Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok.
Igaz,hogy nem Golfom van,hanem egy 2002-es Leonom,de elég sok a hasonlóság. Ha valaki tudna segíteni,nagyon hálás lennék. Egyik hiba,hogy a központi zár távirányítójával nem tudom nyitni,csak zárni az autót. Nyitni csak manuálisan lehet,de a csomagtér ajtó úgy sem nyílik ki,csak a vezető ajtón lévő gomb megnyomásával nyílik. Eleinte csak az volt a furcsa hogy a vészvillogók nem villannak fel nyitáskor/záráskor,de szépen lassan előjött a nyitással a fenti problémám. Másik hiba egész újkeletű. Esőérzékelős ablaktörlő kicsit meghülyült. Ha csak egyet akarok törölni (kapcsolót megpöccintem lefelé) nekiáll törölni s sokszor meg se akar állni,majd egy percig se. Ha meg megáll,néha az ablak közepén,mint ahogy a szőke nők szokták a parkolóba hagyni az autót. ![]() S hogy ne legyen könnyű,még olyan hiba is van,hogy a gyári elektromos tetőablak a kapcslóra össze vissza dolgozik. Ha pl bukó nyitásra kapcsolok,kinyit,de abban a pillanatban vissza is zár. Ugyanaezt csinálja elhúzásos nyitásra is. Egyedül úgy tudom bukóra nyitni,hogy benyomom a kapcsolót (ez azt hiszem vmi biztonsági zárás funkció kapcsolója.) Egyébként a kapcsolót már cseréltem,de ugyanazt csinálja,szóval elvileg nem kapcsoló baja van. Köszi a segítséget.
Szia.
Sikerült megoldani a problémát? Nekem 2002-es Leonom van,de a tetőablakom ugyanezt produkálja ![]() Köszi
Sziasztok! Én is kíváncsi lennék a probléma okára. Nekem egy IV-es golfom van, és a tetőablakom hasonló problémákat produkál, azzal a különbséggel, hogy pármilyen állásba hajtom a kapcsolót, kiemeli bukóra, majd vissza is zárja.
Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok !
Lehet hogy nem ide kellett volna írnom de úgygondolom hozzátartozik. Adott egy Seat Toledo 2001 evj alh motorkoddal. A kérdés mi a különbség abban hogy a kilométert kissebb számokkal írja mig egy másik autóban nagyobbal ? Képet mellékeltem. Illetve a fedélzeti komputerével is van valami gond mert rossz értékeket mutat pl: pillanatnyi fogyasztás 4.9l úgy hogy a kocsi be sincs indítva ! Lehet esetleg ez beállítási hiba? Várom a tapasztaltabbak válaszát ! ![]()
Lehet hogy a kettő nem egyforma exportra készült. Vagy beszállítói késedelem, változás volt, és ez lett helyette. Nem lehet hogy lyukas a tank?
![]()
Tehát akkor nem hiba miatt van eltérés értem, a tankot majd beragasztom tip topp ragasztoval ha más nem
![]() ![]()
Szerbusztok!
Levettem az akksisarut vagy félóráig úgyis hagytam de semmi változás nem történt.Ugyanúgy rossz értékeket mutat a fedélzetim. Tanácstalan vagyok mi lehet a baja.
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy manuális gázpedált át lehet építeni elektromosra?(Tempomat miatt) Az autó egy 2000es G4 1.6SR AKL motorkóddal! Köszi előre is a válaszokat!
Mindent lehet, de nem egyszerű feladat. Inkább vegyél egy olyan autót amiben van ha szükséged van rá.
Üdv! Az mért van, hogy egyszer csak a riasztóval nem tudom lezárni az autót?? Ha leveszem a sarut akkor lezárja! Máshogy nem. Pittyeg egyet mikor zárnám le, de annyi!
A hozzászólás módosítva: Júl 20, 2016
Egyszerűbb, ha "mechanikus", régifajta tempomatot szerzel hozzá, mint mindent átépiteni. Eggyel öregebb VW tipusokhoz valót keress. (ebayen 400 Eur. körül van egy szett...)
Megoldottam, a csomagtartó ajtót érzékelte mindig úgy, hogy nyitva van
![]()
sziasztok
nekem is kellene egy kis help.. központi záram elkezdett szarakodni... távirányítóval kinyitja, de bezárni már nem zárja be, ha kulcsal zárom az ajtót, az első 2 ajtó bezáródik de a 2 hátsó nem. egy pillanatra bezár vagy vissza ugrik nyitott állásba a pöcök.. ez mitől lehet?
köszi
![]() ![]() közbe befújtam atomra wd40 el... azóta mükődik. de a vezető oldali ajtóban attól még nem jó a mikro kapcsoló mert nem világit az ajtóban lévő lámpa se.. de olyan is volt hogy élesebb kanyarban is lezárt az ajtó.. vagy ha erősebben csuktam be ![]()
Ha nem működik a napi számláló nullázó gombom azt hogy lehet javitani ?
Hiába nyomkodom, tartom lenyomva nem reagál semmit
Hali! Műszer egységet ki kell venni, hátulján van négy csavar kivesz. Hátlap levesz, kijön az elektronikus panel rajta van az összes alkatrész. A gomb alatt egy mikrokapcsoló van azt cserélheted ha az a baja, lehet hogy a gombot működtető fehér műanyag van eltörve. Amit nyomkodsz az egy fekete rúd, ami a mikrokapcsolót fedő működtető fehér műanyag alkatrészhez kapcsolódik, vagyis van kettő alkatrész egymás végében ami nyomkodja a kis kapcsolót. üdv
köszi a tippet.
annyi még eszembe jutott, hogy az elöző tulaj elmondása szerint azóta nem működik a gomb amióta a service insp jelzést kiütötték belőle.
Elképzelhető hogy erőltették és a kis fehér müanyag közdarab eltört, láttam már ilyent. Vagy csak egyszeüen a mikrokapcsoló adta meg magát. Szét kell szedni sé pkpsabb leszel. üdv
Sziasztok!
Olyan problémám lenne,hogy egy 200 évj. Golf 1.4-es gépkocsim van,az autósrádiónál a gyújtáskapcsolótól jövő + hozzáért a testhez,így már nem jön rajta áram. Nem találom a hozzá tartozó biztosítékot..., a gyújtáskapcsolónál lévő borítások mögött még nem néztem... lehet hogy ott van a hozzátartozó biztosíték?
Nem. Minden biztosíték a táblán van. Esetleg a rádió mögött lehet külön lengő biztosíték a vezetéken.
Ott már néztem...,(kivettem a rádiót) a vezeték a többi kábellal bemegy a műszerfalhoz ...
Sziasztok!
Van egy 99’es Golf 4-es em 1.6 SR motorral. Olyan tapasztalataim vannak napi első indításnál, hogy az auto szépen indul, de kell neki 1-2 perc míg gáz adás során nem fullad meg. Alapjárat nem ingadozik nincsen furcsa hangja viszont, ahogy rálépek egy picit a gázpedálra úgy kezdd el dadogni fulladni az autó. A jelenség elmúlik pár percen belül ezenkívül még néha be szokott rángatni alacsony fordulatszámnál. Kérném segítségeteket! Köszönöm.
A hiba oka a hideg motorhoz való dúsítás elmaradása. Nem ismerem a konkrét gép dúsítási rendszerét. Talán a motorvezérlő adagol többlet benzint ilyenkor a motor hőmérséklete alapján. Ezért első körben a motor hőmérséklet jeladóját vizsgálnám meg. Valamint szétnéznék, nincs-e valahol egy lyukas cső, amin fals levegőt szívhat, mert az is szegényíti a keveréket.
Sziasztok erre van valami okosság?
Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára, de nem ad hangot csütörtökön veszem meg a kocsit. Golf4 1.6 higline 1998/12 Mi lehet a baj?
Üdv!
A vezető oldali ajtókapcsoló szokott lenni a ludas. Ez a zárba van beépítve, lehet cserélni magában vagy az egész zárat. Üdv: Zoli
Az ki lett cserélve, mert előtte nem villogott a led az ajtóban, de most már igen. Egyébként miért nem kapok emailt ha valaki hozzá szól, pedig be van állítva.
A hozzászólás módosítva: Okt 10, 2016
Sziasztok! Az mért van, hogy olyan fél évente szétmegy az ablaktörlő relém??
Vagy kontakthibás a csatlakozása, (elég jellemző Golf betegség) vagy szorul az ablaktörlő mechanika és megviseli a magas áram. Esetleg mindkettő.
Szia! Az előttem szólóhoz még ha hozzá lehetne tenni, hogy ha van hátsó ablaktörlő, az mivel ritkábban van használva, annak igazán jól be szokott korrodálni a tengelye és nem hallatszik amikor erőlködik a motorja ott a csomagtartóban. Talán ez tehet egy lapáttal az intervallum kapcsolóra.
![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |