Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Sziasztok! Következő problémám lenne mert már ki tépem a hajam! Adott egy 2001-es AUQ Octi Rs. Sokáig áll az autó és főleg hideg időben nehezen vagy egyáltalán nem indul el,állandóan motorfordulatszám érzékelő hibát hoz,ami cserélve is lett plusz a köteg is jó.Cserélve lett az összes gyertya,érzékelő (hűtővíz,beszívott levegő),kompresszió jó, nem hengerfejes,Ac nyomás jó működik.Gyújtáskapcsoló betét is cserélve lett. Ami még nem lett cserélve az a lambda szonda.Kérdés feladva, légyszíves ha valakinek volt már ilyen problémája akkor ossza meg velem.Előre is köszi!
Biztosan nem lambda szonda. Azt hidegben figyelmen kívül hagyja a motorvezérlő.
Mi pontosan a hibakód? A magyar jelentés semmit nem jelent, mert legtöbbször félre fordítják, ezért használom a diagnosztikát eredeti nyelven. A VCDS kód már beszédesebb lenne.
Helló!
Én megnézném a vákuum csöveket, meg a légtömegmérőt egy kis féktisztítóval megfújkodnám. Ami még szivathat az a vízhőmérséklet érzékelő, meg a főtengely jeladó. Nekem is volt már vele kálváriám, ezek pár 1000 ft-os tételek.
Vákum csövek rendben vannak azt megnéztem,hőmérséklet jeladó cserélve lett gyári minőség van benne,főtengely jeladó is jó! Annyi volt múltkor indítás közben teker teker az önindító és olyan csinál mint ha megakadna vagy lemerülne az aksi pedig az is új, az önindító is most lett cserélve. Azon gondolkodtam hogy esetleg az Ac nem tartja a nyomást esetleg vagy az ac reléje szarakodik?
Szia! Az akkunál a főbiztosíték táblán a kötéseket le kellene ellenőrizni, hogy rendben vannak e. Ha szükséges akkor a csavaros kötések alatti felületeket fémtisztára kell hozni. A főbiztosítékokat is meg kell vizsgálni neme átmeneti ellenállás alakult ki annak megnyúlásából kifolyólag. Ez a jelenség
Idézet: aggasztó a főáramkört tekintve, mert lehet pozitív és negatív ági átmeneti ellenállás ami nem kívánatos jelenség. „indítás közben teker teker az önindító és olyan csinál mint ha megakadna vagy lemerülne az aksi pedig az is új”
Üdv. Valaki segítsen pls. Adott egy 1.6 aee octavia, ami sokat eszik. 80nál tartva a gázt egyenes úton 7-8l között eszik üzemmelegen, aztán ha elengedem a gázpedált és finoman újra nyomom magához tér és normál 5l eszik ugyanugy 80nál. Aztán gondol egyet és megint visszamászik 8literre, majd engedek rajta és megint 5. Gyorsításnál 8-30 között változik a fogyasztás de az ok, viszont így hpgy tartom a gázt 8litert 80km/h-nál horribilis. Nyáron volt gyürüzve, hajtókar csapágyazva. Mi a fene lehet vele? Ha falsolna akkor nem változna a fogyasztás gondolom, hanem fixen zabálba mindig. Két dologra gondolok, folytoszelep vagy szivocsö nyomás jelado. Szerintetek?
Nos akku saruk cserélve lettek akkumlátoron lévő biztosíték tábla komplett csere, önindító csere megtörtént és még mindig csinálja!! Más ötlet esetleg? Relé vagy egyéb csinál ilyen problémát?
vezérmű tengely jeladó?
Üzemanyag nyomás van? Felszív egyáltalán az AC? Gyújtás van?
Indítózáskor mérd meg az akku feszültségét a saruknál, majd az önindító pozitív kapcsán és fémtestén. Valahol esik a feszültség, jelentősen.
sziasztok segitsetek legyszi van egy 2001 es oktavia RS em .olyan problema van vele h 4500 as fordulattol elmegy a turbo nyomas addig tolt rendesen szamitogep mutatta h 4500 tol elmegy a nyomas. miert lehet ez ???
Esetleg túltölt, mert a nyomásszabályzó nem old le időben, vagy eldugult a légszűrő. A túltöltés miatti leoldást jelzi is "Overflow" hibával.
Valahogy így néz ki a nyomásszabályzó mágnesszelep. A hozzászólás módosítva: Jan 28, 2017
a levegoszuro uj , szamitogep mutatta a turbo nyomast menet kozbe alapgaztol 4500 as fordulatig 1,1 bart nyom es 4500 tol tiltasig meg mintha meghalna.
Nézd meg, hogy nem fúj-e ki valamelyik gumicsövön, vagy az interkúleren keresztül.
koszi szepen atkel nezni mert akarmi baj lehet itt.sok dolog lehet
meg egy segitseg kellene. olyan tortent h kettes fokozatba magasabb fordulaton egyszercsak lepottyant a fordulat es kivilagitott a kiporgesgatlo es a epc felirat utana hiaba nyomtam a gazt nem ment fel a fordulat. ujra startoltam most meg megy az auto. ez mitol lehet skacok???
Helló,
Segítséget szeretnék kérni Octi 1 ülésfűtésbe. A jobb elsőben műkszik, a bal elsőben viszont nem. Bújik valahol 1 csati ahol rá tudok mérni, hogy villanyt nem lát ( pl.: vezérlés hiba ) vagy megszakadt a fűtőszál? Octi 1, 1.9 tdi, 1U, 2004 születésű Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv.
1.6aee Octavia, fogyasztás helyrejött miután a lambdaszondát megpucoltam.(vagcom ezt dobta ki, túl alacsony jellel) Már elötte egy két nappal hidegen letünt az alapjárat. Kb 2-300rpm. Ha bemelegszik stabil 800rpm. Olyan mintha eltünt volna belöle az automata szivató. Folytószelepet kivettem, megtakaritottam, ellenállásokat mértem az autodata értékeinek megfelelöen, azok rendben is vannak. Adtam pozitivot az 1es lábnak, mozgatja a pillangót is. Az autó más gibakódot nem dob, csak a lambdát még mindig. Néha mikor indulok el lámpától nyomok egy pici gázt és mintha le akarna fulladi torpan, két mp múlva meg kilő mintha padlóznám. Lambda hibás, de létezne hogy ez miatt nincs hidegen alapjárat? Úgy tudtam hogy hidegen nem nézi az autó a lambda értéket. Ha lehúzom a hőgombáról a csatlakozót nem történik fordulat változás. Se hidegen se melegen. Gombát cseréltem, nem változott akkor sem. Müszerfalon jól mutatja az értéket, vagcom is írja a hőfokot. Mit nézzek még meg?
Helló!
Indításkor hagyja figyelmen kívül a szondát. Majd bekapcsol a szonda fűtés. Nekem pl ez szakadt, és ugyan így produkálja a jelenséget, csak még nem volt hozzá "kedvem", hogy kicseréljem. A szonda szabályoz, csak nem eléggé, és elég gyorsan, főleg nem hideg motornál. Amúgy meg meleg motornál minden normális Javaslom kukázd le a szondát. Szerintem nem olyan alkarészek közé tartozik amit nagyom kiszedegetni meg tisztítgatni lehet. Kuka -> újat bele. Évek során nagy hőterhelést kap. A ki és berakosgatással elgyengülhet az anyag, és beletörik a menetbe. Aztán lehet vésni, fúrni meg kalapálni a kipufogót Havernak az Omegába a gyári szondája frankón belerohadt a helyére, meg is szenvedtünk vele. Nekem anno a Mitsubishi-be is... Tudom, nem olcsó játék...de ez van. De inkább első körben lekukáznám, mit hogy feleslegesen szivassam magam. A hozzászólás módosítva: Feb 5, 2017
Köszönöm. Akkor nem marad más hátra, mint előre
Udv! Az az 1.1 bar az sok nem? Nem 0.7 a gyari? Lehet a turbon allitani a nyomast. Van egy rudacska a vakumlabdan,azzal lehet allitani. 1 bar a max. (vagy megiratod a computert) 1 bar folott letilt.(tapasztalat)
Üdv mindenki !
Ma reggel az autóm úgy indult be, mint egy traktor. Szerintem csak 3 henger ébredt fel. (1.4 16v,BCA kód) A motor és a teljes kipufogó rendszer rázkódott és lecsökkent a fordulat kb 500-ra. Gázadásra sem javult meg ,csak akkor lett viszonylag jobb,amikor a fordulat 2000 fölé ment.A kipufogógáz feltűnően "büdös" volt...Délután megnézettem és kiolvasták a hibát: 4.hengernél gyújtótrafó hiba. Az előbb felsorolt" tünetek" erre utalnak ,vagy esetleg még mást is nézessek meg ? (gyújtógyertya vagy lambda szonda?). Szerintetek milyen márkájú trafót vegyek ? Mert vagy 20 féle van a piacon.... A segítséget előre is köszönöm.
Szia! Ha teheted a gyári VAG szám szerintit keresd ami ehhez a motorkódhoz van megadva. Ez csak egy példa de a gyári számot is megtalálod közte. Persze ahol majd vásárolsz ott is rákérdeznek a kocsi évjárat és motorkódra a mi feltehetően ezeket a lehetőségeket fogja kihozni.
Nekem szintén volt ilyen hibám, a diag szerint égéskimaradás volt a négyes hengerben. Először megcseréltem egy másik trafóval, amitől nem javult meg, de a motor "másképp rángatott" - a cserével a hiba átment máshova. Ezzel kiszűrtem hogy pl. nem a befecskendezés rossz. Trafóból én Bosch-t vettem 19000Ft-ért, de lehet kár volt, mert sokkal gyengébbnek néz ki mint a gyári Bosch, ami benne volt, és kollegáim is mondták hogy ezek is egyformák belül, csak más a cimke rajtuk. Szóval a választás rád van bízva, nem muszáj a legdrágábbat venni.
A trafókat semmiképpen ne csereberéld a hengerekben, mert pusztán ennyi is elég ahhoz hogy még egy trafót tönkretegyél, és ez sajnos nem vicc. Ha nem nagyon öreg vagyis nincs benne több száz ezer km akkor a trafókat a gyertya teszi tönkre, nekem elég volt egy gyertyacsere is a dologhoz, ugyanis a 4 új gyertyából 1 rossz volt, 18km megtétele után meg is adta magát a trafó...
Szóval ha van bőven km a gyertyákban akkor azt is cserélném. Trafóból ár/érték arányban nekem a szerviz a berut ajánlotta. Kicsit érdekesen néztem amikor megláttam rajta hogy hol gyártották (India vagy Indonézia most meg nem mondom mert nincs előttem) de eddig működik.
Sziasztok.
A kövezkező probléma miatt kérném a segítségeteket. Van egy 2-es octaviám 1,6MPI. P2626-os lambdaszonda szivattyúáram korrekció hibát ír kiolvasáskor. A hiba csak motorféknél kb2700/min fordulat környékén jön.Ilyenkor a lambda értéke 1,6-nál megáll és nem szabályoz tovább.Autó restart után a lambda újra szabályoz(1).Fars levegő nincs.Egy másik 5 vezetékes színazonos szondával kipróbálva ugyanez a hiba.Az Ecu kábelek a szonda csatiig kimérve,nincs szakadás. Fogalmam sincs mit csináljak.Találkozott valaki ilyennel?Kösz.
Motorféknél nincs üzemanyag befecskendezés, azért nincs Lambda szabályzás. Más hiba lesz ott.
Csak tipp, külföldi fórumokat olvasgatva, valakinél az első lamda szonda cseréje oldotta meg.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |