb hátsó)(a sub az nem szükséges).De viszont kellene még nekem egy center kimenet.Van egy 21 l-es 8 ohm-os 60 wattos hangfalam amit szeretnék feláldozni a "tudomány" oltárán.És itt jön a gubanc.Ha csak simán ráteszem a hagfalat a center kimenetre rca kábellel akkor nagyon halkan szól.Ehhez szeretnék valami egyszerű (olcsó) erősítőt építeni (nézegettem a fórumokat de nem vergődtem zöldágra rajtuk.).Hja és persze szabályozható legyen a hangerősség.Ha valaki tud valami jó megoldást kérem segítsen. Köszönettel Attila! Ui.:Bocs a regényért!!
VF2!
Kicsi, egyszerű, olcsó, baromi jól szól.
Hali!
Én viszonylag kezdő vagyok elektronika téren.Tehát ha nekem azt mondod hogy VF2 akkor nekem az nem mond semmit.Rákerestem a fórumokban és találtam egy képet VF2 áramkör de nekem ez magas.Valami egyszerű dolog kellene. Köszi!
Ne szivatsd már szerencsétlent!
Ne építsen már 70w-os erősítőt a center sugárzóhoz! Leordítaná a haját, meg a másik, hogy ő egyszerűt és olcsót szeretne. Szerintem vegyél egy kis aktív hangfalat egy számítógépes boltban, kötsd ki a kis vacak hangszóróit, növeld meg a kicsatoló kondikat, kötsd rá a saját hangfaladra és kész is! 2-3w.nál több nem kell úgyse...
Azt, hogy mit épít az a saját dolga, én csak ajánlottam! Amúgy meg DVD lejátszón zenét is lehet hallgatni!
Ha azt mondja majd kisebb kell akkor majd mondok mást is!
Vagy elmész egy TV-szerelőhöz, és kérsz tőle egy régi vidi tv végfokot TBA 800v. 810-el, rákötsz egy erősebb 12v-os adaptert és kész.
Én véletlenül sem akarok kötekedni, de te a center sugárzót hallod zenehallgatás közben?
Nekem nincs 5.1-es zeném a polcon...