Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autódiagnosztika és adapter
Ha segítséget kérsz akkor írd le a
Idézet: típusát is, mert nem csak ilyen autó van. Vagy azt is a segítő találja ki? „Kulcs nélkül indítható autóm van”
Bocsi, azt hittem az OBD konnektor az szabvány és a típus ismerete nem szükséges. 2006-os Renault Megane.
Igen:
OBDII bekötés
Igen, a pinout táblázatokig én is eljutottam, de nem értek ehhez a kommunikációs csatlakozóhoz. Melyek azok a vezetékek amelyek kiiktatásával garantálhatom a működésképtelenséget?
Barmelyik a CAN vonalak kozul es az ISO K vonala.
Sziasztok
Egy jóbarátom tulajdonában van egy CDP+ olvasó, sajnálatos módon az USB nem funkcionál megfelelően (töbször elveszti a kapcsolatot). Tlált a neten egy képet ahol egy HCxx bluetooth modul volt rátéve a panelra, be is rendelte a modult de ez sehogy nem stimmel. Van valakinek egy bekötés rajza hogy hogyan kéne hozzáilleszteni a HC06-os modult?
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Opel G Astra 1,7 TD Isuzu motoros, Y17DT szerintem ordenáré sokat fogyaszt. (Debrecen-Keszthely-Debrecen viszonylatban Bp. belvároson keresztül, végig pályán, 130-140 között, 7,3-at mértem. Szerintem ez nagyon sok. Időnként kigyullad a diagnosztika lámpa, néhány km-en át világít, utána kialszik. Két hibakódot tudtam kivillogtatni. P0100=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés funkció-rendellenesség valamint P0400=Kipufogógáz-visszavezetés funkció-rendellenesség. Az egyik szerintem a légtömegmérő, a másik az AGR szelep hibájára utal. Mivel vannak módszerek ezeknek a tesztelésére, tisztítására, javítására, ezért kellene nekem egy olyan interfész és program, amivel ki tudom olvasni és törölni tudom a hibatárolót. Itt a törlésen lenne a hangsúly, hogy lássam, az illető szenzorok javítása után feldobja-e újra a kódokat. Tud valaki megfelelő ODB interfész rajzzal segíteni?
Opcomot olcsón be lehet szerezni, de ha építeni akarsz, akkor az opelscannert ajánlom. Erről régebben tettem is fel valamelyik topicba anyagot. Kb 3000-ből kijön, SMD, de egy avr-t is fel kell programozni.
A legyegyszerűbb a Tech2 amihez egy sima K-line adaptert kell csinálni, vagy szintén nagyon olcsón (pár 100ft) adják a ferdeszeműek. Viszont ez nem tudom ismeri-e az Ecudat, de utána kell nézni. Elm327 - scanmaster ELM is ismer pár dízel opel, de szerintem ezt pont nem. az opelscanner a legprofibb, bár volt olyan ecu ami nem tetszett neki. A hozzászólás módosítva: Márc 15, 2017
Nem emlékszel, hova tetted fel? Érdekelne.
Szia!
A nekem is ugyan az a típusú autóm van mint neked. Az ODB adaptered csak akkor fog kommunikálni ha az autó gyujtáson van. Amit a kártya nélkül nem tudsz megoldani olyan könnyen. Tehát azért mert kulcs nélküli és ODB2 -es adapterrel rendelkezik nem fogják ellopni. De ugye egy tréler ellen ez hatástalan.
Csak érdekességként jegyzem meg, bizonyítandó hogy voltak az" átkosban" is kitünő fejlesztő mérnökeinek Pl a Hitekànàl..,annak idején az Nszk- belül SUN gyàrban jàrtam, nem kis meglepetésemre ismerték ,sőt rendkivűl jó véleménnyel voltak magad műszaki tartalmàtól.........,
Én se találom, de feltettem ide az egész opelscanneres könyvtáram, ebben megtalálsz mindent. Ha bármi kérdésed, problémád adódik ezzel kapcsolatban, szólj nyugodtan.
jelszó:hobbielektronika OPEL SCANNER letöltés
Audi A3 1.6i BGU 2003. Hütőventillátorok maguktól bekapcsolodtak és állandóan mennek!
Uraim elnézést , ha nem 100%-os érintettségű a téma, de remélem hogy segitséget kapthatok ebben a rém rejtélyes hiba elháritásában.. Audi A3 1.6i BGU 2004-es..., sima akkucsere után !!!A hütőventillátor motorok gyujtásra állandóan mennek.., VCDS-el semmi hibakód stb. Köszönök minden segitőszándékú hozzászólást! üdv Lezli
Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Vásároltam ELM 327 mini (bluetooth-os) OBDII interface-t. A program, OBD Auto Doctor, felismeri, de az ECU-val nem kommunikál. Ezt az üzenetet kapom (melléklet) a rákapcsoláskor, járó motorral, de álló motorral, majd elindítva is. A Fordban,a csatlakozóban a 2, 4, 5, 7, 10, 13, 16 pinekben van betét. Mi lehet a probléma szerintetek ? Köszönettel:
A zip fájlból akármit ki akarnék tömöríteni, jelszót vár. Megírnád a jelszót privátban?
Hello!
Töltsd föl szintig fagyállóval, és nézd meg nem csúszott-e le a vezeték a kiegyenlítő tartály aljáról!
Van opel sannerem, ha Gyál környékén jársz tudok olvasásba segíteni neked.
próbáltál más progit is azzal is ezt csinálja?
Sziasztok. Van egy Fiat Punto 2000 évjáratú kocsink amiben vicces kedvében van az ABS. Egyszer megy, egyszer nem. Ki akarnám deríteni melyik kábel, vagy szenzor a ludas. Bluetoothos Elm327, Android Torque program, ECU-t nem látja. Mi lehet a baja? 2005 Nissan Almeraval működik.
Espace IV, F9q 680 (JKO) 1.9dci 2003 ABS+KMmérő+ Klima nem müködik.
Külön köszönöm ha renault spécik is hozzászólnának.. Elözmények: Klima nem kapcsolt.be--Kupplungvezetékeket már valaki-valamikor szétvágta , és vissza is forrasztotta .., gondolom külső tápról tesztelte a tekercset jóságát...,1bar alatt volt diagban a üzemi nyomás---ezért elvittem egy profi klimáshoz aki egy teljes szervizt csinált., 5bár lett a nyomás stb.., hivott hogy menjek mert nem kapcsol be a megfelelő nyomás ellenére sem..,kb 10-15perce járt már a motor klima nélkül..,a hibakeresés során észrevettük hogy a motortéri biztositékházban lévő klimakuplung biztositék az eredeti helyéről ki van véve és át van dugva egy elektromosan vak biztositékhelyre!! Járó motornál visszadugtam az eredeti helyére és hallottam hogy csattanik ,és már indult is a hütés korrektül., igy járattuk még talán 10 percig amikor észrevettük hogy füstől az ékszij nagyon erősen.,az ékszij teljesen elszakadt-fölgyürödött., és a főtengely ékszijrárcsa gumirésze teljesen kiolvadt-kiégett..,Kikellett cserélnünk az ékszijat és a főtengelyékszijtárcsát.,elötte viszont megállapitottam hogy a klimakuplung biztositékja állandó áram alatt van..,függetlenül a klimakapcsoló állásától! Ideiglenesen megoldottam, hogy csak járó motornál kapjon áramot a kuplungtekercs---klimakapcsoló állásától függetlenül.,igy most az uj szijjal és uj tárcsával többórán át teszteltük, ezért ennyi idő után kb elfogadhatónak és "használhatónak" találtatott a klima---bár a két klima hibakó de továbbra sem törölhető., lökettérfogatszabályzós kompresszor van rajta egyébbként...,.Egyébbként ha gyujtás levan véve, kártya kihuzáskor kb 20 mp elindul a hütőventillátor motor ,majd le is áll magától..,ez valaminek a jele? vagy gyárilag ilyen? A többórás "sikeres" klima teszt ellenére .,ez a kissé szóvjetmegoldásos módszerrel vajon használható a klima???Kupplung kb 2.5A-t vesz fel., bár jól hüt de, vajon a teljesitményvezérléses szabályzás egyáltalán müködhet-e? Hibakód szerint nem..., és vajon miért nem? hogy keveredett állandó áram a kimakupplung gyári biztositékjára a motortérben??? ABS+Sebességmérő Most Nem müködik! Állitólag korábban müködött..,Sajnos ezt mi nem ellenörztük a kimajavitás elött.,igaz hogy minden összefügg(het)..,de most már mindegy mert nem ellenőriztük le az autót átadáskor. Az ABS/ABR vezérlővel nem lehet kommunikálni., AutCom-al és renault.com-al probáltam diagolni ,mindegyiknél "nem válalszol" üzenet jön.,Az Eobd2 csatiban a 6-os és 14-es Pin között kb 60 Ohmot mértem., motortéri csatikat --Akku környékén tisztitgattam-vizsgálgattam..,Mi lehet a baj???Milyen irányba kellene nézelődnöm?? Teljesen megvagyunk löve..,ezzel az állitólag minden müködött állitással..,már az is egy rejtély mitőll égett le az ékszij és a főtengely ékszijtárcsa kb 15-20 perc után..., most meg miért nem gyullad ki többórás kima üzem után sem...., Nagyon-nagyon megköszönnék minden segitséget! üdv Lezli Hibakodok : DF037 Busz hiba,NincsABS/ESP Multiplex jel állandó DF052 : Multiplexhálozat Busz hiba-szakadt DF094: Nincs ABS/ESP multiplex jel, többirányu hálozat hibakeresés eljárásának alkalmazása DF090: Klimakompresszor vezérlés , Nyitott áramkör. DF030: Kompresszor teljesitményvezérlés. Nyitott áramkör.
Hello!
C3 1.4i 2007,KFV, 160.000km.,Hidegen csak gázadással indul.., utána , már minden körülmények közt Ok minden., Chack lámpa ég.,első szonda élőben korrektül müködik..,hátsó szondáról lásd a mellékleteket.., hibakodok törölhetők, de rövid időn belül visszajönnek.., Milyen irányban kellene vizsgálodni??? köszi és üdv
Sziasztok!
Van egy carprogom 9.31 szoftverrel. A gondom hogy sok funkció mellett n/a látható és nem működik. Olvastam hogy át kellene írni a firmwart de fogalmam sincs hogy honnan tudnám letölteni. Ebben kérnék segítséget hátha valaki már találkozott hasonlóval. Köszönöm
Sziasztok,
Lenne egy olyan kérdésem, hogy van valakinek magyar nyelvi fájl (LangHu.dll) az Opel Scannerhez? A programot már lefordítottam, az már magyar, és az eredeti LangRu.dll ből is lefordítottam már egy részt, ráadásul az orosz szövegből, hogy az angol benne maradjon. De sajnos már sokadszorra futok neki, mert a szöveg tetemes része hardkódoltan van a fájlban, és ráadásul még a cirill karakterek sem jelennek meg, így ezek elővarázsolása is plusz idő és macera, és ráadásul a hardkódolás miatt csak hex szerkesztéssel megy, így irtóra sokat kell töprengeni, hogy a szöveg is értelmes és korrekt legyen, és be is férjen az orosz helyére. Már sokadszor ugrok neki, de mindig beleunok. Szóval tud nekem valaki priviben küldeni egy LangHu.dll-t? Előre is köszönöm! A hozzászólás módosítva: Júl 30, 2017
Na, látszik, hogy ez egy elektronikai fórum, nem is tolonganak itt az autószerelő zsenik, de még a hobbi autószerelők sem.
Ebben az évben szinte csak kérdező, segítséget kérő írások vannak, válasz meg szinte nulla. Jó kis topic... A hozzászólás módosítva: Aug 1, 2017
Akkor válaszolgass és lesznek válaszok. Vagy te sem értesz hozzá? Mert akkor meg hátrább az agarakkal.
Most ez hogyvanmivan???
Mire válaszolgassak? Nem tűnt fel, hogy én is csak kérdeztem? Persze igaz, nem elektronika, de mire válaszoljak? Szerintem fuss neki mégegyszer annak amit írtam, és észreveszed, hogy miért írtam. De ha mégsem sikerülne értelmezned, akkor leírom, hogy én úgy értettem, hogy sokan várunk segítséget, de senkitől sem jön válasz. Ebből látszik, hogy nem tolonganak itt az autós mágusok. Nemtudom, így érthetőbb? |
Bejelentkezés
Hirdetés |