Fórum témák
» Több friss téma |
Találtam egy bontott panelt, ez még 2001-es kiadás, abba még omron relék voltak, szóval bele kell, hogy férjen, egyébként szélességre ugyanolyan, csak a hossza pár mm-el több.
Temela Az 5V stab ic melletti kondit nézd meg, ill a többit is, ha nagyon leesik a kapacitása akkor reszetelődik a processzor, okozhat menetirányváltást. Azon kívül tényleg nincs más hibalehetőség.
Köszönöm szépen, megteszem!
További szép napot!
Sziasztok
Javítok egy RBA0-t (NICE road200) Egy relé fölötti nagyteljesítményű ellenállás el van füstölve szakadásig, ha van valakinél kéznél ilyen panel, megtenné, hogy megnézi milyen értékű gondolom pár ohm lehet esetleg az alatti, ezért nem mérvadó, ha a felébe belenyomom az ohmmérőt. Köszi üdv Bővebben: Link
Szia! Leghamarabb holnap reggel tudom megnézni, ha nem késő.
Szia
Nagyon köszi előre is, természetesen nem késő. üdv
Szia!
Ha a relé fölötti fekvő ellenállásra gondolsz, akkor barna-fekete- ezüst-arany. 0,1 ohm. Estére tudok képet csatolni.
Szia
Köszi szépen, az lesz, lehet, hogy csak jól jönne az a kép, mert ez csak a rejtvény egyik fele, teljesítmény még mindig kérdéses, de egy képról már lehetne következtetni. Üdv
Szia!
Bocsi, csak ilyet tudtam telefonnal csinálni. De szerintem olyan 2-3W-os lehet. A hozzászólás módosítva: Júl 20, 2016
Szia
Hát ez valami nagyon köszi, nem gondoltam, hogy lesz itt valaki akinél van kéznél Neked mi a véleményed erről a vezérlésről? Szerintem ipari szemét. A múltkor hoztak egyet, ha az infrát nyitottam akkor is működött, memóriát kellett törölni és jó lett, szerintem ez azért nem normális. A tied úgy látom omron relés, ez régebbi? Ami nálam van az tianbo, majd csinálok képet, hogy elintézte az az ellenállás a panelt, de még a relét is össze olvasztotta. Az is lehet, hogy a motornál nem oké valami. Üdv szép napot
Szia!
Nincs mit. Igazából nem sok bajunk volt még vele. Ez is valami zivatarkor kaphatott valami túlfeszültséget, javításon volt. Kb 3-4 éve szerelhettük be. Ebből a tipusból nem emlékszem több hibára.
Szia
Akkor ez egy érdekes eset, kicseréltem az ellenállást kijavítottam a beégett panelt tehát hardverilag helyre hoztam, de valami nagy tockost kaphatott, mert össze vissza működik, végállás nem állítja meg stb. Az a gáz, hogy az eepromja nem kivehető, hogy ki tudnám törölni, pedig gyanúm, hogy ott lesz a gond. Üdv
Sziasztok!
Bocs az "off topic" miatt, de talán hasonló a téma: Egy JABO horgász kis hajó meghibásodásról lenne szó, ami távirányítóval működik, nem tudtok véletlenül valakit, aki vállalná a javítását?
Üdv!
Pár napja cseréltem a kis pufikat és úgy tűnik, hogy az volt a hiba. Mostanában rendesen viselkedik nem indul visszafelé, csak el ne kiabáljam! Köszi a tanácsot, eddig bevált!
Szia
Szuper, szívesen, akkor a kis kondi a stab ic mellett? Egyszerű hiba volt. Üdv Most szívok egy robus 350-en (RBA2), ez már buszos infrás, már a létező minden alkatrész bevizsgálva, kondik cserélve, tranyók fetek, ellenállások, eeprom törölve, annak ellenére nem akar összejönni, hogy kéznél van egy jó panel (nagy előny)
Szia!
Na, ma épp ba..akodott. Lecsukás: Majdnem becsuk cca. 1/3, azután felnyílik, de a következő az rendes. Azt nem tudom, hogy motor terhelést figyel-e, de elég nehéz lefogni, bivaly erősen tolja. Lehet eddig tartott a happy...
Szia
Van benne egy gagyi, nem állítható áramfigyelés (terhelés) de az teljesen logikátlan, hogy fölfele nyitáskor csinálná, totál balasetveszélyes. Megnézném, hogy nincs-e az egész fordítva bekötve, tehát amikor csuk, nem hiszi-e a vezérlés, hogy akkor nyit. Zárás közbe szakítsd meg az 5-7 átkötést (7-es az infra), ha visszanyit akkor jól dolgozik, ha nem akkor a motor és a végálllás kapcsoló fordítva van bekötve, ennek nagyon kicsi a valószínűsége, de egy próbát megér. Azon kívül, nem tudom, kicserélted-e már azokat az ipari szemét Tianbo reléket, mert azok is tudnak ám érdekes dolgokat művelni. Pont a múltkor szívatott egy, nem szedtem ugyan szét, de a NO és az NC érintkezője is átvezetett egy időbe, mivel a te vezérlésedbe sincs pwm, a relék közvetlen kapcsolják a motort, elég rendesen igénybe véve az érintkezőket. Ha ez se jön be akkor kifogytam az ötletekből. Üdv
Szia!
Eleinte jól működött, tehát a fordított ízét kilövött problémának látom. A relék cseréjében hiszek, de még nem követtem el, még annak egyszer neki fogok. (tehát az volt eddig is a gyakoribb zárás közben nyitóra váltott, de nyitás közben is előfordult, hogy inkább nem volt kedve és meggondolta magát. A gyakoriságot ill. a rendszerességet nem tudom meghatározni, de általában a következő utasításra rendben nyitott vagy zárt.)
Félreértesz, annak ellenére tud fordítva dolgozni, hogy az ember észre venné, jó mondjuk nem pont ez a tipus, de láttam már ilyet.
Üdv
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy ha a tolókapu becsukódott, a középső relé behúzva marad az hiba?Szegény forró annyira, hogy a réz elsötétedett a többihez képest.A probléma az hogy néha működik, néha nem.Kondik kicserélve, relé érintkezők tiszták.RBA0 a panel. Ha valaki vállal javítást, kérnék szépen elérhetőséget.
Szia
Ha kicsit beleolvastál volna, néhány hozzászólással ez előtt, pont az RBA0- hibájáról volt szó, mint nálad is. Meg kéne nézni, milyen állapotba vannak a relék (váltanak-e normálisan, mert az egy dolog, hogy tiszták) milyen fajták (omron?) Üdv
Szia
Beleolvastam, de sajnos nem értek hozzá.A relék omron tipusúak, és váltanak szépen.Azt elfelejtettem, hogy ha leáramtalanítok a középső relé is elenged.Köszönöm a segítséget.
Szia!
A motoron oldalt ki van vezetve egy rugónak kinéző tárgy, az kapcsolja a végállás kapcsolókat. Ezeket a kapcsolókat kellene megnézni hogy jók-e? Pl ami a csukásnál kapcsol.
Szia!
A végálláskapcsolókat többször szakadásvizsgálóval ellenőriztem, jónak tűnik.Mikor meleg van akkor rosszalkodik a vezérlés inkább, ha hűvösebb az idő többször jól műlödik.Ha kiveszem a fő biztit akkor elejt a középső relé, ilyenkor rendszerint 1-2 nyitást kibír.Ez a relé ill a legnagyobb kondi forró.Ennyire futotta a tudásomból,köszönöm a tippet. Üdv
A nagy kondi melletti kis kondikat is cserélted? A szervizes szerint azokat is kell, ő legalábbis az összeset kicseréli. Múltkor mi is belefutottunk ilyen hibába, ha meleg volt, akkor nem akart működni.
Ezek jó relék, neked nem az a baja mint amivel én találkoztam.
Most nem emlékszem, hogy pontosan melyik relé mit csinál, ill. a villogó lámpát mi kapcsolja, de ha jól emlékszem a lámpát egy nagy teljesítményű tranzisztor. Reléből pedig azért kell ennyi, mert 2 sebességgel megy (ha engedélyezve van) a motor, a táptól 2 külömböző feszültséget kap gyorsításkor ill lassításkor átvált, így megspórolták a pwm-ezést. Ha ráadod az áramot, de nem indítod el, akkor is behúzza a relét és bent is tartja? Üdv
Mindet kicseréltem.Valamivel egyszerű elektronikával ki lehet váltani ezt a szuper vezérlőt?
A sebességváltó relé működik, azt látom.Ha ráadom a feszültséget akkor nem húz be a relé, ilyenkor el szokott indulni.Ha valaki meg birná hallgatni a sajátján,hogy fesztelenítéskor hall e kattanást az szuper lenne.Köszönöm.
Azt kéne tudni, hogy amikor az a relé be van húzva és már megállt a motor, minek az árama folyik rajta? Mert valami nagy áramot vesz föl ilyenkor.
Nekem ilyen hibát az infrasorompó hibája produkált. Nézz rá, hátha itt is az rakoncátlankodik.
Azt én nem fogom tudni, ez biztos.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |