Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok.
Igaz,hogy nem Golfom van,hanem egy 2002-es Leonom,de elég sok a hasonlóság. Ha valaki tudna segíteni,nagyon hálás lennék. Egyik hiba,hogy a központi zár távirányítójával nem tudom nyitni,csak zárni az autót. Nyitni csak manuálisan lehet,de a csomagtér ajtó úgy sem nyílik ki,csak a vezető ajtón lévő gomb megnyomásával nyílik. Eleinte csak az volt a furcsa hogy a vészvillogók nem villannak fel nyitáskor/záráskor,de szépen lassan előjött a nyitással a fenti problémám. Másik hiba egész újkeletű. Esőérzékelős ablaktörlő kicsit meghülyült. Ha csak egyet akarok törölni (kapcsolót megpöccintem lefelé) nekiáll törölni s sokszor meg se akar állni,majd egy percig se. Ha meg megáll,néha az ablak közepén,mint ahogy a szőke nők szokták a parkolóba hagyni az autót. Csak nekem menet közben... S hogy ne legyen könnyű,még olyan hiba is van,hogy a gyári elektromos tetőablak a kapcslóra össze vissza dolgozik. Ha pl bukó nyitásra kapcsolok,kinyit,de abban a pillanatban vissza is zár. Ugyanaezt csinálja elhúzásos nyitásra is. Egyedül úgy tudom bukóra nyitni,hogy benyomom a kapcsolót (ez azt hiszem vmi biztonsági zárás funkció kapcsolója.) Egyébként a kapcsolót már cseréltem,de ugyanazt csinálja,szóval elvileg nem kapcsoló baja van. Köszi a segítséget.
Szia.
Sikerült megoldani a problémát? Nekem 2002-es Leonom van,de a tetőablakom ugyanezt produkálja Köszi
Sziasztok! Én is kíváncsi lennék a probléma okára. Nekem egy IV-es golfom van, és a tetőablakom hasonló problémákat produkál, azzal a különbséggel, hogy pármilyen állásba hajtom a kapcsolót, kiemeli bukóra, majd vissza is zárja.
Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok !
Lehet hogy nem ide kellett volna írnom de úgygondolom hozzátartozik. Adott egy Seat Toledo 2001 evj alh motorkoddal. A kérdés mi a különbség abban hogy a kilométert kissebb számokkal írja mig egy másik autóban nagyobbal ? Képet mellékeltem. Illetve a fedélzeti komputerével is van valami gond mert rossz értékeket mutat pl: pillanatnyi fogyasztás 4.9l úgy hogy a kocsi be sincs indítva ! Lehet esetleg ez beállítási hiba? Várom a tapasztaltabbak válaszát !
Lehet hogy a kettő nem egyforma exportra készült. Vagy beszállítói késedelem, változás volt, és ez lett helyette. Nem lehet hogy lyukas a tank? na jó viccet félreértve először vedd le az akku sarut vagy 10 percre majd tedd vissza.
Tehát akkor nem hiba miatt van eltérés értem, a tankot majd beragasztom tip topp ragasztoval ha más nem megpróbálom köszönöm a tippet jelentkezek majd az eredménnyel
Szerbusztok!
Levettem az akksisarut vagy félóráig úgyis hagytam de semmi változás nem történt.Ugyanúgy rossz értékeket mutat a fedélzetim. Tanácstalan vagyok mi lehet a baja.
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy manuális gázpedált át lehet építeni elektromosra?(Tempomat miatt) Az autó egy 2000es G4 1.6SR AKL motorkóddal! Köszi előre is a válaszokat!
Mindent lehet, de nem egyszerű feladat. Inkább vegyél egy olyan autót amiben van ha szükséged van rá.
Üdv! Az mért van, hogy egyszer csak a riasztóval nem tudom lezárni az autót?? Ha leveszem a sarut akkor lezárja! Máshogy nem. Pittyeg egyet mikor zárnám le, de annyi!
A hozzászólás módosítva: Júl 20, 2016
Egyszerűbb, ha "mechanikus", régifajta tempomatot szerzel hozzá, mint mindent átépiteni. Eggyel öregebb VW tipusokhoz valót keress. (ebayen 400 Eur. körül van egy szett...)
Megoldottam, a csomagtartó ajtót érzékelte mindig úgy, hogy nyitva van
sziasztok
nekem is kellene egy kis help.. központi záram elkezdett szarakodni... távirányítóval kinyitja, de bezárni már nem zárja be, ha kulcsal zárom az ajtót, az első 2 ajtó bezáródik de a 2 hátsó nem. egy pillanatra bezár vagy vissza ugrik nyitott állásba a pöcök.. ez mitől lehet?
Szia! "Gugli" a barátod, vagy nem haverkodsz vele? Bővebben: Link Bővebben: Link
köszi sokat segített
közbe befújtam atomra wd40 el... azóta mükődik. de a vezető oldali ajtóban attól még nem jó a mikro kapcsoló mert nem világit az ajtóban lévő lámpa se.. de olyan is volt hogy élesebb kanyarban is lezárt az ajtó.. vagy ha erősebben csuktam be
Ha nem működik a napi számláló nullázó gombom azt hogy lehet javitani ?
Hiába nyomkodom, tartom lenyomva nem reagál semmit
Hali! Műszer egységet ki kell venni, hátulján van négy csavar kivesz. Hátlap levesz, kijön az elektronikus panel rajta van az összes alkatrész. A gomb alatt egy mikrokapcsoló van azt cserélheted ha az a baja, lehet hogy a gombot működtető fehér műanyag van eltörve. Amit nyomkodsz az egy fekete rúd, ami a mikrokapcsolót fedő működtető fehér műanyag alkatrészhez kapcsolódik, vagyis van kettő alkatrész egymás végében ami nyomkodja a kis kapcsolót. üdv
köszi a tippet.
annyi még eszembe jutott, hogy az elöző tulaj elmondása szerint azóta nem működik a gomb amióta a service insp jelzést kiütötték belőle.
Elképzelhető hogy erőltették és a kis fehér müanyag közdarab eltört, láttam már ilyent. Vagy csak egyszeüen a mikrokapcsoló adta meg magát. Szét kell szedni sé pkpsabb leszel. üdv
Sziasztok!
Olyan problémám lenne,hogy egy 200 évj. Golf 1.4-es gépkocsim van,az autósrádiónál a gyújtáskapcsolótól jövő + hozzáért a testhez,így már nem jön rajta áram. Nem találom a hozzá tartozó biztosítékot..., a gyújtáskapcsolónál lévő borítások mögött még nem néztem... lehet hogy ott van a hozzátartozó biztosíték?
Nem. Minden biztosíték a táblán van. Esetleg a rádió mögött lehet külön lengő biztosíték a vezetéken.
Ott már néztem...,(kivettem a rádiót) a vezeték a többi kábellal bemegy a műszerfalhoz ...
Sziasztok!
Van egy 99’es Golf 4-es em 1.6 SR motorral. Olyan tapasztalataim vannak napi első indításnál, hogy az auto szépen indul, de kell neki 1-2 perc míg gáz adás során nem fullad meg. Alapjárat nem ingadozik nincsen furcsa hangja viszont, ahogy rálépek egy picit a gázpedálra úgy kezdd el dadogni fulladni az autó. A jelenség elmúlik pár percen belül ezenkívül még néha be szokott rángatni alacsony fordulatszámnál. Kérném segítségeteket! Köszönöm.
A hiba oka a hideg motorhoz való dúsítás elmaradása. Nem ismerem a konkrét gép dúsítási rendszerét. Talán a motorvezérlő adagol többlet benzint ilyenkor a motor hőmérséklete alapján. Ezért első körben a motor hőmérséklet jeladóját vizsgálnám meg. Valamint szétnéznék, nincs-e valahol egy lyukas cső, amin fals levegőt szívhat, mert az is szegényíti a keveréket.
Sziasztok erre van valami okosság?
Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára, de nem ad hangot csütörtökön veszem meg a kocsit. Golf4 1.6 higline 1998/12 Mi lehet a baj?
Üdv!
A vezető oldali ajtókapcsoló szokott lenni a ludas. Ez a zárba van beépítve, lehet cserélni magában vagy az egész zárat. Üdv: Zoli
Az ki lett cserélve, mert előtte nem villogott a led az ajtóban, de most már igen. Egyébként miért nem kapok emailt ha valaki hozzá szól, pedig be van állítva.
A hozzászólás módosítva: Okt 10, 2016
Sziasztok! Az mért van, hogy olyan fél évente szétmegy az ablaktörlő relém??
Vagy kontakthibás a csatlakozása, (elég jellemző Golf betegség) vagy szorul az ablaktörlő mechanika és megviseli a magas áram. Esetleg mindkettő.
Szia! Az előttem szólóhoz még ha hozzá lehetne tenni, hogy ha van hátsó ablaktörlő, az mivel ritkábban van használva, annak igazán jól be szokott korrodálni a tengelye és nem hallatszik amikor erőlködik a motorja ott a csomagtartóban. Talán ez tehet egy lapáttal az intervallum kapcsolóra.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |