Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Mondjuk egy belvárosban nem egyszerű a helyzet, mert bármelyik útszélén álló autóban lehet. Egy faluban vagy lakott területen kívül alig áll autó az út szélén, így azok alapból mind "gyanúsak", így csak ott lassít az ember.
Komoly veszély a közlekedés biztonságra a traffi, figyelemelterelő hatása miatt, és az előttem haladók traffi látványra hirtelen satuféke is balesetveszélyes.
BP-en az Árpád hídon 90-el megy át a kocsisor, én a közepében, akkor mit tehetek. A hozzászólás módosítva: Júl 19, 2016
Mész a forgalommal. Belvárosban 60-as tempóval általában letolnak, de ilyen helyeken nem is nagyon trafiznak. Pest az meg egy külön világ, ott "másféle" kresz van érvényben.
Autópályán rendszeres a dolog, holott 125 - 130 km/h -s sebességgel megyünk. Szeretem.
Kisfalunkban van egy telepített, és ettől 1-2Km-re rendszeres az autós traffizás is. Én nem bánom, de a legnagyobb veszélyt, a motorosok fogyatékos részét nem fogják meg, akik faluban 150-el hasítanak. Ezek nem csökkennek ennyi taffizás mellett sem.
De komolyan, úgy tesznek ezzel a nagy "minket védő" dumával: sebességellenőrzés, hogy már komolyan frusztrál A ból B be eljutni. Főleg úgy, hogy az ember futár, kiszállító, taxis, stb akármi. Bárhol bárkivel előfordulhat, hogy a megszokott 15-20 perces kocsikázás (ráhagyással) kényelmesen, nyugisan elindulva mindig annyi. De van úgy hogy te hiába indulsz el megin időbe, elterelés, dugó stb és illő lenne behozni a lemaradást. Mert ha nem akkor egy 15-20perces utazásra lassan 1 órával előbb induljak el aztán dekkoljak, rohadjak el a százezer fokos napsütèsbe, mert hamar megérkeztem (nem sietve) ez annyira bosszantó tud lenni.
Aztán tolják ezt a dumát hogy indulj el időbe... Mintha a halálos balesetek nagy része a városokban történne. De komolyan nem azért de ilyen alig alig történik. Nem a sebesség minimális (de már büntethető) túllépése okozza a bajt az utakon, hanem a tötymörgésből adódó behozások, illetve a figyelmetlen kanyarodás, sávváltás közepette. Lakott területen kívül meg a leggyakoribb az előzés. Pénznyelőde az egész....
Sokszor már azon is gondolkoztam, hogy az indokolatlan lassan haladást is bűntettetném, illetve a belső sávon folyamatos haladást (ha a külső üres).
Na ezzel 100 %-ig egyetértek. Én is így gondolom. És rohadjon meg, minden egyes nap más a közlekedés, szinte nincs két egyforma nap. Amit egyik nap megteszel 15 perc alatt, és utána mosolyogva szállsz ki az autóból, azt másnap már 55 perc alatt teszed meg, és az ember nem érti, hogy már megint mi a lótúró történt... csoda, hogy megjelenik a stressz? Ha bizonyos dolgok nem az emberen saját magán múlnak, már semmire se szabad alapozni... és egy idő után ez dühítő. És nem. Nem a közvetlen félreértések miatt. Sokszor mások mulyaságából, lustaságából, tötymörgéséből adódóan. Mert kanyarodás vagy menet közben nem a haladás a lényeg, hanem hogy milyen szép házak vannak Budapesten (? ). Ja, persze, csak ezeket a játékokat nem autóban ülve kéne sokaknak játszani. Azoktól is gutaütés kerülget, akik a csúcsforgalomban kezdenek meg autót vezetni tanulni. Már rég a túlsó lámpa alatt kéne lenni, de ő még csak akkor keresi az autóján a sebváltót... pfujjj...
Kedvencem amikor feljön a Ferihegyi Repülőtérre Vezető Gyorsforgalmi útra... Lakott terület vége tábla az út mindkét végén kinnt van. Majd nyugodt lelkiismerettel végig cammog rajta 50-60-nal ! 8-10km-es szakaszról van szó, mivel kétsávos, a forgalom baromi nagy rajta, esélytelen hogy meg tudd előzni. Az utolsó lehajtó (kifelé) a shell kút. Onnantól már semmi esélyed. Pedig a Gyömrőin (aki ha akar várost nézni) ott mehetne. De nem megy le. Neeeem.
A hozzászólás módosítva: Júl 19, 2016
Idézet: „Sokszor mások mulyaságából, lustaságából, tötymörgéséből adódóan.” Mentem a Burabura, néztem hogy hol tudok végre leparkolni (Hollandi úton mellesleg sokan nem járnak). Paraszt sittszállító mögém állt, dudált, villogott, bár ki tudott volna kerülni (de neki fontos volt hogy tanítsa a "baromarcút").
Én épp a Gyömrőin dolgozom. Valóban nyugis tempójú kis út.
A gyorsforgalmin lehet amúgy előzni. Csak egy kis szerencse kell hozzá, illetve egy erős autó.
Ráadásul osztott pályás 2x2 sávos. Egészen a Csévéző u ig (kőhíd) 50el lehet rajta menni. Ideális választás lenne azoknak akik maximum 3-asig merik felváltani a sebességváltójukat.
Igen lehet rajta előzni csakhát én átlag proletár vagyok hiába 82kW/270Nm kifogy abból is a kakaó : )
Mindenki tudja hogy a balesetek zöme a balfékségből, figyelmetlenségből adódik, nem a gyorshajtás miatt, csak hát kell mondani valamit, amivel igazolni lehet a pénzbehajtást. Amióta vezetek gyorsan hajtok, ma már nem annyit de régebben rendszeresen. Egyszer toltam meg életemben egy utánfutót hátulról, de azt is csak 70-ről lassítva lakott területen kívül, és azért, mert a marhája amikor elkezdtem előzni, fogta magát és irányjelző nélkül elkezdett bekanyarodni balra egy földes útra. A legtöbb baleset közeli élményem pedig mindig a belvárosokban volt (gyalogos lelép körültekintés nélkül, kijönnek mellékutcából olyan tempóval amilyenről ha akarna sem tudna megállni a kereszteződésben, bekanyarodnak az előttem menő autó előtt közvetlenül néhány méterre stb.), amikből csak azért nem lett baleset mert már vagy 10 éve tudatosan készülök rá, és mindig óvatosabban megyek ilyen helyeken.
Legutóbb kijött elém egy szuzukis, mert nem bírt várni 15 másodpercet. Hárman lassítottunk a 100-as tempóról 45-re. Ment előttünk még egy darabig azzal a tempóval, majd beállt a kanyarodó sávba és elkanyarodott. Amikor rádudáltam egy rendeset, nem nagyon értette hogy miért.
Ráadásul állandóan nehezítik a közlekedést különféle rendezvényekkel. Mint például múlt hétvégén az Air Race. Mert ugye már péntek délután lezárták a rakpartokat egészen vasárnap estig. De még hétfőn is pakolásztak ott. Így aztán legalább tízszer annyi ember közlekedését teszik tönkre mint amennyit a repülős játék érdekel. Ugyan ez vonatkozik az évi több bringa és futó versenyre. Azon kívül hogy akadályozzák a normális közlekedést nagyon egészségtelen is az e miatt megnövekedett szmogban sportolni.
Sziasztok valami baj van az IGO-mal!
Vettem egy telefont és nem müködik rajta az IGO ezt irja ki amikor megnyitom: igo hiányzó vagy hiányos mappa data/data/com.nng.igoprimoisr2013march24.javaclient/sys.txt: Alcatel pixi 4 a telefonom neve 6.0 android van rajta. Üdv. Idézet: „Így aztán legalább tízszer annyi ember közlekedését teszik tönkre mint amennyit a repülős játék érdekel.” Sajnos egyet kell értsek ebben is. Miért játszanak a tűzzel amúgy? Azt várják, mikor megy neki vmelyik repcsi az egyik felújított hidunknak?
Ráadásul ott a budaörsi reptér, ahol senkit nem zavarna a játék.
Gondolom itt is a pénz beszél. Szerintem reklámereje szponzoroknak. Hányan látják itt, és mennyivel kevesebben ott.
Fogadások. Nagyban. Ráadásul kis verseny, bármi megtörténhet.
Mármint mi? Nem repül a repülő, vagy mégis megy a forgalom?
Szívemből szóltál. Zéró tolerancia és élhetetlen ország. De ez már messzire vezet. Az persze nem gond, hogy kint felejtenek pár táblát, amire semmi szükség, de jól lehet gyűjteni vele. A legbosszantóbb az, amikor én 99-el megyek az M0-on a 100-as táblánál, a német, Bolgár, Török, Szlovén, Osztrák, meg elhúz mellettem 160-al a saját országomban.... De merjek csak 102-vel menni - azonnali retorzió.
Ha jól tudom, külföldit nem tudják büntetni.
Idézet: Rengeteg a 30Km sebesség korlátozás, ahol elképzelni nem tudom ezt mi indokolja. Tehát semmi ok, amiért csökkenteni kellene a sebességet. Valami befolyásos emberek el tudják intézni, ez már divat, idétlen szórakozás lett nálunk. Nem kintfelejtettre gondolok, hanem véglegesen elhelyezett táblák. „kint felejtenek pár táblát, amire semmi szükség” A hozzászólás módosítva: Júl 19, 2016
Dániában, Koppenhágában jártam. Ott volt egy körforgalom, irdatlan sok táblával. Sok volt a baleset. Aztán egyszer csak gondoltak egyet és az összeset leszerelték, egy sem maradt. Megszűntek a balesetek és előzékenyek a gyalogosokkal az autósok. Mert marad idejük rájuk is figyelni....
A 100-as táblánál 102 esetén semmilyen retorzió nincs, úgy 120 körül már talán. Ott van ugye az a kb. 15%, meg amennyit a km órád csal (ez kb. 5km/h).
Telepített alatt rendszeresen 62-63-al megyek el, ami valójában csak 56-57 mert 6-ot csal az órám, és még sosem küldtek semmit. Múltkor mentem egy sport merci előtt (majd mögött), annak 160 volt az utazója lakott területen kívül, és az magyar rendszámos volt. Csak addig lassított erről a tempóról amíg ki kellett kerülnie az előtte haladókat. A 160-at onnan tudom hogy 1-2km-en keresztül tartottam vele a tempót.
Mit szóltok ehhez, hogy most szombaton pedig az Uberék vonulnak fel?
A hozzászólás módosítva: Júl 20, 2016
Valaki használt már defekt spray-t? Egy 16collos kerékhez (terepjáró) elég vajon egy flakon? Ha teljesen laposra eresztett fel bírná fújni (2tonna) ? Sürgős esetben tenném be a csomagtartóba. Általában kint a semmi közepén szokott ilyesmi történni.
Ez csak a tiszteletkör, mondjuk így.
Mert eddig ők nem fesztiváloztak. A sofőrök nyújtották a szolgáltatást, mindenki csöndben volt, készültek az elektronikus számlák rendesen, stb. Teljesen meg tudom érteni őket, és hogy jól megszopatták a legtöbbször hiéna taxisokat (még ha nem is ez volt az eredendő céljuk). |
Bejelentkezés
Hirdetés |