Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok! Van nekem egy Suzuki swift 1,3-as 1999-es autóm ,
lenne 2 kérdésem az első a központi záram egy táv irányítóval működött de az utóbbi években már nem tudom vele bezárni az autót cseréltem elemet benne akkor se működik hol lehet az autóban a vevő egysége? A második kérdés a csipogó ami egyszer csak fogta magát és elhalkult na azzal mit kel tennem hogy újra működjön ja és hol találom mert nagyon de nagyon halkan csipog és nem tudom kideríteni hogy honnan jön a hang. Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv.:Madar65
Helló. A csipogó a középkonzol mögött a rádió alatti részen jobb oldalon van. A másik kérdésedre lehet, hogy magában a távirányítóban van a válasz. Annál az érintkezőgombjai adják meg magukat(lásd tv távirányító gombsor) Szedd szét és tisztitsd meg tiszta alkohollal a panelt és a gombok alján az érintkezőket.
Szia Swift1.3! Van egy kis gond ez egyáltalán nem úgy néz ki mint a Tv távirányítója olyan mintha kettő db. mikró kapcsoló lenne benne mellékeltem egy képet is talán megjelenik. Ez a kapcsoló ilyen.
Na itt a bökkenő nem nagyon vagyok elektronikai szakember azt hiszem innentől átadom a lehetőséget annak aki tudja mit kel csinálni vele...
Na szakember megvizsgálta a távirányítót annak semmi baja egy kis tisztogatás és méricskélés után kimérték az működik csak a kocsit nem nyitja úgy hogy akkor mégis a vevő egység a rossz csak az hol van az autóba ezt ki tudja???
Üdv.: Madar65
Hello! A távírányítós verzió valószínüleg utólag lett beépítve, mert gyárilag csak központi zár van benne. Az én autómba bal oldalon elöl van a műszerfal alatt a biztosítékdoboz felett. 6x10 cm fekete doboz egy drótantennával, egy nagy fehér műanyag csatlakozóval amiből kb 10 kábel jön ki, meg a villogó led 2 kábele.
Sziasztok mindenkinek!Van egy 1,6-os Suzukim,amiről már beszéltünk a probléma még mindig nem szűnt meg!Lecseréltem az elosztófedelet,rotort,gyújtókábelt,gyújtótrafót,és a 3-as henger még mindig nem jó.Nem reagál ha leveszem a gyertyapipát ugyan úgy jár mintha rajta lenne!A karburátor környékén érdekes csattogó hangot hallok,mintha ott áthúzna valami,de nem jövök rá mi lehet az.Aki tud valamit segíteni,vagy volt már hasonló gondja segítsen.Előre is köszönöm!
Swift1.3 ! Az én autóm egy 1.3 GLX gyári limitált széria ebbe utólag nem hiszem hogy valaki is babrált mert hogy újonnan vettem ha netán mégis azt még a gyárba tették.Na nekem semmi féle villogó led nincs benne a dobozt megtaláltam érdekes lesz onnan kiszedni és bele kukkantani.
Üdv.: Madar65
Ha áthúzásos csattogás van, akkor azt sötétbe meglátni.
Még a zsigulimnál jártam úgy hogy cseréltem, gyújtó kábeleket, meg elosztófedelet, és utána alig akart menni az autó, egyszer valami miatt sötétbe, járó motornál felnyitottam a motorháztetőt, és csak úgy fénylett minden a gyertya pipák körül.
Sziasztok,
2001 végi gyártású Swiftem van, 1.0 GL. Ez központi injektoros, gyújtáselosztós... Szeretnék bele egy fordulatszámmérőt építeni. Honnan kell leszednem a bejövő jelet, amit felhasználhatok fordulatszám mérésre és mire kell figyelnem, ha PIC-hez akarom illeszteni? Kösz: Tibor
Üdv mindenkinek!
Mitől lehet az hogy az első ködlámpám egyik pillanatról a másikra nem világít.A kapcsolóval egy relét húzok be amely zárja a nyitott 12 voltos kört.A relé hibátlan (behúzáskor a szakadásjelző sípol tehát zár)A nyitott körön a 12 volt meg van.Az izzók jók,a biztosíték jó.Ha közvetlen a nyitott 12 voltra teszek bármilyen izzót akkor sem világít.Közvetlen aksira téve az általam használt izzók (halogén,index) működnek.Mit néztem be?
Üdv mindenkinek.
Egy 2002 es 1,3as swiftről lenne szó. Mi okozhatja azt hogy meleg motornál megemeli az alapjáratot? Egy kb fél percig ketyeg olyan 800körül, és stabilan, és egyszer gondol egyet, és az alapjárati motor elkezdi feltornázni, és szépen játszadozik 1000-1500 között? Milyen érzékelő, vagy mi szólhat bele az alapjáratba?
Valamelyik vákuumcsövön, vagy egyéb helyen nem szív fals levegőt?
Nem. Azokat már mind végig néztem.
Az alapjárati motor emeli meg neki a fordulatszámát. Csak azt nem tudom, h mi készteti rá?
Helló
Az a gondom , hogy a swift 2 n szivargyújtó , rádió , infó panel nem . műk minden más igen , gondolom biztosíték / bele esett a gyújtóba egy kicsi anya .Nem találom a biztosítékát . Mindkét panelba megnéztem amit el értem de így vakon ........tudna valaki tanácsot adni melyik biztosíték lehet . A könyvet végig bújtam de nem találtam benn semmi utalást , hogy melyik lehet . Köszi előre is
Sziasztok
Valakinek van 1.3 16V motorhoz rajza, hogyan lehetne beindítani kocsin kívül? Egy hajóban.
Szia! Ha esetleg lenne gmail-es címed küldenék egy kis dokumentációt. A citromail-re sajnos nem megy fel.
Például az, hogy szorul. Szedd ki, és nyomj bele féktisztítót, majd hagyd hatni pár percet, aztán öblítsd ki. Addig érdemes csinálni, amíg nagyon mocskos levet ereszt.
Üdv
Az alapjárati motorra gondolsz? Mert ha igen akkor azt már átcseréltem a másik autóról, és azzal is szépen elkezdi feltornázni az alapjáratot.
Helló
Esetleg a lambda szonda vagy az egr szelep is beleszólhat. A fogyasztás nem nőtt meg mostanában?
Hello
Az EGR szelepre már gondoltam, az ki is lett takarítva, nem változott semmit, meg le is lett dugózva próba erejéig, de a helyzet nem változott. Lambdára nem gondoltam, mert az nem szól bele az alapjáratba ha jól tudom, vagy mégis beleszólna?
Az csak tipp, de beleszól. A kiáramló gázt méri és ha nem jó adatot küld az miatt is ingadozhat. Esetleg még nézd meg a folytószelepet is hogy zár-e rendesen és nem akad fel egy picit.
Utána nézek még, hogy a lambda beleszól e az alapjárati keverékképzésbe. Padlógáznál, meg motorféknél nem veszi figyelembe az 100%.
A fogyasztása az teljesen korrekt, 5,5-5,8 környéke. Mechanikus hibát nem találtam, a fojtószelep körül. Mikor pl félre állok vele akkor kb 10-20 másodpercet ketyeg szépen 800körül, és az alapjárati motor kezdi megemelni a fordulatot.
Még egy tipp, a katalizátor nem enged át elég kipufogógázt ezért túlnyomás van a kipufogó elülső részén.Megállás után az a fél perc kell neki amig észreveszi az elektronika hogy alapjáraton le akar fulladni ezért emeli meg az alapjáratot. Ez lehet hogy baromság de előfordulhat, igaz akkor nem menne rendesen az autó.
Szerencsére megy rendesen, ilyesmi gond nincs vele.
A lambdát még megpróbálom majd átcserélni a másik autóból, aztán majd kiderül. Már nekem is elfogynak az ötleteim.
Ha megtalálod a hiba okát légyszíves oszd meg velünk.
Oksa, az meg lesz, már jó lenne ha meg lenne a gondja.
Szia!
Az utastéri biztosíték tábla 27-es 15A-es biztosítéka rossz. Felső sor utolsó. Üdv: Gábor |
Bejelentkezés
Hirdetés |