Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Senki sem, de Te nem is szóltál be itt senkinek
Cak azt nem tudom akkor miért ez az egyik lelátogattottab oldal ilyen téren Talán nem ilyen b...ó-nak találták ki mint te!
Szia!
Remélem, tudsz rá mondani valamit!? Van 2 gépem, mind a kettő Einhell, mind a kettőt tavaly vettem. Ugyanaz a bajuk!!! Tavaly, használat után lepucoltam, majd a helyére raktam.. 2T fűkasza 4T vízszivattyú Fűkaszát elvittem szervizbe, 5 percenként (2-5nm) után leállt: - koszos a karbi, beállítás (fiatal srác, ezt monda) - gyújtó trf leéget (ezt az öreg papi mondta) Majd kiderül, de érdekes módon, a tavaly használt vízszivattyú sem működik, csak alapjárat, bár néha leáll. Őt nem vittem szervizbe, mert délután vettem elő... jelenség: (benzin van benne, gyertya okés) Gázadásra leáll, ha a légszűrőburkolatát leveszem, leáll Gyújtása biztos jó...ahogy sztem a kaszának is :miaz: Holnap szétszedem a karbiját, majd összerakom, egyéb 5let? (csavarokat már meghúztam rajta, hiba továbbra is fent áll) Érdekes, ezek nem tudnak áttelelni, vagy mi a rosseb?? :no: Bezzeg a Robi55 az 4dik húzásra beindult és egész nap elzörgött
Ha nem volt bent megfelelű mennyíségű benzin akkor az volt a baj!Én tél elött jól megszívatom őket mert ha a bent lévó gumimenbrán nem benzines kiszárad és vége!Ezt cseréld bent 99% ez a baj
Csatlakozom Mivel a két gépben csak a tél átvészelése volt közös, nagy esélye van annak, hogy rideg lett a membrán. A pár percenkénti leállást okozhatná gyújtóköri túlmelegedés, kezdődő zárlat, de ha utána azonnal beindul, akkor ez is kiesett, marad a benzin-ellátás hibája.
Kézzel, szemre nem biztos, hogy le tudod tesztelni a membránt. Ha nincs mód üzem közben a szint vagy a folyamatos ellátás figyelésére, akkor be kéne ruházni egy membránba (azt azért még nézd meg, hogy nincs-e rajta vastag gyantakiválás, főleg a 2T esetén). Idézet: „Én tél előtt jól megszívatom őket mert ha a bent lévó gumimenbrán nem benzines kiszárad és vége!Ezt cseréld bent 99% ez a baj” Ellentmondás :nemtudom: Fűkasza könyvében az áll: Ürítsem a benzintartályt, majd addig járassam még le nem áll, majd vegyem ki a gyertyát és tegyek olajat a hengerbe, párszor huzkodjam meg.. Szóval, én ezt nem értem
Ja a karburátorban lévő menbránra gondoltam!Valójában nem is karburátor hanem egy menbránszivattyú/porlasztó vagy mittuggyamén minek nevezik őket de nem ez a lényeg!nekem is volt ilyen bajom már a kapálógéppel!
Kérdezz meg egy favágót hogy lehet leállítani egy Sthilt Hidd el az a baj!
Amit te leírtál, az azért van, hogy ne ragadjanak be a gyűrűk állás közben, és ne támadja meg a felületeket a korrózió. A benzintartályt pont a gyantakiválás elkerülésére ürítik, sajnos a lehetséges következményekről nem nagyon szoktak írni.
Nekem otthon a Stihl egy évet is állt már, fűtetlen külső garázsban. Jó minőségű, kifejezetten hozzá ajánlott olajjal kevertem a benzint (piros színű, a nevét most nem tudom), ezért le sem engedtem, alapjáratról állt le. Harmadik rántásra, egy év múlva, be is indult, és stabil maradt.
Hacsak tényleg nem karburátor van rajt!Én vettem egy komolyabb motort a kapálóra az viszont karburátoros gondolom ezen ok miatt!Akkor meg dugult olaj,víz stb a karburátorban!
Idézet: „két gépben csak a tél átvészelése volt közös” Így van, a garázs Idézet: „A pár percenkénti leállást okozhatná gyújtóköri túlmelegedés, kezdődő zárlat, de ha utána azonnal beindul” Menetzárlatot én azért zárom, ki, mert mind a két gép tűzforrón is indult, mármint leállás után max 1-2 perc pihi, de gond nélkül indult 2T nincs itthol szervizbe, hétfőn vagy kedden megyek érte. Vicces, de szivattyúnak, mondogattam szépen: "működj, működj, működj" , de nem állt le(kiválasztott? ) Mire nem jó ez a fórum Köszi srácok
Ellenkező véleményen vagyok de mindegy!Nézd meg azért a menbránt én ezt tanácsolom!Nálunk a favágók nekem adnának igazat ők az a módszert alkalmazzák mit írtam és én is!Pár rántásra indul megfelelő adalékkal persze nem arol2t-ve !Szerintem mit leírtál az az arol és hasonló szar olajokra igaz!
Miben vagyunk ellenkező véleményen, mikor gyakorlatilag ugyanazt javasoltam...
Az olajról meg annyit, hogy sokan nem törődnek vele, öntenek mindent, ami olajszerű. Tetszik, nem tetszik, ilyen emberek is vannak.
Sziasztok!
lehet hogy nem figyelek eléggé, de miért van kiírva fölülre hogy még 17nap?
Nálam már megint lehet szavazni, elég zavaró ez a kéken villogó felirat. Vagy szavazzak újra?
Csak akkor, ha tegnap este pl. kondiztál egy jót, és megnőtt a váll/mellméreted
Hát ahhoz tényleg elég jót kell kondizni hogy egy este alatt egy méretet kinőjön...
Jelenlegi állás:
183 XL-es ->álszentek... ---------------- 135 L-es ->..azt Te csak hiszed... ---------------- 94 M-es -> fiatalodik a fórum?? ---------------- 88 XXL-es ->igazmondók klubja :smoke:
Azért erről nem lennék meggyőződve.
Aki rám tud húzni úgy egy L-es vagy M-es pólót úgy, hogy egybe is marad és nem úgy nézek ki benne mint a kötözött sonka, azt meghivom egy sörre. Mivel lassan 110 kiló vagyok ez eleve bukott ügynek látszik. Úgyhogy azt hiszem leguritom azt a sört a saját torkomon.
"Aki rám tud húzni úgy egy L-es vagy M-es pólót úgy, hogy egybe is marad és nem úgy nézek ki benne mint a kötözött sonka, azt meghivom egy sörre."
[Tetszik neki] Mostmár tudom,minek kell tekerccsel párhuzamosan kötni diódát,mikor a tekercset tranyó vezérli Eddig ezt sem tudtam,de hála elektrotechnika tanáromnak Tomi
Visszem szervizbe, ingyen megcsinálják..
Amúgy a membrán a baja
Helló
Látom vannak itt olyanok, akik értenek az ilyen benzines gépekhez. Van egy briggs motoros rotációm, ami azt csinálja, hogy amikor beindítom megy rendesen és egy pár perc múlva, amikor felmelegszik elkezd pukkadozni és áll lefelé. Már minden ki lett rajta cserélve és még most sem jó. A karbiba a membrán , gyűrűzve is volt, szelep csere, szimmering csere, komplett gyújtás csere és semmi változás. :no: Már olyan szinten vagyok, hogy fogom a baltát és belevágom. :violent::help: :violent: Ha valaki tudna segíteni írjon, mert tényleg balta lesz belőle, és áshatom a kertet.
Ez nem vicc. Már ősz óta ezzel szórakozok, és most hogy még nem megy elegem lett belőle. A hűtés szerintem jó, mert amikor szétszedtem kitakarítottam a bordákat. De ezt nem csinálja csak nagyobb fordulaton. Alapjáratom múltkor több mint egy félórát járt és nem volt semmi baja. Most meg két perc és áll lefelé.
A legtöbbet a hangjából lehet megtudni. Nekem is van egy Robim és én is elég sokat szívtam vele. Sztem a következők lehetnek problémák: benzin-olaj keverék -kevés olaj, hűtés: biztos h mindig van megfelelő hűtés???, ha gyűrűzve volt, fontos a gyűrű mérete, nagyon pontosan passzolnia kell- különben szorulhat, besülhet, stb, stb. ha a gyújtás ki lett cserélve elvileg nem lehet gond vele, a karburátor lehet h eldugul idővel ahogy megy bele a benzin és az esetleg piszkos és eltömíti a kis lyukakat, továbbá az is lehet h az úszója nem működik rendesen- beragad-
Sztem a hangjából sokat megtudnánk. Ha tudnál jóminőségű hangfelvételt feltenni az jó lenne. |
Bejelentkezés
Hirdetés |