Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   15 / 138
(#) NemecsekDii válasza snakesix hozzászólására (») Dec 26, 2013 /
 
meg nézem és értesitelek a felyleményekröl .Köszi szépen.
(#) snakesix válasza NemecsekDii hozzászólására (») Dec 26, 2013 /
 
Azt irtad egy henger nem megy.Alapjáraton egyesével lehuzogattad a gyertyapipákat?
A motor hangján olyankor hallani melyik henger nem megy.Egy vagy 2 hengerrel van gond akkor?
(#) NemecsekDii válasza snakesix hozzászólására (») Dec 26, 2013 /
 
Le huzogattam a harmadik henger nem megy.
(#) snakesix válasza NemecsekDii hozzászólására (») Dec 27, 2013 /
 
Ha a gyertyakábel végébe gyertyát raksz, szikráznia kell. Ha ott van szikra, akkor nem gyujtáshiba.
(#) Ricsi89 válasza snakesix hozzászólására (») Dec 27, 2013 /
 
Attól, hogy szikra van, az nem jelenti azt, hogy bent a hengerben nyomás alatt is van szikra. Ha a kábel vacakol, akkor kint levegőn lehet valami apró szikra, ami bent már nem tud átütni. Fel kell cserélni a 3-as 4-es henger kábelét és megnézni, hogy a kihagyás átmegy-e így a 4-es hengerhez. Ha a hiba marad a 3-asnál, akkor a kábel jó. Ilyenkor lehet még gyertya, elosztófedél és motorhiba is akár. A fedélen is lehet hajszálrepedés attól, hogy nem látszik szemmel.
(#) NemecsekDii válasza Ricsi89 hozzászólására (») Dec 27, 2013 /
 
Szia kicseréltem az elosztó fedelet a trafót a kábeleket ugyan az a hiba meg maradt .Az lenne még a kérdésem hogy hol lehet kapni kompresszió mérő órát.?
(#) NemecsekDii válasza snakesix hozzászólására (») Dec 27, 2013 /
 
Szia kicseréltem az elosztó fedelet a trafót a kábeleket ugyan az a hiba meg maradt .Az lenne még a kérdésem hogy hol lehet kapni kompresszió mérő órát.? És mennyinek kell lennie az értékeknek hengerenként?
A hozzászólás módosítva: Dec 27, 2013
(#) Dempsey válasza NemecsekDii hozzászólására (») Dec 27, 2013 /
 
Szia!
Ha minden igaz 12-15 bar!
(#) NemecsekDii válasza Dempsey hozzászólására (») Dec 27, 2013 /
 
Köszi
(#) zolika60 válasza Dempsey hozzászólására (») Dec 27, 2013 /
 
10 körül is elég. Ritka verseny gépeken olyan magas.
(#) zolika60 válasza NemecsekDii hozzászólására (») Dec 27, 2013 /
 
Kompresszió mérő órát minden szerszámboltban kapsz.
(#) Dempsey válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 27, 2013 /
 
Autodata programból szedtem az infót.
(#) Ricsi89 válasza Dempsey hozzászólására (») Dec 27, 2013 /
 
De egy 20 éves autónál némileg kevesebb szokott lenni, mint a gyári előírás. A kompressziómérés amúgy is arra jó, hogy összehasonlítsuk a hengereket, mivel mindegyikben közel azonosnak kell lennie az értéknek. Ha már mérés, akkor hozzá kell tenni, hogy meleg motornál és padlógázt nyomva mérünk kompressziót.
(#) NemecsekDii válasza Ricsi89 hozzászólására (») Dec 28, 2013 /
 
Szia azt észre vettem tegnap hogy amikor kivettem a gyertyát benzines volt.de amikor lepróbáltam adott szikrát.de mégis olyan minha nem menne az a henger.
(#) Dempsey válasza NemecsekDii hozzászólására (») Dec 28, 2013 /
 
A hengerbe nyomás alatt már nem biztos hogy van szikra. Nekem is így volt.
(#) NemecsekDii válasza Dempsey hozzászólására (») Dec 28, 2013 /
 
Akkor mit tegyek mit cseréljek ki még? A motorba az a fekete doboz ha rossz akkor sehova nem ad szikrát nem?
A hozzászólás módosítva: Dec 28, 2013
(#) Ge Lee válasza NemecsekDii hozzászólására (») Dec 28, 2013 /
 
Ha az elosztó és a kábelek is cserélve voltak, akkor nyilván a gyertyát. Ha benzines a gyertya akkor ott nincs égés. Próbáld ki hogy megcserélsz két gyertyát, és megnézed hogy akkor melyik henger nem megy. Az amelyikből kivetted azt a gyertyát, vagy az amelyikbe beletetted.
Két féle gyertya van. Az egyikben a belső érben is van ellenállás, a másikban nincs. Amelyikben nincs, ott elvben rövidzárat kellene mérned a belső éren. Gyakorlatban viszont 30-40%-a már úgy kerül az üzletbe, hogy szakadt benne a belső ér, a szikrának azon a szakadáson is át kell küzdenie magát. Régebben jártam úgy, már nem emlékszem hogy milyen típussal, hogy a 4db új gyertyából 1 volt jó (rövidzár), a többiben szakadt volt a belső ér (20Mohmos állásban is szakadás).
(#) NemecsekDii válasza Ge Lee hozzászólására (») Dec 28, 2013 /
 
Ennyire azért nem értek hozzá hogy tudod meg mérni ?
csinálta már egy párszor hogy nem ment egy henger de gyertya cserével meg oldódott. de elég sürün csinálja idáig a 4. hengernél mosta harmadiknál de ezzel nem birok.
A hozzászólás módosítva: Dec 28, 2013
(#) Ge Lee válasza NemecsekDii hozzászólására (») Dec 28, 2013 /
 
A gyertyának van egy külső (menetes) fém burkolata, meg egy belső ere, ami a kábelből jövő szikrát vezeti végig a hengerbe. A kettő között meg porcelán szigetelés van. A mai autókhoz már általában olyan gyertyákat használnak, aminek ez a belső ere nem egy szál drót, hanem ellenállása van, a zavarok csökkentése miatt. Ezt egy műszerrel meg lehet mérni.
Próbáld ki azt amit nemrég írtam. Másrészt ne használj bele más gyártmányt csak Denso-t, és akkor nem lesz vele gondod.
(#) NemecsekDii válasza Ge Lee hozzászólására (») Dec 28, 2013 /
 
Na kapott 4 ujj gyertyát mostmár feladom nem tudom mi lehet vele a gyetya benzines még sem megy a henger.
(#) snakesix hozzászólása Dec 28, 2013 /
 
Akkor marad a kompressziómérés.Várjuk a fejleményeket.
(#) snakesix válasza NemecsekDii hozzászólására (») Dec 28, 2013 /
 
Vidd el szakemberhez.Egy kocsit nem lehet szobában gép előtt ülve megjavitani.A hibamegállapitás sem egyszerü, ha elbeszélünk egymás mellett.Mühelyben kb negyed óra alatt mondom mi a baj.Nem egy bonyolult dolog az az opelmotor.
(#) Buksi1985 hozzászólása Jan 3, 2014 /
 
Sziasztok. Lenne egy olyan problémám,hogy az autómban rövid idő alatt tönkre mennek a gyertyák(pár perc). A kerámiarészt el lehet forgatni a gyertyán. A kábeleket kimértem az ellenállásuk megfelelő. Elképzelhető,hogy a trafó zárlatos?? Hol az 1-ess hol a 2-ess hol 3-as hengeré megy szét. 96-os évjáratú 1.8-as F Astra C18XEL. Cseréltem vezérműtengely jeladót és lambda szondát (szerelő szerint azok hibája okozza a problémát ) de a hiba nem szűnt meg. Tud valaki segíteni?? Előre is köszönöm.
(#) Dempsey válasza Buksi1985 hozzászólására (») Jan 3, 2014 /
 
A trafót mérd ki a primernek 0,5 ohmnak a szekundernek pedig 7000 ohmnak kell lenni, vagy ehhez közeli értéknek. Bár nem tudom tud-e a trafó hibája ilyet okozni.
(#) Ricsi89 válasza Buksi1985 hozzászólására (») Jan 3, 2014 /
 
Milyen gyertyák kerültek bele? Nem lehet, hogy valami gagyi hamisítványt vettél? Szerintem a trafó nem fogja széttörni a gyertya szigetelőjét.
(#) zolika60 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Jan 3, 2014 / 1
 
Én sem tapasztaltam még ilyet, pedig több mint harminc éve foglalkozom autó javítással.
(#) Buksi1985 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Jan 3, 2014 /
 
Gyári gyertyák kerültek bele mint korában is és azokkal eddig nem volt baj.
(#) robee89 hozzászólása Jan 23, 2014 /
 
Üdv!
nekem olyan problémám lenne, hogy menet közben meleg motornál fékezéskor kuplunk be, (néha, nem mindig) leáll a motor. nagyritkán az alapjárat is ingadozik ezután 800 helyett 500-on van de ez tényleg nagyon ritka jelenség. most volt szerelőnél kicserélte a lambdaszondát, mert ő szerinte az volt a baj, de mégsem :/
hibakódot még nem olvastam ki belőle.
F astra 1.8 8 szelepes c18NZ
válaszokat előre is köszi
(#) Ricsi89 válasza robee89 hozzászólására (») Jan 24, 2014 /
 
Alapjárati motor tisztítás kell neki, vagy csere.
(#) taresz hozzászólása Feb 7, 2014 /
 
Sziasztok!

B Vekimben a digit klímán hiába állítom a ventilátor fordulatot nullára, az max. fordulaton pörög tovább.
Ha valakinek van ötlete, hogy mi halhatott meg benne és azt hol találom, azt szívesen venném.

Köszi.
Következő: »»   15 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem