Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok,van egy problemam szet estek az oninditoban a magnesek,fel jott a ragasztas ez 1 VALEO onindito es szeretnem tudni ragasztas elott mindegye?milyen pozicioban rakom vissza a magneseket mar mint a polusokra ertem.Ez egy opel vectra 1.6 benzines oninditoja.
Nem mindegy.felváltva kell, hogy É-D legyen.
Helo abban kérném a segítséget, van egy japán mitsuba gyári önindítóm (4.gen honda prelude) ami nem teker csak kattan. de a próblém a 1 hete kezdődött volt amikor lassan volt amikor gyorsan( normálisan ) tekert.én akksira tippeltem de sajn nem az bemértem. mikor indítok kattan és a digit műszerfal és lámpa is bealszik (majdnem) mintha gyenge lenne az akksi. 6 év alatt ilyet még nem csinált. Ha esetleg szerelőt kíván legalább tudjam mi a baja. Ha nem nekiesek. PLS. HELP ME! előre is köszi!
A testkábel és az akkusarukat vizsgáld meg. Valamelyik nem érintkezik rendesen.
Sziasztok! Van egy stabil motorom, ehhez kéne önindítót találnom.
A fogaskoszorú egy fogra eső ívhossza 8mm, tehát kb 2,5-es modulú. Tud valaki olyan önindító típust ajánlani, ami szintén 2,5-ös?
Helló!
Vissza felé forog az indító motor (Az ellenkező irányba). Mitől lehet ez ?
Mi lett vele csinálva, hogy visszafelé forog? Általában csak akkor tud forgásirányt váltani, ha a kefék polaritása fel lenne cserélve, vagy ha állandó mágnesű, akkor az állórész 90 fokkal el van forgatva, bár elvileg azt sem lehetne.
Nem tudom, hogy mi lett vele csinálva. Vettem egy Aprilia tuareg 350-et önindítós de nem volt benne aksi és most hogy rákötöttem egy kocsi aksit nyomtam a gombot és visszafelé forgott az indító motor de ha a mínusz-t kötöm az indító motor kábelére a Plusz-t pedig egy testre akkor rendes irányba forog és hallatszik hogy mozog a dugattyú.
Akkor nincs mese szét kell szedned és megnézni, mit lehetett rosszul összeszerelni benne.
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy indításnál hangos, darálós, recsegős, fémes hangot ad az önindítóm. Olyan, mint, ha csak hébe-hóba találnának egymásra a fogaskerekek, miközben forog az önindító. Vagy ritkább esetben indítózásnál csak "egy helyben" forog az indítómotor, tisztán szépen hallani ahogy forog... Most lett új relé cserélve az önindítón, minden kábel, csatlakozó tiszta és épp, akksi full feltöltve. A jármű egy 93' Renault 19 1.9d csoda. Segítségeket előre is köszönöm!!
Szerintem a szabadonfutó kezdi feladni a harcot.
Sziasztok!
A problémám a következő: Az autóm (Polski Fiat 125P) tökéletesen működött, majd egyik nap el akartam indítani de a kulcs elfordítására csak kattanás hallatszott és semmi sem történt. Szétszedtem az önindítót annyi előrelépés történt, hogy esetenként nem csak kattog, hanem berregő hangot ad, mintha forogna de nem akadna be. Elvileg a bendix rendben van, a behúzó állapotát nem ismerem mert nem szétszedhető. Hoztam egy másik önindítót bontóból, azzal indítózásra csak "racsnizós" hangot adott, de szintén nem történt semmi. Áramot felveszi, elhalványodnak a viszajelzők, meg rámérve is a vékony vezetéken megvan a 12V. Visszatettem az eredetit próbaként csak a vékony vezetéket tettem fel, szépen működött is a behúzó, azonban amikor az akksiról jövő vastag kábelt is feltettem nem történt semmi, majd sokadik kísérlet után megint az említett berregés... Másik tünet, hogy a lámpáim gyengén világítanak, majd felkapcsolva mindet 10-15 s után észhez térnek, meg észrevettem, hogy nem világít az olajnyomás visszajelzőm, meg a szivargyújtó világítás, nem tudom ezeknek van-e köze az esethez. Jah és második-harmadik indítózás után az akksi pozitív sarujánál mintha füst szállna fel. Kérdésem az lenne, hogy hogy lehetne orvosolni ezeket, mert már kifogytam az ötletekből, és autóvillamossági szakember sincs a közelben. Segítséget előre is köszönöm
Az akku testkábelét vizsgáld meg, nincs-e eloxidálódva.
A testkábel rendben van, úgyhogy valami más lesz a gond.
Köszönöm a választ.
Az akku testkábele rendben van, de vajon a motort és a kasztnit összekötő testvezeték is ép?
Akksi negatívról egy bikakábellel adj testet a motornak és lehet megjavul Ha ez a vezeték szakadt, nincs nagyon töltésed sem, a lámpák sem világítanak rendesen. A hozzászólás módosítva: Márc 12, 2014
Hi
Elsőre külön adjál neki testet az önindítónak (combos kábellel, pl.: bikázó kábel), ha ugyanaz akkor a bendixre +12v hogy ha csattan/behúz rendesen akkor a pozitív nagy áramú kábel maradt. Persze a kocsi üresben!
Köszönöm a tippeket.
Mind a két önindító működött kivéve a kocsiból... Behelyezve az egyik csak kattogott, a másik pedig alig akart tekerni. Gondoltam gyenge az akksi (bár előtte, hogy elromlott három nap összesen több mint 300km-t ment), ezért haverom kocsijáról bebikáztuk, de arról is nagy lassan tekert. Beindult végül, hagytam járni, hogy töltsön, el is akartam vinni rövid körre, de beültem és járó motornál is világított a töltésjelző. Ez azért volt mert eleve alacsony volt a fesz., vagy nem töltött a generátorom? De jobb is volt, hogy nem vittem el sehova sem, mert beálltam a helyére, hagytam járni még egy kicsit, de muszáj volt leállítanom, mert felforralta a vizet... (?). Amikor járt akkor se volt szép hangja, meg az indítómotor is beteg hangokat adott. Szóval a motor beindult, de a forralásra, meg az egyenetlen járásra nincs ötletem megint, illetve hogy az önindító a kocsiba betéve miért volt erőtlen? Üdv.
Mielőtt tépőzárasra alakítanád az önindítókat, töltsd fel teljesen az akksit valahol és úgy tedd be a helyére.
Nézd át az összes akksi csatlakozást, hogy nem rozsdásodik-e pl. a negatív kábel a karsztni test pontjánál, érdemes szétszerelni és megtisztítani. A motorod gumi bakokra van felfüggesztve, így keress egy sodrott réz vezetéket ami a motort és a kasztnit összeköti, mert enélkül nem igazán tud működni a dolog, nem zárt az áramkör. A csatolt képen lévő kábelt keresd meg a motor és a kasztni között! Ilyennek lennie kell, anélkül nem működik, pontosabban úgy működik, ahogy most. Jelen esetben másfelől próbál meg nagy ellenálláson keresztül záródni az áramköröd, hatalmas áramfelvételt produkálva, pillanatok alatt lemerítve az akksit, így akár füstöt is észlelhetsz itt ott, ha tovább gyóntatod az önindítókat, vagy csak símán tönkreteszed őket meg az akksit is.... Ha ezekkel mind megvagy, akkor önindítózz, menni fog. Vagy kövesd Baxi tippjét, szintén feltöltött akksi, + bikakábel az akksi negatív pontjára és az önindító házára csatlakoztatva. Nekem lenne egy fogadásom arra, hogy test hibád van a motor és a kasztni között, de ha a fentieket végigcsinálod, kiderül vagy megjavul. A töltésed is meg fog javulni, ha a generátornak van mihez képest töltenie A hozzászólás módosítva: Márc 14, 2014
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy van egy Piaggio Zip SP (96-00) robogóm. De ha nincs elindítva 2 hétig, akkor nem akar utána elindulni, csak úgy ha befecskendezek neki benzint. Ha folyamat használom, akkor pöcre indul, viszont ha kicsit áll, utána nem akar indulni. Automata szivatot most vettem bele újat. Valaki tudja a problémát vagy valami segítséget tudna nyújtani? Előre is köszönöm a válaszokat.
Arra tippelek hogy elpárolog a benzin a karburátorból annyi idő alatt, és amíg nem telik fel az úszóház, és a fúvóka. Viszont amikor befecskendezed a benzint akkor rögtön kap a motor, és amikor így elkapja akkor pörög annyit hogy felszívja magát. Szerintem ez minden karburátoros motornál fent áll. A fűnyírókon is azért kell megnyomkodni a piros gumigombát, az spriccel be benzint hogy beinduljon és felszívja.
Sziasztok adott egy 150-es 4 ütemű robogó egyszerűen megállt alattam mint amikor a benzin kifogy ,de relé kattan éssemmi önindítót kipucoltam direkt áramra téve teker akksi új mi lehet a gond,köszi.?
A blokk és a váz közötti testkábelt nézd meg. Akkor fordulhat elő ilyen, ha esetleg eltörik a testkábel és a blokk nem kap testet.
Sziasztok!
van egy Opel Astra F-es 2001-es bontott öninditott tettem be és nem indul,csak úgy hogy ha benyomom a kulcsot a kapcsolóban és lassan inditok. mi lehet a hiba?
Csere ahogy a kolléga is írja. Bővebben: Link
|
Bejelentkezés
Hirdetés |