Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   2696 / 3608
(#) SALáta válasza pjg hozzászólására (») Jan 21, 2017 /
 
Saválló hegesztő pálcával hegeszthetsz bele keményfémet ( még mindig márka és nem anyag jelölés) vagy kérhetsz valakitől (tőlem mondjuk) hozzávaló szerszámacélt persze ha van akkora. Igaz illene lehőkezelni, megereszteni de elmehet natúr is ha nem égeted el megmunkáláskor.
(#) pjg válasza SALáta hozzászólására (») Jan 21, 2017 /
 
Bútorlap fúrásakor bizony megéghet.
Lehet jobban teszem, ha keresek hozzáértőt. Aki megcsinálja nekem.
(#) jdani hozzászólása Jan 21, 2017 /
 
Omv reklám.
-40fokban is gond nélkül indul az autó.
Csak nekem tűnik fel, hogy a motor ott áll - 40 fokban, de az üzemanyagot csak akkor viszi oda amikor belép?

Az emberek nemigen úgy, szokták hogy az autót kint hagyják, és az üzemanyagot beviszik a szobába, majd reggel ha megy, akkor tankol
(#) BarnaPili válasza jdani hozzászólására (») Jan 21, 2017 /
 
És ha jobban megnézed,a szíjtárcsák nem forognak . Kiváló reklám
(#) jdani válasza BarnaPili hozzászólására (») Jan 21, 2017 /
 
Na nem is az, mert sok ilyen apróság van, de itt a hangsúly a megfagyott motoron van, holott nem inkább a hidegben lévő üzemanyagon kellene lennie?
(#) mineral válasza BarnaPili hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Semmi izzítás semmi köszörülés. Ráadásul benzines hangja van a motornak. Teljesen életszerű a reklám.
(#) Ge Lee válasza jdani hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Reklám ide vagy oda, az ő üzemanyagukkal legalább rendesen működik a gépjármű. Ha elmegyek máshova, néhány nap után elkezdenek csattogni az injektorok...
(#) BarnaPili válasza Ge Lee hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Régen,mikor a Diesel Kadettem volt,én is onnan vettem telente a gázolajat,azzal indult a reccsentős fagyban is a szekér.Most a benzinessel nincs ilyen gond.
(#) Kari55 válasza BarnaPili hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
A reklámokról annyit, hogy láttam már olyan"mosószer vasaláskönnyítéssel", amit mutattak, az vadonatúj ing volt, amiben még a gombostűk is benne voltak.

Hát ennyi a reklámokról!!!
(#) Bakman válasza Kari55 hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Hiszed vagy sem, az OMV prémium diesel üzemanyaga télen megéri az árát. Határozottan könnyebben indul az autó. A cégnél ahol dolgozom, kimondottan ajánlott ilyet tankolni az autókba dec. 1 és feb. 28. között.
(#) kameleon2 válasza Bakman hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Testvérem - isten nyugosztalja - buszos volt. Ő azt javasolta, minden gázolaj tankoláskor 1l benzin a gázolaj mellé - és nem gond a legnagyobb hideg sem. Nálam nem a diesel motor és az üzemanyag volt eddig a gond, hanem az akkumulátor. Igaz van állófűtés, amivel előre üzemmeleggé tudom tenni a motort.
(#) Bakman válasza kameleon2 hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Jó módszer az is (használtuk), de a mostani cégemnél üzemanyagkártyára megy a tankolás, csak diesel engedélyezett.
(#) nagym6 válasza kameleon2 hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Régi világban a dizel üzemanyag keményebb téli hidegben használhatatlan volt, paraffin kiválás miatt, ettől fél óra alatt minden eldugult. Így gyártották évtizedeken keresztül, nem számított, hogy használható legyen az üzemanyag télen is. Nálunk petróleumot öntöttek minden tankolásnál a gázolajba, így jó volt.
Ebben a hidegben valahol az úton ahol leállt, lehetett szerelni, tisztítani az üzemanyag vezetékeket, szűrőket, légteleníteni, nyakig olajosan,és fél óra múlva újra. Volt benne részem, -20 fokokban is.
(#) Stewe válasza jdani hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
...És a zúgó motornak mozdulatlan az összes segédhajtása, áll a főtengely, zúzmarába dermedve a vízszivattyú....
(#) Stewe válasza kameleon2 hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Nem csak a motor hőfoka számít, nagy hidegben az akku belső ellenállása nagyon megemelkedhet, és nem jön ki belőle az indításhoz szükséges áram....
(#) Stewe válasza nagym6 hozzászólására (») Jan 22, 2017 / 1
 
A T-55 höz DZk-40 est használtunk, az ,mínusz negyvenig biztos, alatta kell hozzá 2% benzin.

ui.: Csak akkor már a ködfejlesztés volt kicsit kockázatosabb-....
A hozzászólás módosítva: Jan 22, 2017
(#) kowi hozzászólása Jan 22, 2017 /
 
Sziasztok. Abból lehet gond ha emelőn van az autó egy napig?
(#) Bakman válasza kowi hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Kicsi a valószínűsége, csináltuk már mi is párszor. Ha nincs jó helyen az emelő, akkor már az első pillanatban kárt okoz, lévén az alátámasztott rész túlmegy a sugalmassági alakváltozáson, maradandó deformálódás keletkezik. A gond inkább ott lehet, hogy az emelőről legurul az autó.
(#) kameleon2 válasza Stewe hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Annyira igaz, hogy bár 2 akksi van az autóban - ebben a hidegben volt, hogy nem indult el töltés nélkül.
(#) granpa válasza kowi hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
A megfelelő helyen alkalmazott emelő, mellett sem árt (sőt ajánlott!) alátámasztani a járművet elbillenés ellen (néhány tégla, deszka).
(#) zoly15 válasza kowi hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Attól függ hogy hol emeled, a küszöb is hivatalos emelési pont, de én inkább, ha az elejét kell emelni, akkor az első kereszttartónál ,vagy a bölcsőnél emelek.
Hiába van megbízható emelőm, de azért a 3 lábú bakot alá szoktam tenni, biztos ami biztos
(#) kowi válasza zoly15 hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Alábakoltam én is Küszöbön emelve.
(#) zoly15 válasza kowi hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Feltételezem a futóművel csinálsz valamit, hogy nem tudod leengedni.
(#) Stewe válasza kameleon2 hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Felkapcsolt fényszóró, ködfényszóró, ablakfűtés három perc alatt átmozgatja az akkumulátort, utána már sokkal könnyebben kiadja magából a több száz amperes indítóáramot.
(#) Stewe válasza zoly15 hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Teljesen igazad van, ugyanis megbízható emelő a balesetvédelmi rendszabályok szerint nem létezik.
(#) kameleon2 válasza Stewe hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Ezt tettem én is elsőként. Akkor kezdett magához térni, de kellett töltenem. Igaz így a terhelés és a vegyi folyamatok beindulása után legalább könnyebben felvette a töltést.
(#) zoly15 válasza Stewe hozzászólására (») Jan 22, 2017 /
 
Ez igaz lenne, hogy működik?
(#) nagym6 hozzászólása Jan 22, 2017 /
 
Kimaradt, hogy emeléskor ki kell ékelni a földön maradó másik oldali kereket. Elgurulhat emelőről leesve, ha behúztuk a kéziféket, de éppen a fékezett kereket emeljük.
Olyan is van, hogy emeléskor vesszük észre, hogy elrohadt a küszöb és környéke, az emelő beszakítja a lemezt, kocsi leeshet.
(#) Robin2 válasza zoly15 hozzászólására (») Jan 22, 2017 / 1
 
Hisz itt van rá a bizonyíték
Egy lemerült akkura kapcsolhatsz bármit. Ez a dolog arra vonatkozik, hogy ha van egy töltendő akkud és töltés elött "lemeríted", "megmozgatod", akkor jobban felveszi a töltést.
(#) Stewe válasza zoly15 hozzászólására (») Jan 23, 2017 /
 
A hidegben az akkumulátor töltöttsége nem csökken, csak az elektrokémiai folyamatok végletesen lelassulnak. Ha belegondolsz, a nyári üzemhez képest a hőmérséklet-különbség 60-70°C is lehet.
Ha egy jelentős áramot kérő terheléssel megmozgatod az akkumulátort, akkor egy keveset melegszik, és a lemezek az energialeadáshoz kedvezőbb állapotba kerülnek.
Dízeleknél ez az izzítással részben megtörténik, de ott sem árt egy kis torna.
Következő: »»   2696 / 3608
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem