Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   174 / 196
(#) oregecske octavia válasza oregecske octavia hozzászólására (») Máj 13, 2018 /
 
Ok most mar tudom talan pont a neked kuldott valasz felett valasdzoltam a sajat kerdesemre magamnak
(#) Csabax válasza VIM hozzászólására (») Máj 13, 2018 /
 
de mitől jöhetett elő egy kis lejtőn?
(#) VIM válasza Csabax hozzászólására (») Máj 13, 2018 /
 
Nem olyan kicsi ott az a lejtő, sőt elég meredek. Talán valami kondenzátum nem tudott eltávozni a kipufogó rendszerből, vagy a "toló üzemből" kifolyólag szedett össze valamit a hibatároló. Nem ártana rövid időn belül kiolvasni a hibatárolót, mert biztosan van tárolt hiba. Máskor talán ezzel kellene kezdeni a "check engine" lámpa jelzése után, mert ettől nagyobb bajok is lehetnek és ha arra ráindítasz még egyszer, akkor mélyen a zsebedbe kell majd nyúlnod ha nincs szerencséd. Az is lehet, hogy a motorolaj hűtő vagy annak szintje okozott lámpagyújtást, nem tudom.
(#) Csabax válasza VIM hozzászólására (») Máj 13, 2018 /
 
ok, köszönöm, jövő héten beugrok vele szervízbe, utána megírom az eredményt,
(#) VIM válasza Csabax hozzászólására (») Máj 13, 2018 /
 
Azóta nem világít a "check engine" lámpa? Lehet szerencséd lesz és nem komolyabb meghibásodás állt a háttérben. Akkor "szokott" elmúlni a jelzés ha nem tartósan áll fenn a jelenség és a következő tünetmentes indítások alkalmával felül íródnak, törlődnek de tárolódnak. Néhány ezresért már lehet kapni kódolvasót, bluetoot-os androidos telefonon is kommunikáló eszközt az ilyen esetekre, mert egy kiolvasás is kb. annyiba kerül. Tehát az első után máris nullszaldós az eszköz. Azt ne kérdezd, hogy melyiket vedd meg ...
(#) oregecske octavia válasza VIM hozzászólására (») Máj 14, 2018 /
 
Szia esetleg valami ötleted lenne a leírtakra?
(#) VIM válasza oregecske octavia hozzászólására (») Máj 14, 2018 /
 
Szia! A legvalószínűbb, hogy a vezérműszíjat és a feszítőket ki kell majd cserélned, mert mindegyik VAG típus ezen motorkódjához az alapjáraton vibrál, rángatódzik, remeg ezt a hibát hozzák ki. Azt csat Te tudod, hogy mikor volt utoljára kicserélve a komplett vezérlés. A program szerint 80 000km után 40 000 kilométerenként kellene cserélni. Persze ha jó szíjakat veszel hozzá Gates vagy Continentalt akkor talán kibírja a következő ugyanannyit. Húzós árban van egy ilyen csere de a neten találni lehet komplett szetteket kedvező árban kb. 36 000 Ft körül, már csak a szaki tarifája lesz a kérdéses.
(#) oregecske octavia válasza VIM hozzászólására (») Máj 16, 2018 /
 
Köszönöm szépen a választ. A kocsin 91.000 km lett 2015.06 hóban vezérlés cserélve,most 150.000 km van benne.Biztosan nem Conti és Gates szíj van benne, mert meg lett nézve a műanyag burkolat le lett szedve és láttam azt hiszem " ruvil" ha egyáltalán van ilyen szíjból de mintha erre emlékeznék. De eddig nem csinálta soha milyen összefüggés van?? nem kötekedés sőt! csak szeretném megérteni?? köszönöm tehát kizárva szerinted az injektor fej?? vagy ilyesmi.. mert a gyertyák és a trafók újak...köszönöm a válaszod-szép napot
(#) Csabax válasza VIM hozzászólására (») Máj 16, 2018 /
 
azóta nem világít a lámpa,
még progit kellene találnom az olvasóhoz mert azt nem kaptam hozzá
a kocsihoz csak jövő hétre kaptam időpontot a szervízbe,

este meg tudom írni a típusát az olvasónak
(#) VIM válasza Csabax hozzászólására (») Máj 17, 2018 /
 
Az nyilván fenn van a neten ... azt nem adta meg a forgalmazó, hogy hol érhető el a hozzá való szoftver?
(#) Csabax válasza VIM hozzászólására (») Máj 17, 2018 /
 
Viecar elm327 wifi a kacat, csak listát mellékeltek hogy mi jó hozzá,
(#) KisCobiii válasza Csabax hozzászólására (») Máj 17, 2018 /
 
