Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » PICKit2 klón építése
Lapozás: OK   197 / 211
(#) abel25 válasza watt hozzászólására (») Nov 23, 2014 /
 
A Vpp 12V a Vdd 5v van a többit nem tudom hogyan kell vagy mit kell mérni most programoznék elösszőr PIC-et.
(#) abel25 válasza Hp41C hozzászólására (») Nov 23, 2014 /
 
Azt hogyan kell átállítani?
(#) watt válasza abel25 hozzászólására (») Nov 23, 2014 /
 
A cikkben és annak előző részében leírom az élesztést.
(#) Hp41C válasza abel25 hozzászólására (») Nov 23, 2014 /
 
Gondolom a Port beállítása gombbal.
(#) abel25 válasza Hp41C hozzászólására (») Nov 23, 2014 /
 
Beállítottam és nem jó.
(#) abel25 válasza abel25 hozzászólására (») Nov 23, 2014 /
 
Működik felismerte mindgyárt beprogramozom
Rossz port cím volt beállítva
(#) spgabor hozzászólása Dec 1, 2014 /
 
Sziasztok!

Tervezem, hogy veszek vagy csinálok egy Pickit2, vagy Pickit3 programozót. A kérdésem az lenne, hogy kezdő vagyok, tanulni szeretném a pic-et és ehhez keresek egy jól használható programozót. Amim van ebay-ról, abba minden egyes írásnál bele kell tenni az ic-t, és nem is olyan okos. Melyik éri meg jobban, venni vagy csinálni? Venni a régebbi pickit2-őt, vagy az újabb hármast? Az utángyártott funkcionalitásában megegyezik az eredetivel? Csak mert olvastam pl, hogy ezek nem tudnak epromot írni. Ami nekem néha jól jönne, mert pl monitorokat meg tv-ket is szoktam hobbi szinten néha szerelgetni. volt, hogy már kellet is volna egy eeprom frissítés erejéig..
Visszaolvasva a fórumon, az utángyártott kínai olcsóbb,mint utánépíteni. Ez esetben mire figyeljek vásárláskor, ha az mellett döntenék?

Előre is köszönöm a válaszokat és üdv:
spgabor
(#) Hp41C válasza spgabor hozzászólására (») Dec 1, 2014 /
 
Venni mindeképen PICkit3 -at vagy klónját érdemes. A PICkit2 -nek sok hasznos funkciója van, ami a PICkit3 -on nincs (még) meg: logikai analizátor, uart, logikai ki-/bemenet.
(#) attika hozzászólása Dec 3, 2014 /