Fórum témák
» Több friss téma |
A kijelzőseknek van értelmük? Minden alkalommal multiméterrel ellenőriznem kell a kimeneti feszt, mielőtt bedugom a fgépbe, hogy ne kaphasson túlfeszt. Hogy ezt ne kelljen megtennem, jól jönne a kijelző. Gombbal állítható hogy a bemeneti, vagy kimeneti feszt mutassa, nyilván a kimeneti a lényeg.
Mi az a fekete nagy négyzet alakú alkatrész? Ez a tekercs? bbarna linkjén a kék poti fölöttire gondolok. Valaki ír rövidzár védelmet is, de nem látom a védelemhez szükséges alkatrészeket. Vagy ez a schottky? Az LM2596 hasonló a 2576-hoz. A hozzászólás módosítva: Jan 10, 2015
Ezt biztos nem kell minden rádugás előtt multiméterrel állítgatni és túlfesz védelem is van, természetesen jóval magasabb áron.
Bővebben: Link Keress priviben, ha aktuális. A hozzászólás módosítva: Jan 10, 2015
Ide is kiírhatod az árát, nem titok.
kb.25 $ + posta, ha rendeled az aliról, de 1 db-ot nem szállítanak. Az én áramat nem írhatom ki, mert ez nem az apróhirdetések oldala.
Eléggé mókás, hogy miközben nem felel neked meg egy bevált sorozat-gyártott, mert nem elég igényes, közben azt írod, simán légszereléssel raknád össze azt amit magad raknál össze. Az igényesebb?
Sajnos bele kell törődnöd, hogy a nincs "királyi út", ha magad akarod építeni. Ha légszerelve rakod össze, nagyobb eséllyel fogod tönkre-vágni a táplálandó gépet, mint egy gyárival.
bbarna: Ha az USA-ból jön, akkor VÁM, stb. is rámegy, így min. 10e lesz + a te hasznod + a posta hozzám. A 270-es USD árfolyam most betesz, amúgy 230-240 volt.
KBal76: Belátom, hogy a légszerelés nem jó ötlet, jobb a készen vett cucc postával 1000 Ft körül. Pedig már találtam is helyben ugyanabban az alkatrészboltban 300 Ft-ért egy 5×10 cm-es (ez a legkisebb) forrpontos próbapanelt.
Nekem itt van, többet priviben, ha...
Szerintem maradok a linkeltnél, de máshonnan veszem, úgy néz ki helyben is lesz, nem is kell postázni.
Nem kell a kijelzős + 7-800-ért, elég ha minden használatkor rámérek a kimeneti feszre, és kész. Így elég csak ezt a konvertert megvenni és 1 fgépbe való tápcsatit. Nem is gondoltam, hogy sok kis kapcsolást előre legyártva is lehet kapni. Nem forrasztgatok azért olyan sok cuccot. Az RD-125A eddig elég az 5 és 12 V-os cuccaimhoz, most is csak a fgéphez kell a 3 V. Nincs több eszközöm, amihez ilyen kéne.
Na látod, hogy milyen egyszerű?!!
Csupasz kolléga tegnap délelőtt is javasolta, ha hallgatsz rá, már fényképezhetnél
Sokkal röviebb is lehetett volna ez az egész beszélgetés itt, ha tegnap elmagyarázza Csupasz, hogy milyen step downra gondolt, esetleg belinkeli a vaterás cuccot, és kész.
Az is sokat segített volna, ha magyarul leírja hogy mi az a step down, mert ez így, hogy lépés lefelé nem értelmes.
Azert egy koszonom mindenkinek jolesett volna, akik foglalkoztak a s***oddal!
A hozzászólás módosítva: Jan 10, 2015
Mit köszönjek meg? Még nincs kész semmi, nincs vége. Először szereznem kell egy konvertert, meg kell kapjam, le kell tesztelnem multiméterrel, hogy hogyan változik a kimeneti fesz, majd kb.-re be kell állítanom a 3,1 V-ot. Aztán szereznem kell tápcsatit a fgépemhez, ezt is meg kell kapjam, mert szombat este van, se boltok, se posta. Össze kell forrasztanom mindent, kipróbálni a fgéppel, finomhangolni a potit, és ha minden OK, csak utána jön a megköszönés.
A hozzászólás módosítva: Jan 10, 2015
Sziasztok! FUJIFILM Finepix s1000 fd elemtartó fedelének rögzítő műanyagjából letört 2 darab. A lényeg Budapesten lakom és keresnék szervizt vagy valakit akitől tudnék új fedelet venni.
Köszi előre is.
Sziasztok! Volt nekem egy Fuji finepix S2000HD fényképezőm. Most ismerős eladja a Finepix S4500-át 18 ezerért ami szerintem megérne annyit 2 napja van nálam próbaüzemen.. Tökéletes a gép kivéve sötét éjszakai hosszú záridős képeknél nem.. Képeken vannak szines pöttyök nem mindíg látszanak ilyenkor sem.. De mindíg ugyanott jelennek meg.. Mi lehet a hiba CCD?? Halottam CCD remappingról itthon meglehetne rajta csinálni??
hiba1 hiba2 Ja és nem csillagok azok.. A hozzászólás módosítva: Márc 6, 2015
Némi zaj a szenzorról, nem szedtem ki az EXIFet, de egyáltalán nem tűnik soknak.
Ha a hiba állandó, akkor csinálsz egy vak képet, hogy nem kap semmi fényt, elmented, és azután azzal korrigálod a későbbi felvételeket amit sötétben csinálsz.
Ezek "hot pixelek". Semmi rendellenes nincs ebben. Sajnos a CCD-k ennyire zajosodnak nagy érzékenységnél és hosszú záridőnél. Ezeket úgy tudod eltűntetni hogy csinálsz egy képet ugyanazokkal a beállításokkal, de az objektívvédőt fent hagyod. Ezt a képet kivonod az előzőleg készített képből, így a hotpixelek eltűnnek a sötét részekről. (A világos részeknél viszont így sötét pontok lesznek.) Ezt a korrekciót a fényképfeldolgozó programok általában támogatják, akárcsak a porszemek eltűntetését.
A hozzászólás módosítva: Márc 6, 2015
Köszi srácok! Egyébként normál képeknél egyáltalán nem látszanak ezek csak sötétebbeknél meg leginkább manuál üzemmódban éjszaka! Egyébként az a furcsa hogy ez van olyan 1 sec-es záridőnél ilyet csinál míg az S2000 nemcsinálta ezt 4 secnél sem. ÉS valami programot tudtok erre meg ha bonyolultabb valami kis útmutatót, hogy utólag ki tudjam szedni ezeket?? Sajna ehhez nem értek sosem csináltam még ilyet..
És még annyit szeretnék megéri szerintetek?? Exifet mellékeltem!
A fényképezőgépek hosszú záridőnél ill. nagy ISO értéknél vagy automatikusan elvégzik a zajszűrést, vagy a menüben lehet ezt beállítani. Ilyenkor az expozíció dupla anyi ideig tart mert a gép két képet készít. A másodikat zárt fényrekesszel, amit aztán az első képből kivon, és a zajszűrt képet menti el, mint elkészült kép.
Nincs benne sajna ilyen a menüben.. de azt tudom hogy minél hosszabb a záridő annál tovább tököl a gép.. sőt 3 sec felett ki is írja, hogy feldolgozás folyamatban, de akkor ezek szerint mégsem olyan jól végzi a dolgát..
A hozzászólás módosítva: Márc 7, 2015
Egy régi cikk ezzel kapcsolatban:
BlackFrame NR
Köszönöm! Az a durva megint kellet vagy 20-at kattintanom mire elkezdte megint a hotpixelezést addig nem látszódtak a fekete képeken ugyanaz beállítások mellett..
Ez a jelenség a melegedés miatt van. Tehát amikor hidegen bekapcsolod a gépet, akkor még nem olyan jelentős, de ahogy melegszok az érzékelő, egyre jobban látszódnak a színes pontok.
Hali!
Tisztelt hozzáértők! Kezembe került egy ilyen tip. fényképezőgép, az első képen látható hibával. Próbálkoznék megjavítani. Elsőkén a második képen látható csatlakozónak mi a szétválasztási módja?
Első ránézésre húzd ki a kijelző szalagkábelt utána szedd ki a csavarokat és húzd ki a kapcsolok szalagkábelét úgy szét kell jöjjön ahogy innen nézem.
A kijelző csatlakozójának a fekete részét fel kellene billenteni, és akkor kijön a kábel. De nekem már ezen a képen gyanús, hogy valaki "tudatlan" már megkezelte.
A fekete lapkát felhajtod (a szalagkábel felől a bézs foglalat felé), utána a szalagkábel már kihúzható.
Köszi, gyönyörűen, és könnyen szét jött.
Hali!
Következő kérdésem, hogy a kamera hátuljáról vegyem le először az a fényes lemezt, amin egy sárga fólia is van pár alkatrésszel, és utána emeljem ki a blendét.? Már a csatlakozóját fel is szabadítottam.
Az a szenzor, kivehető az optikával egyben, de le is veheted előtt.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |