Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Üdv Mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Egy 12 volt-os 4 csatornás távirányítót szeretnék betenni a kocsiba, úgy hogy állandóan kapna áramot, és az érdekelne, hogy töltés közben, a több mint 14 voltot bírná-e a távirányító, vagy egy feszültség szabályzóval fix 12-voltra célszerűbb inkább bekötni? Nem tudom, hogy egy ilyen távirányító szett mennyire érzékeny a túlfeszültségre, és nem akarom kinyírni, mert ez az 1 van belőle. Itt a link, hogy milyen távirányítóról van szó! https://www.aliexpress.com/item/LEORY-315Mhz-Remote-Control-Switch-...Jke5KT Előre is Köszönöm Mindenkinek a segítséget!
Szia!
Nem mélyednék a részletekbe...,eltudnád küldeni a hátramenő kábelköteg Renault cikszámát???? VF1VBU6F84707B044 Ranault Master 2012. 2.299cm---107 KW M9Tg66 üdv
Szerintem eleve 14-15V közelségre tervezik.., biztos van benne valami f.védelem stb...
Én halál nyugodtan használnám..., "normális" túlfesz miatt tönkrement távvezzel én még nem találkoztam..., Ennyibe egy "márkás" olasz távirányitó egy db kerül egyébbként...,
Szia!
Szivesen küldeném, de jövő hét szerdáig szabin vagyok. Ha még akkor is kelleni fog, megnézem persze! Üdv!
Szia
Köszi nagyon!!! Aktuális lesz még akkor is.., ugy hogy elöre köszi Üdv.
Sziasztok!
Mercedes A170 CDI-be (2001) szeretnék komfort indexet szerelni. Tudnátok segíteni, hogy hol a legkönnyebb hozzáférni a szükséges vezetékekhez és mik a színei? Csak a jobb-bal oldal és a rájuk kapcsolandó pozitív kellene, test ugye van mindenhol... néztem az elakadásjelzőt, méregettem, de nem nagyon sikerült kibogarásznom, hogy ki-kicsoda. Lehet azért, mert egybe van a központi zár vezérlővel ez a kapcsoló.
SZia!
Az alvázszám nem mindig elég sajnos. Ez a rendszer hibája. Így 2 ckkszám közül választhatok. Csak nem tudom,h.mi az a felszereltség vagy funkció ami eldönti,h.melyik pont az hozzá tartozó. Ezt még próbálom nyomozni, de ez már csak holnap lesz. Hivatalos formában az alkatrészraktár megadná a megfelelőt. Holnap megpróbálom kivadászni,h.melyik!
Honnan tudnék letölteni autodatá?
Légyszi kivadászni..., a másik variáció nagyon problémás.., anyagi vonzatai volnának.., most hosszú volna részletezni...
Kõszi.
Sajnos nem tudom tovább szűkíteni.Azt tippelném,h.ez a jó: 241106200R
De sajnos nem tudtam kizárni ezeket: 241103560R, 241107565R, 241100708R (Az szűkítené le ha tudnánk,h. SSPREM, PREM01, PREM02 a felszereltsége, ill.az első kettőn belül SSSCR, SAN5Ea, AVSCR1.) Csak hivatalosan tudnám leszűkíteni, lekérni. Szerintem úgyiscsak gyáriban van. )A cikkszámok alapján utána tudsz nézni.) Így, ha R.szervízhez fordulsz és onnan rendeled, megnézik és jót rendelnek. Úgy tudom csak én is, ha kell.
Szia!
Kõszi., megoldódott., találtak egybontott köteget, visszajezėskėnt : igaz hogy hátulról előre haladva volt egyre jobban õsszeėgve, a csatinál meg totáll.., de a relétáblaba menõ viszont teljesen sérūlésmentes volt ,a kiégett tábla ellenére., sima volt igy a relécsere is. Üdv Laci
MERCEDES W202 220 Cdi 2000 EZS Probléma!
Merci spécik segitségét várnám reménykedve! Az autô kifogástalanul indit, " megy" stb .,de nem mūkõdik a az ELV.,a központizår.,az ablakemelök.,irányjelzõk.,ablaktörlök.,kommunikåció vezérlökkel korlátozott., az EZS "részleges" hibája miatt! Nem biztositék, táp, test hibáról van szô! Hibakôd: P1630 Kõszi és ūdv”
Szuper! Nálam is hasonló volt az oösszeégés jellege. Igaz, furgonnál.
Ja, az érintett csatit is cseréltem asszem. Üdv! Ati
Sziasztok! Van valaki, akinek több információja van a MAZDA ABS csatlakozókkal kapcsolatban? Sumimuto Electric A csatlakozó megegyezik a 626, MPV, 6 -osé, A 6 -osban MD9, az MPV-ben MD11 jelölésű elektronika van. Illetve a 626 os "GE7E437A0" típusszámút is találtam műanyag öntött elektronikával, s nem alumínium házban. Ha lenne valakinek valami lábkiosztás, azt megköszönném, mert a 2. aluházas "rohadt" el az autóban, s érdekelne, mennyire csereszabatosak. A régi, alu dobozosról megvan a rajzom.
