Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Saválló hegesztő pálcával hegeszthetsz bele keményfémet ( még mindig márka és nem anyag jelölés) vagy kérhetsz valakitől (tőlem mondjuk) hozzávaló szerszámacélt persze ha van akkora. Igaz illene lehőkezelni, megereszteni de elmehet natúr is ha nem égeted el megmunkáláskor.
Bútorlap fúrásakor bizony megéghet.
Lehet jobban teszem, ha keresek hozzáértőt. Aki megcsinálja nekem.
Omv reklám.
-40fokban is gond nélkül indul az autó. Csak nekem tűnik fel, hogy a motor ott áll - 40 fokban, de az üzemanyagot csak akkor viszi oda amikor belép? Az emberek nemigen úgy, szokták hogy az autót kint hagyják, és az üzemanyagot beviszik a szobába, majd reggel ha megy, akkor tankol
És ha jobban megnézed,a szíjtárcsák nem forognak . Kiváló reklám
Na nem is az, mert sok ilyen apróság van, de itt a hangsúly a megfagyott motoron van, holott nem inkább a hidegben lévő üzemanyagon kellene lennie?
Semmi izzítás semmi köszörülés. Ráadásul benzines hangja van a motornak. Teljesen életszerű a reklám.
Reklám ide vagy oda, az ő üzemanyagukkal legalább rendesen működik a gépjármű. Ha elmegyek máshova, néhány nap után elkezdenek csattogni az injektorok...
Régen,mikor a Diesel Kadettem volt,én is onnan vettem telente a gázolajat,azzal indult a reccsentős fagyban is a szekér.Most a benzinessel nincs ilyen gond.
A reklámokról annyit, hogy láttam már olyan"mosószer vasaláskönnyítéssel", amit mutattak, az vadonatúj ing volt, amiben még a gombostűk is benne voltak.
Hát ennyi a reklámokról!!!
Hiszed vagy sem, az OMV prémium diesel üzemanyaga télen megéri az árát. Határozottan könnyebben indul az autó. A cégnél ahol dolgozom, kimondottan ajánlott ilyet tankolni az autókba dec. 1 és feb. 28. között.
Testvérem - isten nyugosztalja - buszos volt. Ő azt javasolta, minden gázolaj tankoláskor 1l benzin a gázolaj mellé - és nem gond a legnagyobb hideg sem. Nálam nem a diesel motor és az üzemanyag volt eddig a gond, hanem az akkumulátor. Igaz van állófűtés, amivel előre üzemmeleggé tudom tenni a motort.
Jó módszer az is (használtuk), de a mostani cégemnél üzemanyagkártyára megy a tankolás, csak diesel engedélyezett.
Régi világban a dizel üzemanyag keményebb téli hidegben használhatatlan volt, paraffin kiválás miatt, ettől fél óra alatt minden eldugult. Így gyártották évtizedeken keresztül, nem számított, hogy használható legyen az üzemanyag télen is. Nálunk petróleumot öntöttek minden tankolásnál a gázolajba, így jó volt.
Ebben a hidegben valahol az úton ahol leállt, lehetett szerelni, tisztítani az üzemanyag vezetékeket, szűrőket, légteleníteni, nyakig olajosan,és fél óra múlva újra. Volt benne részem, -20 fokokban is.
...És a zúgó motornak mozdulatlan az összes segédhajtása, áll a főtengely, zúzmarába dermedve a vízszivattyú....
Nem csak a motor hőfoka számít, nagy hidegben az akku belső ellenállása nagyon megemelkedhet, és nem jön ki belőle az indításhoz szükséges áram....
A T-55 höz DZk-40 est használtunk, az ,mínusz negyvenig biztos, alatta kell hozzá 2% benzin.
ui.: Csak akkor már a ködfejlesztés volt kicsit kockázatosabb-.... A hozzászólás módosítva: Jan 22, 2017
Kicsi a valószínűsége, csináltuk már mi is párszor. Ha nincs jó helyen az emelő, akkor már az első pillanatban kárt okoz, lévén az alátámasztott rész túlmegy a sugalmassági alakváltozáson, maradandó deformálódás keletkezik. A gond inkább ott lehet, hogy az emelőről legurul az autó.
Annyira igaz, hogy bár 2 akksi van az autóban - ebben a hidegben volt, hogy nem indult el töltés nélkül.
A megfelelő helyen alkalmazott emelő, mellett sem árt (sőt ajánlott!) alátámasztani a járművet elbillenés ellen (néhány tégla, deszka).
Attól függ hogy hol emeled, a küszöb is hivatalos emelési pont, de én inkább, ha az elejét kell emelni, akkor az első kereszttartónál ,vagy a bölcsőnél emelek.
Hiába van megbízható emelőm, de azért a 3 lábú bakot alá szoktam tenni, biztos ami biztos
Feltételezem a futóművel csinálsz valamit, hogy nem tudod leengedni.
Felkapcsolt fényszóró, ködfényszóró, ablakfűtés három perc alatt átmozgatja az akkumulátort, utána már sokkal könnyebben kiadja magából a több száz amperes indítóáramot.
Teljesen igazad van, ugyanis megbízható emelő a balesetvédelmi rendszabályok szerint nem létezik.
Ezt tettem én is elsőként. Akkor kezdett magához térni, de kellett töltenem. Igaz így a terhelés és a vegyi folyamatok beindulása után legalább könnyebben felvette a töltést.
Kimaradt, hogy emeléskor ki kell ékelni a földön maradó másik oldali kereket. Elgurulhat emelőről leesve, ha behúztuk a kéziféket, de éppen a fékezett kereket emeljük.
Olyan is van, hogy emeléskor vesszük észre, hogy elrohadt a küszöb és környéke, az emelő beszakítja a lemezt, kocsi leeshet.
Hisz itt van rá a bizonyíték
Egy lemerült akkura kapcsolhatsz bármit. Ez a dolog arra vonatkozik, hogy ha van egy töltendő akkud és töltés elött "lemeríted", "megmozgatod", akkor jobban felveszi a töltést.
A hidegben az akkumulátor töltöttsége nem csökken, csak az elektrokémiai folyamatok végletesen lelassulnak. Ha belegondolsz, a nyári üzemhez képest a hőmérséklet-különbség 60-70°C is lehet.
Ha egy jelentős áramot kérő terheléssel megmozgatod az akkumulátort, akkor egy keveset melegszik, és a lemezek az energialeadáshoz kedvezőbb állapotba kerülnek. Dízeleknél ez az izzítással részben megtörténik, de ott sem árt egy kis torna. |
Bejelentkezés
Hirdetés |