Fórum témák
» Több friss téma |
Vedd ki a fűtésrelét és nézd meg hogy kapcsol e.
F08 - Fûtési hiba túlfût (fûtõbetét testzárlat, vagy vízszintszabályzó kontakthibás, panel bepárásodva, hibás
Bocsi, de a bejelentkező hozzászólásomban említettem amatőr vagyok, az elektronika-elektromosságban szinte nulla. Technikailag nem is vagyok rá felkészülve (multiméter, fáziskereső, csavarhúzók vannak, forrasztásra nem vagyok felkészülve).
Tehát ezért és kértem javaslatot kivel tudnám megnézetni ilyen szempontból a panelt. Ha a fűtés relé nem ezen van forrasztva, esetleg kis segítséggel megtalálom.
A fűtésrelé a csatlakozósortól jobbra van kint a panel sarkán.Kiveszed kikeresed az érinkezőit(közös pont,záró,nyitóérintkező. és megnézed hogy kapcsol e.
OK a fűtésrelé megvan. Kivenni nem tudom mert oda van forrasztva és nincsenek eszközeim hogy kiszedjem, ha ilyen módon kell kiszedni.
Tehát tud valaki ajánlani erre szakosodott szakit, aki ezt a panel vizsgáló, forrasztó, alkatrészcserélő problémát meg tudná oldani elfogadható áron. Az Orczy-nál érdeklődtem új vezérlő panel után, de olyan árat mondtak ami meghaladja a mosógép teljes beszerzési árát.
Merza Pétert keresd meg ő foglalkozik ilyen panelek javításával.Gugli kidobja.
köszönöm előre is a segítséget!
van ehhez a folyamathoz vmi leírás, mert még soha sem csináltam.
Megkeresed a gép vízszintszabályzóját(ez fent van a vezérlés mellett) abból indul ki egy vékony fekete gumicső lefelé.A másikfele a szivattyút az üstel összekötő csőben végződik.Azt az alsó részt úgy ahogy van pucold ki.Ha ezután sem jó akkor valami elektronika baja van(ha jól tudom akkor ez már inverteres)
szétszedtem, levegő jön-megy, kapcsoló kapcsol ha belefújok.
engem et zavar inkább:
Jól látom hogy forrasztási hiba?Hát,próbáld meg kijavítani aztán meglátjuk.
Tűvel jól kapargasd ki a közöket. Lehet, hogy szivárog némi feszültség.
Sziasztok!