Fórum témák
» Több friss téma |
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal! - Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni! - És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
És a kompenzáló kapacitással? lehetne kivitelezeni feltétlenül és szükséges lenne rá(a kompenzáló kapacitásra)? Bocs a hülye kérdésekért érdekel az elektronika csak kezdő vagyok ,de a ,, kompenzáló kapacitást egy nyomtatót áramkörrel lehet elérni nem, egy jel erősítővel? ezt az áramkört hol kell elhelyezni ha megépíteném a kábel közepében vagy valamelyik csatlakozónál?
Jah arra én is gondoltam, hogy 0,8 as a kábel 0,5 ös a rendes utp kábel, de reszeléssel ez orvosolható nem? meg némi ,,tűrés" is van, nem ? amit nagy nehezen belelehet tuszkolni a csatlakozóba ? A hozzászólás módosítva: Szept 18, 2016
Idézet: Nem.„Jah arra én is gondoltam, hogy 0,8 as a kábel 0,5 ös a rendes utp kábel, de reszeléssel ez orvosolható nem? meg némi ,,tűrés" is van, nem ? amit nagy nehezen belelehet tuszkolni a csatlakozóba ?” Ha módosítasz egy technológiát - módosul a végeredmény is. Ha hálózatot akarsz építeni - használd a hozzávaló elemeket, különben csak baj lesz vele. Nálam például amikor hozták az első VDSL végpontot, hiába volt CAT6 kábelem behúzva az utcáig, előírás volt, hogy le kell cserélni vazelines célkábelre. Mértünk az általam behúzott kábelen és a vazelinesen is a végén. Nekik volt igazuk, mert így lehetett a legnagyobb sávszélességet biztosítani. Ne akard megerőszakolni a fizikát. A fizika akkor is tudni fogja a dolgát ha te nem.