Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Minden, ami modell

Témaindító: H.Viktor, idő: Nov 28, 2007
Lapozás: OK   24 / 90
(#) pittyu válasza pittyu hozzászólására (») Feb 22, 2008 /

Nembiztos hogy olyan nehéz lessz. Ha épited küljél képeket, menetközben kitárgyaljuk.
(#) brejti válasza pittyu hozzászólására (») Feb 22, 2008 /

Helló!

A terv hosszú kutakodás eredménye. A gépet az rcgroups.com-on >>>itt<<< és >>>itt<<< találtam, és nagyon megtetszett. Sajnos a képen lévő gépet nem én építettem. Én még teljessen kezdő vagyok, de azt hallottam, hogy ez a modell nagyon jól irányítható, és ideális a kezdőknek.

üdv brejti
(#) pittyu válasza brejti hozzászólására (») Feb 22, 2008 /

Hali. Végignéztem köszi , sok jó dolgot lehet ellesni, érdemes végigböngészni.Pár dolgot szeretnék azomban megjegyezni. Előszöris azt ,hogy ez inkább müködő makett.Jólessz mutogatni a szobában a haveroknak, ki a reptérre nemigen fogja vinni.Megrögzött csürőpárti vagyok ,az sincs.Ha én egy modellbe ennyi munkát belefektetnék nemmerném megreptetni.A szárnyban keveslem a bordát.Izmosabb mocit ajánlanék.Ezt a tervet egyszerübben kellene megcsinálnod doboztörzzsel , erősebb szárnnyal.Olvass vissza az én kétmotorosomhoz, annak a törzse megvolt két nap alatt.Nem makett de jól repül. :yes:
(#) bandita31 hozzászólása Feb 23, 2008 /

Hy
Nekem az a kérdésem lenne hogy:
Mi lehet a probléma ha nem veszi a jelet a panel(gyári antennák) csak akkor müködik ha összeérintem az antenákat.
(#) brejti válasza pittyu hozzászólására (») Feb 23, 2008 /

Helló!

A csűrőt azt én is hiányolom, de a szárny szerintem megfelelő. Amúgy tényleg egy kicsit makettes, viszont ha egyszer megépítem akkor nem fogom sajnálni azt a kis plussz munkát amibe a törzs kidolgozása kerül. Az rcgroups-on láttam egy olyan verziót, ahol kis gyöngyöket ragasztott az orrára utánnozva az eredeti csavarjait

üdv brejti
(#) pittyu válasza bandita31 hozzászólására (») Feb 23, 2008 /

Nincs nagyfreki.
(#) djtometkow hozzászólása Feb 23, 2008 /