Szia! Véletlenül nem csak ilyen jellegű probléma volna?
Szia!
Sajnos nem.,itt ugy látom a szelektiv, amcsi stilusû kõzponti vezérlési fajta kivålasztása tõrténik.,mi esetūnkben valami szinkronizáció hiányát emlegetik., mivel ez egy másik autóból valô gyujtáskapcsoló.,ami szerencsére indit., de egy csomó dolog nem müködik..,pl irj,ablaktörlö,el.ablak,központizár stb., ezek a régi lecserélt gy.kapcsolôval mind müködõdtek!!! A lecserélt , åltalåban nem inditott., (fõleg hideg időben!!!)..,mert nem lehetett elforditani a kulcsot az EZS-ben.,ha jó volt akkor minden müködött vele! Valamennyi nem mükõdö készūlék az EZS- n megy keresztül .,pl feszūltség kódôlt jelként.., Feltehetőleg nem jô a beszerelt ,használt EZS..,esetleg jó csak softveresen ujra kellene szinkronizálni a hálozathoz???? Köszi ės üdv
Bővebben: Link
Bővebben: Link Nem egyszerű mutatványt kell a felprogramozáshoz megcsinálni ... és egy kicsit költséges volna ezeket a dolgokat beszerezni.
Sziasztok!
Autós fórumokon már több helyen is kérdeztem, egyelőre tanácstalan mindenki, autószerelők is, így Tőletek is szeretném megkérdezni, hogy mi a véleményetek, remélem jó helyen. Adott egy 2003-as 1.4 16V Renault Clio2. Előzményei, hogy 14 éves koráig évi 1000km-t mentek vele, aztán átvettem és én már rendesen használom, most van benne 35ezer km. A hiba a következő. Magas terhelésen (értem ezalatt a padlógázt pl), elkezd dadogni és 4000-nél tovább nem pörög. Ha finoman nyomom a gázt, finoman normálsian gyorsítok, akkor minden rendben, max egy pici torpanást lehet érezni. Kiolvastuk és az alábbi három hibakódot dobta: DF024 járműsebesség érzékelő köre DF135 fékpedál érzékelő köre DF235 s.szab./s.hat.automatika. Sebességmérőm jó, fékek, abs jó, tempomat nincs is a kocsiban. A Clip szoftverrel végeztem néhány mérést, ezekről küldöm a képeket. Meg tudnátok nézni, hogy láttok-e valami rendellenest ezekben az adatokban? Esetleg kizárható az elektronikai hiba és valami mechanikus lesz? Köszönöm előre is! kep1 kep2 kep3 kep4 kep5 kep6 kep7 kep8 kep9 A hozzászólás módosítva: Jan 23, 2018
Szia! A sebváltóban mikor volt lecserélve az olaj? Szerintem ezen a részen kellene keresgélni a hiba okát ha a fékpedál kapcsolója rendben van.
Szia!
Szerintem soha. Szerelom azt mondta raer meg. Ez okozhatja tenyleg ezt a hibat?
A Rönókba általában a 75 -ös vékony olaj kell.
Szia!
Égés(henger) kihagyásohz hasonlít, vagy mintha kevés lenne a benzin Bowdenes vagy motoros a pillangószelep? Jaaa, látom motoros! Melyik képen látszki jól a rángatás? A többségen elmegy 5000 fölé. Melyiken látszik jól a rángatás? Gondolom ezek a hibák nem jöttek vissza az első törlés után.? A hozzászólás módosítva: Jan 23, 2018
Lehet egy injektor-tisztító jól jönne neki, nem hiszem, hogy a váltóolajtól dadogna. Lehet csak annyi a baja, hogy sohasem volt meghajtva, s lekormozódott. Lambda szondát kiveszed, kormos?
A hozzászólás módosítva: Jan 23, 2018
Ujak a trafok a gyertyak. Fojtoszelep tisztitva.
Gyujtaskimaradas a szonda szerint nincs lasd az élő meresek a kepeken. A benzin oldal gyanus nekem is. 7es kepen gyönyörűen latszik. Ott le van padlozva es nem porog 4000 fole. De mind a harom hibs visszajott de ezek tarolt hibak tehat a muszerfal nem jelez hozza. A hozzászólás módosítva: Jan 23, 2018
Akkor egy nyomást kell mérni az injektor körben.
Ez igy igaz de miota nalam van figyelek ra. Volt benne premium benzin is most epp spuri. Ha tudom porgetem.
Es normal gazadasnal szepen tiltasig is elporog csak igy lepadlozva megy el az ero vagy emelkedon.
Uzemanyagrendszer nyomasat mondod ugye?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |