Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » HESTORE.hu
 
Témaindító: Topi, idő: Máj 8, 2009
HESTORE elektronikai alkatrész kis- és nagykereskedelem - Elérhetőségek

Ez a fórum a HESTORE.hu alkatrész áruház műszaki, webes és beszerzési kérdéseire jött létre, nem hivatalos kapcsolatfelvételi lehetőségként kötetlen formában. HESTORE-os ügyintézők fel-fel néznek ide szabadidejükben is, de hivatalos ügyfélszolgálati és rendelésekkel kapcsolatos kérdésekkel továbbra is ügyfélszolgálat keresendő.

Ügyfélszolgálat: info@hestore.hu (+36 1 783 3436)
Lapozás: OK   144 / 172
(#) Balabmw válasza Swindler hozzászólására (») Márc 1, 2017 /
 
Köszönöm a segítséged!
(#) c27 hozzászólása Márc 11, 2017 /
 
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy DB4-es diak beszerzése megoldható lenne?
(#) Swindler válasza c27 hozzászólására (») Márc 13, 2017 /
 
Köszönjük megtisztelő érdeklődését. A keresett termék hamarosan rendelhető lesz áruházunkban a következő cikkszámon: 1003.7773. Várható beérkezési ideje, rendeléstől számított 1-3 nap.
(#) sonajkniz hozzászólása Márc 13, 2017 /
 
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy ez a bluetooth modul alkalmas-e arra, hogy androidos mobiltelefonnal irányítani tudjak egy kis robotot?
Válaszotokat előre is köszönöm.
(#) Bakman válasza sonajkniz hozzászólására (») Márc 13, 2017 /
 
Igen, de nem közvetlen. Ez a modul tökéletesen használható UART - Bluetoth konverterként. Android telefonra ezt javaslom: BlueTooth Serial Controller. Teszteltem, szépen működik minden.
(#) c27 hozzászólása Márc 13, 2017 /
 
Sziasztok erről a kondenzátorról mit lehet tudni? A 250V AC-re vagy DC-re értendő?
(#) sonajkniz válasza Bakman hozzászólására (») Márc 13, 2017 /
 
Köszönöm!
Tehát ha jól értelmezem, akkor ha jól értelmezem, ha ezt a programot feltelepítem, és egy PIC UART-jával összekötöm ezt a bluetooth modult, akkor a PIC egy a telefonon történt "gombnyomásra" kapni fog egy valamilyen kódot.?
(#) Kovidivi válasza sonajkniz hozzászólására (») Márc 13, 2017 /
 
Ne ebben a témába írj! Van millió PIC-es vagy soros portos téma, oda tedd fel a kérdésed!
A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2017
(#) sonajkniz válasza Kovidivi hozzászólására (») Márc 13, 2017 /
 
A HESTORE áruházból néztem ki ezt az eszközt, de nem tudtam, hogy megfelel-e a céljaimnak.
Nekem logikusnak tünt, hogy itt kérdezem meg.
A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2017
(#) Bakman válasza sonajkniz hozzászólására (») Márc 14, 2017 /
 
Igen. A telefonos programban szabadod megadható, hogy mit küldjön ki a BT modulnak (közvetve pedig annak, amivel a BT modult összekötöd).
(#) Ghoost hozzászólása Márc 15, 2017 /
 
Szep napot kivanok!
Egy olyan furcsa 5letem tamadt, hogy a Önök altal
az alkatreszek csomagolasara/szallitasara szolgalo dobozbol lehetne-e rendelni 5-10db-ot?
Köszönettel: Ghoost
(#) Topi válasza Ghoost hozzászólására (») Márc 15, 2017 /
 
Vetődött már fel korábban is ez a kérdés. A szállító kartondobozból rendelésnek valójában egyetlen egy akadálya van: Ezek a dobozok terítékes, raklapos tárolásúak.

Ezzel csak az a gond szállítás szempontjából, hogy a terítéke egy hatalmas nagy kartonlap, és valószínűleg nem élné túl épségben a lapban szállítást. Az üres doboz és "levegő" szállítása meg nem igen célszerű, mert ráadásul ragasztás és/vagy pántolás nélkül kinyílhat.
(#) Ghoost válasza Topi hozzászólására (») Márc 16, 2017 /
 
Szia Topi!
Köszönöm valaszod.
Én a szemelyes atvetelt tartanam ész szerunek az EMG parkban.
viszont azokat a dobozokat -legyen az még lapraszerelt avagy mar 3D- a ugyfelszolgalatra is ki kell vinni. Igy viszont maximalisan megertem az occkodast.
De azert bizok meg benne, hogy ..........
(#) Bakman válasza Ghoost hozzászólására (») Márc 16, 2017 /
 
A neten van pár cég, akik kimondottan papírdobozok értékesítésével foglalkozik.
(#) Robin2 válasza Robin2 hozzászólására (») Márc 20, 2017 /
 
Most nem forrasztópákát, hanem csavarhúzót ragadtam és összekarcoltam a gyári kijelzővédő fólia alatt a kijelzőt. Ismét tanulópénz, két kijelző kuka. Köszönöm HEStore.
(#) Mircsof válasza Robin2 hozzászólására (») Márc 20, 2017 /
 
Semmi közöm hozzá, de a képeid egyszerűen művésziek látni rajta a.... ööö mit is?!?!?!
Viszont, hogy ne csak a szám járjon nem értem, hogy az emberek mért nem használják azt ami ott van a kezükben másra csak is kizárólag Facebookra.
Én minden csomagot úgy bontok fel, hogy a kezembe veszem a mobilt nem kell ide nikon stb. A legtöbb telefonnak is már alapból HD kamerája van, és kicsomagolás közben szépen felveszem és ha belül nem stimmel valami akkor ott a bizonyíték a kezemben. Persze ehhez kell az is, hogy az elején szépen körbeforgasd a csomagot, hogy látszódjon, minden kétséget kizáróan, hogy előzőleg nem bontottad fel.
A hozzászólás módosítva: Márc 20, 2017
(#) Robin2 válasza Mircsof hozzászólására (») Márc 20, 2017 /
 
Köszönöm építő jellegű hozzászólásod. Szerintem teljesen látható, jobb oldalon egyenes karc, és középen egy kör alakú. Nem fészbukozom, és nem kívánok fotóstudiót sem nyitni. És nem hinném, hogy az ügyfélszolgálaton átvett csomagnál bevett szokás lenne mindent felbontani, kijelzővédő fóliák alá benézni, mindent beüzemelni.
Azt is elfogadom, hogy ez is mint sok minden, kinai tömegtermék. Itt bezacskózzák, felcimkézik, eladják. Senkitől nem várom, hogy eladás elött a fólia alá nézzen. De mivel egyszer már megjártam, igen rossz lett a szájizem a második fiaskó után. De lassan rájövök, dübörög ez a gazdaság nélkülem is, gazdagodjon inkább a kinai, aki egy fotó alapján, elnézést kérve, önköltségen újraküldi a terméket. Nem kívánok újfent 2x ügyfélszolgálatra járkálni, hogy még engem vádolva érezzem magam rosszul.
(#) Topi válasza Robin2 hozzászólására (») Márc 20, 2017 /
 
Kerested egyébként már a problémáddal az ügyfélszolgálatot? Az ő kompetenciájuk az ügy megoldása, az észrevételed a fórumon nem fog megoldódni, főleg, hogy simán kicserélik amúgy is.
A hozzászólás módosítva: Márc 20, 2017
(#) Robin2 válasza Topi hozzászólására (») Márc 20, 2017 /
 
Vásárlástól számítva eltelt 3 vagy 4 hónap legalább. Öszintén szólva nincs sok bizalmam a múltkori hercehurca után az újabb ügyintézéshez, de teszek egy próbát, legyen igazad a simán kicseréléssel.
A fórumon jelezni kívántam a többi vásárló felé, hogy átvételkor esetleg figyeljenek erre.
(#) zolika60 válasza Robin2 hozzászólására (») Márc 20, 2017 /
 
3-4 hónap kellett amíg észrevetted? Szegény ügyfélszolgálat honnan tudja, hogy mikor sérült meg? Szerintem ez így inkább hiszti kategória.
(#) Topi válasza Robin2 hozzászólására (») Márc 20, 2017 /
 
Hát 3-4 hónappal a vásárlás után azért egészen más a helyzet.
(#) Robin2 válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 20, 2017 3 /
 
Így van, hiszti. Kívánom neked is, hogy vásárolj (gondolom gyakori vásárló és építő vagy) és járj így. Az gondolom veled is előfordult, hogy egy jövőbeni építéshez vásároltál valamit, eltetted és csak késöbb vetted elő. Így telt el 3-4 hónap. Hihetetlen ugye? Az ilyen hozzáállás miatt nem kívánok az ügyfélszolgálattal újra tárgyalni. Egyébként meg ez a hobbim, mint az ábra mutatja, megveszek valamit, szétbarmolom és utána hisztizek. Főleg azért, hogy legyen mihez hozzászólnod.
Köszönöm a negatív értékeléseket, gondolom jobban alszotok tőle.
A hozzászólás módosítva: Márc 20, 2017
(#) Robin2 válasza Topi hozzászólására (») Márc 20, 2017 /
 
Ezért nem is kívánok újra nekifutni ennek az ügynek. Így jártam.
(Egyébként nem tudom, hogy ha 1 nap múlva viszem vissza, vagy 3 hónap múlva miben más? Úgyanúgy tönkretehetem én is 1 nap alatt.)
(#) nedudgi válasza Robin2 hozzászólására (») Márc 20, 2017 /
 
He megveszek valamit, és félreteszem, akkor előtte megnézem. Ha nem néztem meg, akkor földhözvágom a sapkámat, hogy PC legyek.
Amit írtál, annak egyáltalán nem az a kicsengése, hogy más okuljon belőle.
(#) Robin2 válasza nedudgi hozzászólására (») Márc 20, 2017 /
 
Igazad van, nem néztem meg, hibáztam, okultam belőle. Hiszékeny is voltam, mert gondoltam a "gyári" védőfólia pont a sérülés ellen van. (Bár nem hiszem, ha veszel mondjuk egy arduino modult, ráforrasztod a lábsort és programozod is, hogy megbizonyosodj róla, hogy minden rendben és elteszed. Egyszerre nagyon sok mindent vásároltam, nem bogarásztam át egyenként.)
Lehet, hogy más a kicsengése, de valahogy nem tudok mosolyogni és legyinteni rá, sapkám pedig nincsen. Remélem azért lesz olyan, aki okul belőle, bár ahogy nézem a hozzászólások sem erre irányulnak érdekes mód, (hogy melyik tipusról van szó senki nem kérdi.)
(#) vargham válasza Robin2 hozzászólására (») Márc 21, 2017 / 2
 
Jól látom, hogy ez egy Nokia 5110 LCD? Rendeltem ilyeneket közvetlenül Kínából, több eladótól is. A legtöbb karcos a fólia alatt. Ezek ugyanis BONTOTT telefon kijelzők, amiket a hobbisták kedvéért forrasztanak rá a tüskesorral ellátott NYÁKra. Ezt ugyan nem írják sehol, de egyértelműen látszik a modulokon: Karcok, különféle kopások, stb.
(#) Robin2 válasza vargham hozzászólására (») Márc 21, 2017 /
 
Igen, az, Nokia 5510. Értem, akkor szerintem ez is "olyan" fajta lehet.
Köszönöm, hogy írtál.
(#) Melphi hozzászólása Márc 26, 2017 /
 
Valaki nem tudja hogy tudok a Hestore fiókomban email címet módosítani?
(#) Topi válasza Melphi hozzászólására (») Márc 26, 2017 /
 
Mivel az a fiók elsődleges adata (login név), ezért csak az ügyfélszolgálat.
(#) Melphi válasza Topi hozzászólására (») Márc 26, 2017 /
 
Akkor jól sejtem írnom kellene egy levelet, vagy hívjam fel őket?
Köszönöm
Következő: »»   144 / 172
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem