Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » MIG/MAG/Co2 hegesztő készülékek házilag
Témaindító: electorkalandor, idő: Feb 19, 2009
Témakörök:
Köszönöm szépen a felajánlásodat! Amíg nem voltam itthon, addig a "gazdája" elvitte az egész gépet egy szervizbe, ahol elég borsos összegért cserélték neki a komplett panelt, illetve az egész előtoló művet, aminek semmi baja...
Tisztelt szakember urak
Én 1 egy kérdésre keresnék választ, de eddig még senki nem tudta megmondani, hogy invertere lehet e csatlakoztatni előtólot úgy, hogy működjön is. Előre is köszönöm segítségeteket A hozzászólás módosítva: Dec 10, 2013
Üdvözlök mindenkit.
Van 6 darab T 955-250-40 es tiririsztorom. Ezekel szeretnék egy kisebb trafót egyenáramá alakitani. A 6 darab tirisztor egy WTU 500 as hegesztőről van megvan a vezérlő panelje is csak nemtudom hogy hány voltnál nyitnak ezek a tirisztorok én még nagyon kezdő vagyok. Tanácsokat szeretnék kérni hogyan kapcsoljam ösze őket, hogy müködjenek. Előre is kösönöm.
A vezérlőpanelt jó lenne látni, valami típusjelzés is sokat mondana, hátha tud valaki rajzot hozzá. Milyen trafót szeretnél egyenirányítani, egy vagy 3 fázisút?
1 fázisu trafót szeretnék egyenirányitani megvan a wtu 500 hegesztőgép egyben ez 3 fázisu volt most fogjuk áttekerni 1 fázisosra egy co2 hegesztőt akarok belőle csinálni.csatolom a hegesztő eredeti rajzát eből kelene kihozni a tirisztor irányitását 1 fázisosra.
Kb. 4 Voltnál nyitnak. Rendkívül strapabíró eszközök, akár 1000A-es hegesztőben is megállják a helyüket, ha jó a hűtés.
az imént irtam egy bejegyzést azt kelene átbogozni 1 fázisos hegesztőhöz amugy irtad 4 voltnál nyitnak hogyan teljesen kinyit? vagy +áram hozáadásával?
A hozzászólás módosítva: Dec 16, 2013
Szerbusz!
Tudom régi a hozzászólásod de létezik még ilyen tolómotorod? Köszönöm lukacspal99@t-online .hu 06 20 9359840