Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   248 / 341
(#) mocorgo hozzászólása Jan 10, 2018 /
 
Üdv Mindenkinek!

Egy kis segítséget szeretnék kérni!

Egy 12 volt-os 4 csatornás távirányítót szeretnék betenni a kocsiba, úgy hogy állandóan kapna áramot, és az érdekelne, hogy töltés közben, a több mint 14 voltot bírná-e a távirányító, vagy egy feszültség szabályzóval fix 12-voltra célszerűbb inkább bekötni? Nem tudom, hogy egy ilyen távirányító szett mennyire érzékeny a túlfeszültségre, és nem akarom kinyírni, mert ez az 1 van belőle.

Itt a link, hogy milyen távirányítóról van szó!

https://www.aliexpress.com/item/LEORY-315Mhz-Remote-Control-Switch-...Jke5KT

Előre is Köszönöm Mindenkinek a segítséget!
(#) zolika60 válasza mocorgo hozzászólására (») Jan 10, 2018 /
 
Szerintem nem lesz gond vele.
(#) Lezli46 válasza babchy hozzászólására (») Jan 10, 2018 /
 
Szia!

Nem mélyednék a részletekbe...,eltudnád küldeni a hátramenő kábelköteg Renault cikszámát????

VF1VBU6F84707B044 Ranault Master 2012. 2.299cm---107 KW M9Tg66

üdv
(#) Lezli46 válasza mocorgo hozzászólására (») Jan 10, 2018 /
 
Szerintem eleve 14-15V közelségre tervezik.., biztos van benne valami f.védelem stb...
Én halál nyugodtan használnám..., "normális" túlfesz miatt tönkrement távvezzel én még nem találkoztam...,
Ennyibe egy "márkás" olasz távirányitó egy db kerül egyébbként...,
(#) babchy válasza Lezli46 hozzászólására (») Jan 10, 2018 /
 
Szia!
Szivesen küldeném, de jövő hét szerdáig szabin vagyok.
Ha még akkor is kelleni fog, megnézem persze!
Üdv!
(#) Lezli46 válasza babchy hozzászólására (») Jan 10, 2018 /
 
Szia

Köszi nagyon!!! Aktuális lesz még akkor is.., ugy hogy elöre köszi

Üdv.
(#) enree hozzászólása Jan 16, 2018 /
 
Sziasztok!
Mercedes A170 CDI-be (2001) szeretnék komfort indexet szerelni. Tudnátok segíteni, hogy hol a legkönnyebb hozzáférni a szükséges vezetékekhez és mik a színei? Csak a jobb-bal oldal és a rájuk kapcsolandó pozitív kellene, test ugye van mindenhol... néztem az elakadásjelzőt, méregettem, de nem nagyon sikerült kibogarásznom, hogy ki-kicsoda. Lehet azért, mert egybe van a központi zár vezérlővel ez a kapcsoló.
(#) babchy válasza Lezli46 hozzászólására (») Jan 17, 2018 /
 
SZia!
Az alvázszám nem mindig elég sajnos. Ez a rendszer hibája. Így 2 ckkszám közül választhatok. Csak nem tudom,h.mi az a felszereltség vagy funkció ami eldönti,h.melyik pont az hozzá tartozó. Ezt még próbálom nyomozni, de ez már csak holnap lesz.
Hivatalos formában az alkatrészraktár megadná a megfelelőt.
Holnap megpróbálom kivadászni,h.melyik!
(#) kissattila88 hozzászólása Jan 17, 2018 /
 
Honnan tudnék letölteni autodatá?
(#) bbb válasza kissattila88 hozzászólására (») Jan 17, 2018 /
 
(#) Lezli46 válasza babchy hozzászólására (») Jan 17, 2018 /
 
Légyszi kivadászni..., a másik variáció nagyon problémás.., anyagi vonzatai volnának.., most hosszú volna részletezni...
Kõszi.
(#) babchy válasza Lezli46 hozzászólására (») Jan 18, 2018 /
 
Sajnos nem tudom tovább szűkíteni.Azt tippelném,h.ez a jó: 241106200R
De sajnos nem tudtam kizárni ezeket: 241103560R, 241107565R, 241100708R
(Az szűkítené le ha tudnánk,h. SSPREM, PREM01, PREM02 a felszereltsége, ill.az első kettőn belül SSSCR, SAN5Ea, AVSCR1.)
Csak hivatalosan tudnám leszűkíteni, lekérni. Szerintem úgyiscsak gyáriban van. )A cikkszámok alapján utána tudsz nézni.) Így, ha R.szervízhez fordulsz és onnan rendeled, megnézik és jót rendelnek. Úgy tudom csak én is, ha kell.
(#) kissattila88 hozzászólása Jan 20, 2018 /
 
(#) Lezli46 válasza babchy hozzászólására (») Jan 20, 2018 /
 
Szia!

Kõszi., megoldódott., találtak egybontott köteget, visszajezėskėnt : igaz hogy hátulról előre haladva volt egyre jobban õsszeėgve, a csatinál meg totáll.., de a relétáblaba menõ viszont teljesen sérūlésmentes volt ,a kiégett tábla ellenére., sima volt igy a relécsere is.

Üdv Laci
(#) Lezli46 hozzászólása Jan 21, 2018 /
 
MERCEDES W202 220 Cdi 2000 EZS Probléma!

Merci spécik segitségét várnám reménykedve!

Az autô kifogástalanul indit, " megy" stb .,de nem mūkõdik a az ELV.,a központizår.,az ablakemelök.,irányjelzõk.,ablaktörlök.,kommunikåció vezérlökkel korlátozott., az EZS "részleges" hibája miatt! Nem biztositék, táp, test hibáról van szô!

Hibakôd: P1630

Kõszi és ūdv”
(#) babchy válasza Lezli46 hozzászólására (») Jan 21, 2018 /
 
Szuper! Nálam is hasonló volt az oösszeégés jellege. Igaz, furgonnál.
Ja, az érintett csatit is cseréltem asszem.
Üdv! Ati
(#) Chipmunk1960 hozzászólása Jan 21, 2018 /
 
Sziasztok! Van valaki, akinek több információja van a MAZDA ABS csatlakozókkal kapcsolatban? Sumimuto Electric A csatlakozó megegyezik a 626, MPV, 6 -osé, A 6 -osban MD9, az MPV-ben MD11 jelölésű elektronika van. Illetve a 626 os "GE7E437A0" típusszámút is találtam műanyag öntött elektronikával, s nem alumínium házban. Ha lenne valakinek valami lábkiosztás, azt megköszönném, mert a 2. aluházas "rohadt" el az autóban, s érdekelne, mennyire csereszabatosak. A régi, alu dobozosról megvan a rajzom.
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Jan 22, 2018 /
 
Szia! Véletlenül nem csak ilyen jellegű probléma volna?
(#) Lezli46 válasza VIM hozzászólására (») Jan 22, 2018 /
 
Szia!

Sajnos nem.,itt ugy látom a szelektiv, amcsi stilusû kõzponti vezérlési fajta kivålasztása tõrténik.,mi esetūnkben valami szinkronizáció hiányát emlegetik., mivel ez egy másik autóból valô gyujtáskapcsoló.,ami szerencsére indit., de egy csomó dolog nem müködik..,pl irj,ablaktörlö,el.ablak,központizár stb., ezek a régi lecserélt gy.kapcsolôval mind müködõdtek!!! A lecserélt , åltalåban nem inditott., (fõleg hideg időben!!!)..,mert nem lehetett elforditani a kulcsot az EZS-ben.,ha jó volt akkor minden müködött vele!
Valamennyi nem mükõdö készūlék az EZS- n megy keresztül .,pl feszūltség kódôlt jelként..,
Feltehetőleg nem jô a beszerelt ,használt EZS..,esetleg jó csak softveresen ujra kellene szinkronizálni a hálozathoz????
Köszi ės üdv
(#) VIM válasza Lezli46 hozzászólására (») Jan 23, 2018 /
 
Bővebben: Link
Bővebben: Link
Nem egyszerű mutatványt kell a felprogramozáshoz megcsinálni ... és egy kicsit költséges volna ezeket a dolgokat beszerezni.
(#) meroly hozzászólása Jan 23, 2018 /
 
Sziasztok!

Autós fórumokon már több helyen is kérdeztem, egyelőre tanácstalan mindenki, autószerelők is, így Tőletek is szeretném megkérdezni, hogy mi a véleményetek, remélem jó helyen.

Adott egy 2003-as 1.4 16V Renault Clio2.
Előzményei, hogy 14 éves koráig évi 1000km-t mentek vele, aztán átvettem és én már rendesen használom, most van benne 35ezer km.

A hiba a következő. Magas terhelésen (értem ezalatt a padlógázt pl), elkezd dadogni és 4000-nél tovább nem pörög. Ha finoman nyomom a gázt, finoman normálsian gyorsítok, akkor minden rendben, max egy pici torpanást lehet érezni.

Kiolvastuk és az alábbi három hibakódot dobta:
DF024 járműsebesség érzékelő köre
DF135 fékpedál érzékelő köre
DF235 s.szab./s.hat.automatika.

Sebességmérőm jó, fékek, abs jó, tempomat nincs is a kocsiban.

A Clip szoftverrel végeztem néhány mérést, ezekről küldöm a képeket.
Meg tudnátok nézni, hogy láttok-e valami rendellenest ezekben az adatokban? Esetleg kizárható az elektronikai hiba és valami mechanikus lesz?

Köszönöm előre is!

kep1
kep2
kep3
kep4
kep5
kep6
kep7
kep8
kep9
A hozzászólás módosítva: Jan 23, 2018
(#) VIM válasza meroly hozzászólására (») Jan 23, 2018 /
 
Szia! A sebváltóban mikor volt lecserélve az olaj? Szerintem ezen a részen kellene keresgélni a hiba okát ha a fékpedál kapcsolója rendben van.
(#) meroly válasza VIM hozzászólására (») Jan 23, 2018 /
 
Szia!
Szerintem soha. Szerelom azt mondta raer meg.
Ez okozhatja tenyleg ezt a hibat?
(#) Chipmunk1960 válasza meroly hozzászólására (») Jan 23, 2018 /
 
A Rönókba általában a 75 -ös vékony olaj kell.
(#) babchy válasza meroly hozzászólására (») Jan 23, 2018 /
 
Szia!
Égés(henger) kihagyásohz hasonlít, vagy mintha kevés lenne a benzin
Bowdenes vagy motoros a pillangószelep?

Jaaa, látom motoros! Melyik képen látszki jól a rángatás? A többségen elmegy 5000 fölé.
Melyiken látszik jól a rángatás?

Gondolom ezek a hibák nem jöttek vissza az első törlés után.?
A hozzászólás módosítva: Jan 23, 2018
(#) Chipmunk1960 válasza babchy hozzászólására (») Jan 23, 2018 /
 
Lehet egy injektor-tisztító jól jönne neki, nem hiszem, hogy a váltóolajtól dadogna. Lehet csak annyi a baja, hogy sohasem volt meghajtva, s lekormozódott. Lambda szondát kiveszed, kormos?
A hozzászólás módosítva: Jan 23, 2018
(#) meroly válasza babchy hozzászólására (») Jan 23, 2018 /
 
Ujak a trafok a gyertyak. Fojtoszelep tisztitva.
Gyujtaskimaradas a szonda szerint nincs lasd az élő meresek a kepeken.
A benzin oldal gyanus nekem is.

7es kepen gyönyörűen latszik. Ott le van padlozva es nem porog 4000 fole.

De mind a harom hibs visszajott de ezek tarolt hibak tehat a muszerfal nem jelez hozza.
A hozzászólás módosítva: Jan 23, 2018
(#) Chipmunk1960 válasza meroly hozzászólására (») Jan 23, 2018 /
 
Akkor egy nyomást kell mérni az injektor körben.
(#) meroly válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Jan 23, 2018 /
 
Ez igy igaz de miota nalam van figyelek ra. Volt benne premium benzin is most epp spuri. Ha tudom porgetem.
Es normal gazadasnal szepen tiltasig is elporog csak igy lepadlozva megy el az ero vagy emelkedon.
(#) meroly válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Jan 23, 2018 /
 
Uzemanyagrendszer nyomasat mondod ugye?
Következő: »»   248 / 341
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem