Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Volna egy kérdésem. Van egy Simson s50-em és a világítótekercse egy gyári 12V42W világítótekercs. A kérdés az hogy megállja a helyét ez: Bővebben: Link Az enyém is ugyanúgy néz ki mint a képen a jobboldali tekercs. Egy H4 izzó fényesen (fehéren világít vele főleg ha nincs bekötve a helyzetjelző) Valószínűsíthető hogy 42W-os ténylegesen a tekercsem? Üdv G.
Sziasztok!Komplett felújítást végzek egy Schwalbe-n.Homokfúvástól-festésen át-komplet motor felujítás.
A világításra van olyan ötletem,hogy a világító tekercsről megmarad a hagyományos világítás.A töltő tekercsről pedig egyenirányítva 2x5 leddel megcsinálom a hátsó világítást és a féklámpát.De mivel nincs akksi,és a töltő tekercs fordulatszámtól függően tág határok között szolgáltat.Szerintetek akksi nélkül megoldható a dolog?
Egyenirányító, kondi, feszszabályzó. Nekem így megy és a féklámpát induktív kapcsoló kapcsolja. Most készül a ledes hátsólámpa, csak lenne időm. A terv már megvan.
Én ezen a vonalon akarok elindulni,csak a gyári 6v-os tekercsen gondolkozom,hogy kicserékem 12 v-ra.A hátsó lámpát 5 db 10 mm-es normál leddel tervezném,a féklámpát meg 5 db 5 mm-s nagy fényerejű leddel.
A hozzászólás módosítva: Nov 18, 2015
Hello,olyan kérdésem volna,hogy miért nem tölt a simsonom?
A töltőtekercsen mérek 16-18 voltot. A fesz szabályozó elvileg jó tekercsek nem szakadtak dióda jó.Töltőáram van de az akksin nem mozdul a fesz.12,2V Ez a moto most lett átalakitva indexesre.Kapott zselés akksit.áthuzaloztam gyújtáskapcsoló rajz szerint bekötve.Nem értem mi lehet a baja.
Szia
Idézet: Az mennyi ? „Töltőáram van” A hozzászólás módosítva: Szept 10, 2016
lakatfogóval 2-2,5 A-t mérek a dióda után és melegszik is a dióda.A fesz szab előtt viszont leesik a fesz. Lehet,hogy rossza a töltőtekercs?Menetzárlat?
Mért a töltő tekercs(?), inkább akkor a feszültségszabályzó. Az ELBA doboz fém oldala véletlenül nem ér testhez ? Mert azon 59a avagy graetz + pontja van rajta.
Amúgy az irányjelző működik bekapcsolt gyújtásnál és nem beindított motorral? Elba kapcsi A hozzászólás módosítva: Szept 12, 2016
Sziasztok!
Olyan kérésem lenne hogy valaki tudna nekem rajzolni egy kapcsolási rajzot? Simsont kell átalakítani 12V-ra. A töltő és világító tekercseket azonos teljesítményű 12 voltra kellene felcserélni. LED világításokkal. Es ez hogyan történik? Előre köszönöm a segítségeteket!
Sziasztok! Tennék egy próbát, hátha olvassa valaki hozzáértő ezt a nyugis topikot. Milyen relét lehetne tenni, motorműködés figyelésre? Első gondolatom, a világítótekercsre tenni valamit, de ott ugye elég változó a feszültség. A fesszabályzó után meg az akku miatt mindig van fesz....
6v-os ról 12-re lett átalakítva. 12v-oshoz nem találtunk fesszabályzót, ELBA lett berakva, de ahhoz meg nem passzolt az eredeti vezetékezés, gyújtáskapcsoló. Ezért az akkus rész független, gyújtáskapcsoló nélkül is működik. Viszont ha valami rajt marad, lemerül az akku. Szóval azért kellene a relé, hogy az akku pozitív ágát, csak járó motornál csatlakoztassa.
A hozzászólás módosítva: Feb 12, 2022
A gyújtáskapcsolón csak van egy szabad kontaktus. Az kapcsolhatná a relét akár akkufeszültségről.
Nekem ez a gyújtáskapcsoló "Kínai-ul van" ,hogy mit kapcsol hova, sosem értettem....
A hozzászólás módosítva: Feb 12, 2022
Mérd ki. Emlékeim szerint van rajta olyan kapcsoló ami megoldja a problémádat.
Igazad van, akkor tulajdonképp relé sem kell. Ettől függetlenül érdekelne, hogyan lehetne a világítótekercs áramából stabil egyenáramot (lehet 5v-is) előállítani.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |