Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Az is lehet, hogy levizesedett a tankod, és mivel a benzin könnyebb mint a víz, amíg nem volt lekoppanva nullára, addig a benzint szívta, most meg a vizet próbálja. Én megnézném a gyertyák végét, hátha vizes. Ha vizes vagy kormos, akkor csiszolópapírral finoman meg lehet tisztítani, utána kompresszorral kifújni a kopadékot. Vigyázz, hogy a szikraköz ne görbüljön el! Gyertya vissza, ezután próbálj meg a levegőbeszívó torokba féktisztító sparyt fújni, miközben indítózol. Ha egyszer csak ígérni kezd, akkor szinte biztos hogy ez a baj. Próbáld meg megindítani, és ha már megy, akkor emelt fordulatszámon megtartani, hadd párologjon a víz. Nekem ez bejött!
(Gondolom nincs benne egy liter víz, csak a gyertyák nem tudnak miatta gyújtani. Emiatt az ötlet elvileg kárt nem tud csinálni). Természetesen mint minden messziről jött ember tanácsa, ez is csak saját felelősségre A hozzászólás módosítva: Jún 23, 2014
Nem leszólás képpen, de magadnak mondasz ellent. A benzin könnyebb, mint a víz, tehát a benzin "úszik" a vizen, a víz a tank alján van. Na már most a szivattyú is a tank legmélyebb pontján van és onnan szívja az anyagot. Sőt még egy mélyedés is ki van alakítva a szivattyúnak, amibe beleül. Tehát elvileg tök mindegy mennyi benzin van a tankban, a víz mindig a tank alján a legmélyebb ponton lesz, így a szivattyú mindig azt szívja fel legelőször.
Igen kb 2-4 másodperc, de azért meg lehet azt hallani, ha fülel az ember. Ha tényleg lelevegősödött csak és hallani a pumpát gyújtás ráadásakor, akkor lehet próbálkozni, hogy sokszor egymás után ráadni a gyújtást, hátha felnyomja a rendszert. De egy pumpa csere után is elég szokott lenni 2-3 gyújtás ráadás és utána indul szépen az autó. Pedig akkor is visszafolyik a csőből az összes benzin.
A benzinben lévő alkohol felveszi a vizet.
A szivattyú akkor áll le, ha a nyomás elérte a megfelelő értéket. Ha ez megtörténik néhány másodperc alatt akkor, de ha nem tovább megy. Van időkorlát is baleset esetére, de szerintem az minimum 5-10 másodperc és jól hallható ha megy a szivattyú. Esetleg direktben is kilehet próbálni. Bár azt is gondolom, ez a téma nem ide való. Inkább nézzünk valami mást.
Én azért ebben nem vagyok biztos. Nincs a rendszerben nyomáskapcsoló, mechanikus a nyomásszabályzó. A pumpa pedig mindig fix ideig megy gyújtás ráadás után, motor beindulása után pedig fixen megy állandóan, amíg a motor meg nem áll.
Üdv!
Van egy gázmaszkom(mellékelt képen), de nem ismerem se a történetét, se azt, hogy mire volt használva. Így mennyire biztonságos felvenni? Honnan lehet tudni, hogy mennyire koszos a szűrő? Lehet azt valahogy takarítani? Valaki tud róla valamit? (tipusa, gyártási év, stb..) A szűrő alján van egy szám 86. Ez jelentheti a készítés évét? (1986)
Szia! A szűrőbetét szine az alkalmazhatóségot jelzi azaz hogy mi ellen véd. Bővebben: Link Egy használt betét, hacsak nem Te kezdted el használni és tudod, hogy mennyire volt terhelve; elhasználtnak kell tekinteni. A dátum pedig inkább a felhasználhatóság idejét sem mint a gyártást jelzi.
Szia!
Nekem is van ilyen maszkom kettő is, szűrővel együtt. Az enyémen 84 van, tehát gondolom, 1984-es. Az én szűrőim zöld színűek, nem használták. Magát a maszkot akkor használom, ha NYÁK-ot darabolok flex-el, nehogy beszívjam a finom üvegport. Takarítani nem igazán lehet. Ha átjön rajta a levegő, és nincs különösen kellemetlen szaga, használható, bár inkább vennék hozzá újat. Itt van egy kis leírás is, attól függ, mit kell szűrnöd. A hozzászólás módosítva: Jún 24, 2014
Kedves segítőkész kollégák!
Nem jutottam a géphez eddig, a kocsihoz sem, mert most is lóg a felhő lába, és kinn van az ég alatt, meg addig sem szeretnék elázni, míg oda-vissza megyek (bringa 10-10 km). Ha javul az idő megnézem. El van a barátoméknál. Legfeljebb betoljuk az aknára (szerencsére van), és szétszedem, ha nem indul a "reset"-re. Az aksit is előbb feltöltöm, mert jó párszor indítóztam Vasárnap, és hátha nem bírja a további felszívatós próbát. Köszönöm: Kálmán U.i: a Skodáim nem szívattak ilyesmivel, a tisztítás is 1'-es (jól hozzáférhető) munka volt (víz, kosz). A hozzászólás módosítva: Jún 24, 2014
Hali, próbáltam már sok módon, de sehogysem tudom felhívni a WIZZ számát. Hogy kell helyesen beírni, ha külföldről hívom?
A hozzászólás módosítva: Jún 24, 2014
Nem lehet, mert emelt díjas szám. Ezt írják:
Idézet: „Az emeltdíjas számok csak az adott országból hívhatóak.”
És semmi mail cím sincs rájuk? Mert azt nem találtam...
Szia, ilyenem nekem is van, csak az enyémben zöld szűrő van, és még nem volt felbontva. Az enyémnek a homlokán sorszám van, ebből gondolom hogy gyárban volt, még a hidegháborúból, azokból az időkből amikor kötelező volt minden gyárban, iskolában, óvodában felkészülni egy esetleges atomtámadásra. (Minden ilyen létesítményben biztosítani kellett mindenki számára a védőkészülékeket) Lehetséges hogy a tied is hasonló célt látott el, de persze az is lehet hogy munkára használták. Én a te helyedben ha szeretném használni akkor szereznék bele új szűrőt.
Ui: Ilyesmire gondolok:Bővebben: Link Bővebben: Link Nekem amúgy pont a második képen látható fajta van. A hozzászólás módosítva: Jún 24, 2014
info@wizzair.com címet látok csak megadva.
Az emeltdíjas számok felirat alatt vagyon hogy: További országok. Katt rá, és más országból is hívhatod.
Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Jún 24, 2014
Kiegészítésképpen: a maszkok típusa M76. Magyarországon volt rendszeresítve a Polgári Védelemnél. Bővebben: Link
Egy kis esti fárasztás
Ha jól emlékszem, úgy van bekötve, hogy ha behúz, szétkapcsolja a tápot magának, igy visszaugrik. De ha visszaugrik, újra tápot kap, és így tovább. Ez párhuzamosan 8x. Azok a szép iskolás évek
Sziasztok!
Kaptam egy teljesen jó, szinte alig használt osztrák biciklit. Egy baja van, hogy fel kellene fújni. A hozzá mellékelt pumpa nem jó, hiába nyomom rá a szelepre, nem megy a kerékbe semmi. Mi kell hozzá?
Azt a recés fejű kis csavart ki kell csavarni.
Lecsavartam, el is kezdtem pumpálni, de a dolog beesett a gumiba. Úgyhogy azt onnan szerintem sehogy se szedem ki, max, ha kivágom, utána befoltozom. Hogy oldjam meg, hogy ne essen be? Szerencsére az első kerékkel történt, nem lesz vészes szétszedni.
Zoli bácsi!
Itt van a répaleveshez egy kis krumplis pogácsa. Van tejföllel meglocsolt is, ha azt jobban kívánod!
Mi baj a gyomroddal? Ennyi pogácsa csak előétel.
Csak nem úszkáltál a Balatonban mostanság?
Az átúszáson a fél mezőnynek gyomorbaja lett. Persze a vízminőség kiváló, ezt minden nap elmondják valami médiában.
Finom persze, csak utána a második fogás legyen perkelt vagy csülök legyen.
Azért lett a fél mezőny beteg, mert a másik fele belesz@rt a vízbe és abban uszikáltak. Hiába jó a víz egyébként, a helyileg beszennyezik. Egyébként ez az átúszás dolog már túl ment az ésszerűség határain. Túl van reklámozva és emiatt minden idióta is elindul aminek ez az eredménye. Én Bélatelepen úszkáltam semmi bajom nincs.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |