Fórum témák
» Több friss téma |
Ha ki tudod iktatni a bemeneteket egyesével, akkor úgy kipróbálhatod, hogy melyik csinálja.
A gyári inerciakapcsolónak nincs köze az utólag épített riasztóhoz.Az a tápszivattyút blokkolja balesetkor.
Hali!
Az nem fordulhat elő, ugyanis ha zárt ajtónál beindítottad a motort, vagy csak ACC állásba állítottad az indítókulcsot és 5 másodpercen belül kinyitsz egy ajtót, akkor ez a funkció letiltódik, de ehhez be kell legyenek kötve az ajtókapcsolók. Csak akkor zár le végérvényesen a verda, ha lehúzott ablakon benyúlsz és úgy indítod be, de akkor ugye az ablakot meg nem tudod felhúzni, tehát tök mindegy, hogy lezár, vagy sem. Jó kis kütyü ez, én mondom! Logikus felépítésű. Én inkább azért szoktam szívni a fogam, hogy télen le kell akasztanom a távirt a kulcscsomóról, hogy melegedő motornál le tudjam zárni, majd nyitni. A hozzászólás módosítva: Júl 19, 2013
Sziasztok!
Megpróbáltam ma bekötni egy riasztót az autómba, és egyfolytában lezár az autó! Valamit be kell kötni a gyujtásnál hogyha bedugom a kulcsot akkor ne riasszon vissza! nem tudom hogy kell! Blue= Door negative triggered (?) yellow=engine locking (?) white=key on (?) nem igazán tudom, mit hova kössek Segítsetek
Hello!
Kéket az ajtó nyitás kapcsolóra kell kötni, a fehéret gyujtás pozitívra. A sárga pedig egy indítás tiltó szál.
Rendben, eddig megvan, a sárgát akkor mire is kössem pontosan? vagy haggyam szabadon?
A sárga elvileg az indításgátló lenne. kaptál hozzá egy relét arra kellene bekötni, de sokan mondják h felesleges mert meghülyül tőle a riasztó. 2 hete raktam be én is egyet én sem raktam be az indításgátlót, és nem is bánom mert néha meghülyül a riasztóm olyankor felidegesítem magam és kiveszem a biztosítékot...
Szóval a srágát haggyad ahogy van sztem.
Helló érdeklődnék hogy hova kell kötni a kocsiba az index vilogtatást opel astra fnél
Többnyire az irányjelző lámpák pozitív vezetékeire, oldalanként egy-egy diódával leválasztva.
Sziasztok!
2008-as Suzuki Swifthez keresek kábelezési rajzot, riasztó bekötéshez. Köszi előre is. Üdv, Sándor
Sziassztok!
WAGON R-BE VETTEM EGX GIORDON G9 RIASZTÓT. NEM KÖTÖTTEM BE A KÖZPONTI ZÁRAT(MÉG). AZ LENNE A KÉRDÉSEM, A TÁVIRÁNYÍTÓRA ÍGY IS KELLENE-E REAGÁLNIA,VAGY CSAK AKKOR,HA TÖKÉLETESEN MINDEN BE VAN KÖTVE? VALAKI SEGÍTSEN LÉGYSZI!
Konkrét riasztó ismerete nélkül csak általánosságban, igen, kellene, hogy működjön. Gyakorlatilag a +12V, test már elég szokott lenni, meg persze a LED-et beledugni/szirénát bekötni, hogy láss/hallj is valamit. A bemenetek és kimenetek csak "bónusz".
Köszi a választ. még megtudnád mondani,mi lehet a baj: mindent bekötöttem,működik is minden,de a távirányítókra nem reagál,a kódtanulásra sem.
Idézet: „mindent bekötöttem” Vajon mi lehetett az? Mi a riasztó bekötése? Ne kelljen már gondolatot olvasni... Idézet: „de a távirányítókra nem reagál” Ha mindkét távirányítóval ezt játssza, akkor valószínűleg nem azokkal van a baj, de ezeket leellenőrizheted a TV-s módszerrel, amit itt megtalálsz, ha rákeresel.
Na, akkor nézzük, van egy általam nem ismert riasztód, amit nem tudom hogyan kötöttél be ("mindent") és valamiért valami baja van...hmmm...akkor szerintem vágd el a zöldet!
Ja...öööö... nem, a pirosat! Mi a francot jelent, hogy egyébként "működik is minden", ha nem tudod a távirányítóval élesíteni? Ugrókódos riasztóknál, ha valaki sokat nyomogatja a gombokat úgy, hogy a riasztó nem tudja érzékelni azt (nincs bekötve, messze van, stb..), akkor elveszti a szinkront és újra kell tanítani. Nyomogattad sokat? Mi alapján kötötted be, ha nincs meg a rajz? Mi ez az egész? A hozzászólás módosítva: Nov 20, 2013
Működik is minden:rablásgátlás, élesítésre figyelmeztetés.
Mostanra már elég sokszor megnyomtam,mert a leírás alapján próbáltam meg a kódtanítást. Ja,és rajz alapján kötöttem be,mindent jól.
Arra próbáltam meg rámutatni, hogy le kellene a biztonság kedvéért ellenőrizni a bekötésed. De ezt csak akkor lehet, ha van mivel összevetni. Valami rossz, vagy elkötöttél valamit, vagy hibás a riasztód. Ezt távolbanézéssel nem lehet megállapítani.
Még egy dolog eszembe jutott. Az antenna vezetéke zömében fekete szokott lenni, nem kötötted-e véletlenül testre? A riasztó dobozában általában külön kis panel az RF vevő. Meg kellene nézni, hogy kap-e tápfeszültséget és van-e változás a kimenetén, amikor nyomod a távirányító gombját? Lassan kifogyok az ötletekből... Mégis mikor kötötted be és mennyit vártál azóta a kérdéseddel, hogy már nincs meg a bekötése? Itt valami nem stimmel...
Igazán nem akarok közbeszólni, de ha van rajzod nem tudnád nekünk is megmutatni?
Itt írta: neo99 1535604.hozzászólás
Idézet: „Ne haragudj,de nem találom.”
Igazad van csak annyira emlegette a rajzot.
Megmértem a tápfeszültséget:2.33v
Amikor megnyomom a távirányító gombját2.28v
Miért csinálod ezt velünk? Honnan tudjuk, hogy ez most gombelemes, vagy 12V ceruza elemes távirányító? Bár akkor is kevés, ha gombelemes...most komolyan a végén kiderül, hogy mindkét távirányítóban le van merülve az elem? Vagy halványan, vagy sehogy nem kellene világítania a LED-nek rajta...eddig ez nem tűnt fel?
Vagy egyáltalán hol mérted ezt az értéket? A hozzászólás módosítva: Nov 21, 2013
2 db 3v-os gombelem van benne. Erőteljes fénye van. Ott mértem,ahol mondtad
Na, ez is meglett! Bár elég homályos lett...
Nincs sok különleges rajta. A piros a +12V-ra, a fekete a testre, a fehér a gyújtásra. Ez utóbbi megvan? Nem lehet állandóan +12V-on, mert akkor nem lehet élesíteni a riasztót, valamint tudni kell ráadni, hogy lehessen programozni. A LED és a sziréna még nem árt, hogy legyen visszajelzés. Oké, hogy ott mérted, de hol? Milyen RF panel van rajta? Melyik lábát mérted? Légyszíves érthetően, egész mondatokban írj! Nem látom, hogy mit csinálsz, el kell mondanod, hogy lássam magam előtt...
A bal oldali forrasztáson állandó 5.8V van, a középsőn 0,de a távirányító gomb nyomásakor 1.10V.
Még annyi: a fehér kábelt nem gyújtásra,hanem ACC-re kötöttem
Nem tudom, hogy mivel fényképeztél, de így nem jó, nagyon homályos. Ha van lehetőség, akkor makro-ba kell kapcsolni, ha nincs, akkor kb. olyan távolságra kell tenni a fotózandó tárgyat, mint az asztal, az már majdnem éles, egyszerűen túl közel van.
Az 5,8V kicsit soknak tűnik, 5V-ról szoktak menni, ez már nem fér bele egy 7805-be...a másik lábon a feszültség változása azt jelzi, hogy érkezik be jel. Nem válaszoltál arra a kérdésre, hogy mi újság az antennával? A fehér kábelt jól kötötted, nincs külön magyar szó a gyújtáskapcsoló állásaira, az ACC is annak számít, igazából mindegy, csak legyen változás. Na, akkor hogyan is kell tanítani? Mi is történik amikor próbálod, miért nem megy vajon?
Az antenna zsinórral meg nem csináltam semmit
|
Bejelentkezés
Hirdetés |