Fórum témák
» Több friss téma |
A hal-ok jók, lehúztam a zárlatos vezérlést és így pörgött.
ilyet kaptam: IRF2807 (p60nf06L helyett) néztem az adatlapját de nem értek annyira hozzá... Tud valaki olyat, ami miatt ne lenne ez jó a másik helyett? a lábkiosztását nem láttam az adatlapjában, de nyilván g, d, s ez is. Ha valaki tud ellenjavallatot, így esetleg túl sok áramot kap majd a motor?, vagy túl lassan nyit, zár, vagy ilyesmi? adatlap alapján túl nagy különbséget nem látok. köszi előre is a válaszokat.
Üdv!
Nagyon kínai elektromos kerékpár motorjában kellene hall-t cserélnem. Típusszám 41F747 Semmit nem tudok róla, mivel lehetne helyettesíteni?
36voltos töltőben a fet felmelegszik és a hűtőbordától nincs elszigetelve- ez normális, vagy valaki már belepiszkált? a hűtőborda és a 2-es drain láb össze van kötve a nyáklapon.
Nekem is 42 a csepptöltése a váltást még nem mértem ki, lehet hogy már kérdeztem, de nincs szigetelés a feten, ez szerintetek normális, vagy csak valaki elbarmolhatta?
Helló!
Tudja valaki, hogy a Velox star bringa gázkarjában mi a hall elem típusa?
Üdv mindenkinek. Segítséget kérnék e-bicajjal kapcsolatban. használtan vettem egy bringát, és a következő hibája van. Sztenderre téve (üresen) a motor pörgeti a kereket, tehát szépen megy, viszont terhelésnél, tehát ha ráülök, nem akar elindulni, csak erölködik és nem hajtja meg a kereket. Ötleteket várok, mit tegyek?? "Cyber" fantázianév ha minden igaz, ha kell teszek el képet. adatai: Motor tipusa: permanens DC mágneses motor 36V
Mérd ki az akkukat, mert lehet, hogy le vannak merülve vagy rosszak.
Akkumulátorok feszültsége, tárolókapacitása rendben van?
akkumlátorok jók, valami más hiba lehet.
Szevasztok,
Idézet: „tehát ha ráülök, nem akar elindulni, csak erölködik és nem hajtja meg a kereket.” Az attól is függ, hány kilós vagy... Na ezt viccnek szántam... Nos, pont akkor kell mérni a feszültséget...Vajon hány Volt van?
köszi..
Nagybetűket a Shift gomb és az adott betű egyidejű lenyomása eredményez. Használd mint mások! mod A hozzászólás módosítva: Szept 1, 2013
Ezt mi alapján jelented ki? Mértél kapocsfeszültséget? Mértél tárolókapacitást, vagy legalább végeztél terheléspróbás méréseket? Milyen értékeket mértél?
A hozzászólás módosítva: Szept 1, 2013
Terhelésnél mérd meg , de ha tényleg rendben az aksi akkor az én tippem hogy az egyik fázis elmarad.
Segítség, van egy yt36 (nyák ) tipus 36v töltőm (csodás tüzijátékot rendezett) R4 R3 C5 C4 R***(beállitó) R3 R4 elfüstöltek(c103) nem tudja valaki ezeknek az értékeit? annyira elfüstöltek, hogy nem látszanak a színkódok sem... (tranzisztor zárlatos lett)
Ritmikusan villogott a töltésnél de nem volt meg a feszültség, és mire kihúztam, már megvolt a tüzijáték...
Szia! Sikerült a javítás, tudtál rajzot szerezni?Tudsz nekem segíteni?
Érdekesség a yt36-ra keresve nem de yt3-ra megtalálta a kereső a hozzászolásod
Üdv,
Szeretnék érdeklődni hogy van egy alfa centuri elektromos robogó, ami eredetileg 36V-os, vagyis csak három akkumulátoros. Az érdekelne hogy ha én négy akkumulátorral használnám, akkor szerintetek működne hosszabb távon is, vagy cserélni kell a vezérlőt 48V típusra?Mert próba szinten működik és így 40Km/h megy is, csak nem tudom meddig bírná. Vagy ha esetleg a feteket nagyobb hűtésre tenném? A hozzászólás módosítva: Szept 11, 2013
Szia
A motor 36V ra van méretezve. 48V on nagyobb áram folyik ezért, füstölhet, a motor, vezérlő. ( hasonló mint a 12V izzót rákötöd 18V ra világit az de meddig. ) Ne kisérletezz. Cseréld a motrót és a vezérlőt is. Ha még müködik, akkor el lehet adni. Mindjárt, költség kimélőbb a átalakítás. üdv. A hozzászólás módosítva: Szept 11, 2013
Sziasztok! Van nekem egy 36 Voltos ARIZONA elektromos kerékpárom. Az a baj vele,hogy gyorsan lemerül az akksi (2 éves ). Most vettem bele újakat,jó minőségűt,és ennél is már feltöltés után elaludt 1 led,ami jelzi a töltés szintet. Az akksik közé bekötöttem egy ampermétert,és ráültem,és hajtottam,miközben figyeltem az akksikon átfolyó áramot. Gyorsuláskor 16.5 Amper volt,mikor begyorsult,lement 12 Amperra. Ez szerint kb.430Wattos motor kellene.A normális amper felvétel másiknál 7 Amper.Melegszik is a motorja.(hajtás után langyos,)Izzóval sorba kötöttem külön külön a tekercseit,és engedtem át rajta áramot(menetzárlatot ellenőrizzem),és egyforma áram folyt minden kombinációval a tekercspárokon(0.1 Amper,csak 12 voltról engedtem próbára),mivel 3 fázisú motor csillagba kötve,ezért egyszerre 2 tekercsen engedtem az áramot.A motor tekercsei és a kábel sem mutat zárlatot a testre.Kimértem a FET-ek jók,a motor zúgásán nem hallani semmi gyanúsat,ereje van nem is rángat.A HALL-okat is kimértem és jók.Úti viszonyok normálisak.A kerekek szabadon forognak(fék nem szorul).Gumik felfújva.Hogy gyorsuláskor megrántsa,az rendben,de hogy utána csak 12Amperra esik vissza az szerintem már nem jó.Ha csak elfordítom a kulcsot(világít a műszerfal,és áramot ad a vezérlőnek), akkor az áram felvétel 0.05 Amper,ami szerintem ugyancsak normális.Szerintetek mi lehet az oka a nagy áramfelvételnek?Félek,hogy tönkre mennek az új akksik. Ha tudtok segítsetek!Nagy szükségem van rá! Köszönöm!
A hozzászólás módosítva: Szept 23, 2013
A 12A szerintem pont normális 36V-on durván 430W. Ezt tudja.
Nézzük kicsit másképp, 12A/h-s akkukat feltételezve, ez azt jelenti, hogy 12A/h áramfelvétellel egy óra alatt merül le, ami 25Km/h-s sebességet feltételezve 25Km megtett utat jelent, ami átlagos megtehető távolságnak vehető, tehát ezek szerint jó így. A melegedés oka lehet mechanikus súrlódás és nagyobb terhelő súly, ez okozhat nagyobb áramfelvételt, ezen felül számítsuk rá a vezérlő veszteségét, esetlegesen jobb minőségű FET-eket használva javulhat a helyzet, pl; P75NF06 aminek kisebb a belső ellenállása és így csökken a vezérlő terhelése.
Akkor jó.Csak nem szerettem volna tönkretenni az akksikat. Köszönöm szépen a válaszokat mindkettőtöknek!
Üdv mindenkinek!
Kaptam egy elektromos biciklit (talán tornado) aminek a kábelezése hiányos. A gázkart már felélesztettem, szabályoz rendesen. A kérdésem, hogy a pedálnál lévő PAS szenzort miként kell bekötni a körbe? Úgy tudom abba is egy olyan hall jeladó van mint a gázkarban. Van esetleg valakinek huzalozási rajza?
Sziasztok!
Adott a képen látható elektromos "kismotor". A kérdésem az hogy hol kapok hozzá láncot illetve fogaskereket? Jelen pillanatban a motor tengelyére oda van hegesztve a fogaskerék de a hegesztés elengedte. Eredetileg oldható kötéssel volt rajta, ez valami sufnituning lehet, de én most megszeretném csinálni rendesen. Tippek hogyan oldhatnám ezt meg rendesen?
Lánc és fogaskerék például itt, méret alapján. A fogaskereket a tengelyen ékkel rögzítheted, ha van benne ékpálya. Ha nincs, szét kell szedni a motort, és megfelelő műhelyben csináltathatsz bele.
Sziasztok! Szeretnék tervezni egy egyszerű vázszerkezetű elektromos kerékpárt/choppert.
Lenne néhány kezdő kérdésem a témában, örülnék ha megkeresne valaki privátban aki járatos a robogók és az elektromos bringák világába, illetve aki hasonlóban már gondolkodott és ért is hozzá. Az egész alapja 2 újabb típusú széles robogó kerék (,de a hátsó mindenképp) ehhez terveznék aluvázat, amennyiben az kivitelezhető. Az eleje maradna egy robogó kormány+villarésze eredetiben. A 300W-ba jó lenne beleférni úgy, hogy rásegítés nélkül is állóhelyzetből gond nélkül elinduljon és azért legyen egy gyorsabb utazó sebessége; a dombok, emelkedők se legyenek akadályok. (Végszükség esetére pedálos lánchajtást kapna.) - Nem tudom mik a különbségek a különböző teljesítményű e-bringák motorjai között, de egy erősebb típusú bicajt keresnék (pontosabban csak motor+komplett elektronikát). - Milyen típusú e-kerékpárokat érdemes keresnem egy ilyen átépítéshez? - Hol találok ilyen "kísérleti e-bringa" építési oldalakat, alkatrész oldalakat? (Leginkább egy e-motorral hajtott robogóhoz hasonlítanám, egy szolidabb kinézetű kis méretű chopper lenne. De, ha erősebb motor kellene, akkor találtam egy ME0909 4kW-os motort. A srác videóiból nem tűnik gyorsnak, így ez a motor, lehet felesleges kb.: $800.00 dollár pénzkidobás? Ebben az esetben viszont ezt valahol be kellene vizsgáltatni, mivel a gép így már "L1e kategóriába" tartozna?) - Illetve mi a teendő, az elkészült saját építésű e-Bicikli és e-Segédmotoros kerékpárommal, ahhoz, hogy jogilag is a sajátomnak mondhassam és közlekedhessek is vele? A hozzászólás módosítva: Szept 28, 2013
|
Bejelentkezés
Hirdetés |