Hali! Nekem is volt ilyen kékfogas obd olvasóm, írd be a play áruházba, hogy "Torque Lite" egy OBD check engine lesz a jele, azzal fog működni.
(#) Csabax válasza Csabax hozzászólására (») Máj 18, 2018 /
 
van 1 scanMaster 2.xx már fenn van a laptopon, még nem h kommunikációja lesz-e vagy sem, a tárolt hibákat hol keressem benne és hogy tom letölteni?
(#) busz10 hozzászólása Máj 21, 2018 /
 
Sziasztok segitene valaki!skoda octaviáról van szó 2004 es pdtdi 130lovas .Mi lehet a hiba ?diognasztika azt a hibát jelzi.hogy kevés áram van az uzemanyag hőmérséklet érzékelőn.!egr szelep hibát is jelez .szelep uj cseklámpa világit.hiba kód törlés után kis időmulva ujra ég.elõre is ķöszönöm.
(#) VIM válasza busz10 hozzászólására (») Máj 21, 2018 /
 
Szia! A motorkódot és a hibakódok számait ha megírnád ... Az "egér" szelep melyik tagja új a fő vagy a segéd szelep? Az üza melegítő az hogyan kaphat kevesebb áramot? Valami nagyobb áramú fűtése van? A akkun szokott lenni huzal biztosíték és annak környéke a kötéseknél előfordul, hogy kimelegedik, vagy átmeneti ellenállás alakul ki és az okoz feszültség csökkenést. Talán az okozhat motorhiba lámpa gyújtást? Dízelekből nem vagyok valami tájékozott de aminek tudok, utána nézek.
(#) busz10 válasza VIM hozzászólására (») Máj 22, 2018 /
 
Szia ok elküldöm elõre is köszönöm szépen!
(#) busz10 válasza busz10 hozzászólására (») Máj 22, 2018 /
 
Szia megint zavarlak!ime a kódok.(P0401)(P0183)motor kód(ASZ450464).Nézz utánna légyszives.
(#) busz10 válasza VIM hozzászólására (») Máj 22, 2018 /
 
Szia bocsi magamnak küldtem.ime a kód(P0401)(P0183)motor kód (ASZ450464)légyszives néz utánnaköszönöm.
(#) VIM válasza busz10 hozzászólására (») Máj 22, 2018 /
 
Hát ez egy dízel Fábia 1.9-s motorral. Az EGR szelep az 14-20 ohm közötti ellenállás értékek között jónak mondható. A csatlakozóban az 1. pont és a test között bekapcsolt gyújtásnál akkufeszütségnek kell lenni. Az üzemanyag hőfok érzékelő (NTC) szoba hőmérsékleten 5.5-6.5 kohm értékkel jónak mondható, (100C-fokon 325-370 ohm). Az előfűtőről nem találtam semmit ... nem tudom, hogy az hol is volna helyileg de szerintem az elektronikus adagolón van az is mint a hőfok jeladó.
(#) busz10 válasza VIM hozzászólására (») Máj 22, 2018 /
 
NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM
(#) Csabax válasza VIM hozzászólására (») Máj 23, 2018 /
 
Szia, voltam szervízben, kiolvasták a hibákat: üzemanyag-lekapcsoló szelep, izzítógyertya-relé, töltőnyomás-korlátozó mágnesszelep, mindegyikre azt írta h. szorványosan előforduló hiba, több bibi nem volt, a turbó szelepét ( fehér )már rég cseréltem,
(#) VIM válasza Csabax hozzászólására (») Máj 23, 2018 /
 
Szia! A hibakódokról nem adtak egy nyomtatott verziót, hogy lehetett volna számszerűen tudni a kódszámokat?
(#) Csabax válasza VIM hozzászólására (») Máj 23, 2018 /
 
Szia, igen,17946 P1538 035, 18027 P1619 035, 17957 P1549 035, nem tom melyik kell pontosan, de ezek vannak a papíron,
(#) oregecske octavia válasza VIM hozzászólására (») Máj 24, 2018 /
 
Szia megint zavarnálak egy picit, írtad a vezérlés cserét, kértem hogy írj összefüggést a hideg indítanál tapasztalt pöfögés-rángatózás-3 hengerezésre. Megtennéd? mert kicseréltetem ha valóban ok-okozatban van- de nem olcsó, válaszod köszönöm.
(#) VIM válasza oregecske octavia hozzászólására (») Máj 24, 2018 /
 
Szia! Nem írod le pontosan, hogy mi a hiba. Meddig tart a remegés? Alapjárat ingadozás ... Talán hőfokmérő gomba hiba.
(#) VIM válasza Csabax hozzászólására (») Máj 24, 2018 /
 
Nincs véletlenül valamelyik porlasztónál szivárgás a tűzgyűrűnél?
(#) Csabax válasza VIM hozzászólására (») Máj 25, 2018 /
 
nem vettem észre ilyesmit,
(#) VIM válasza Csabax hozzászólására (») Máj 25, 2018 /
 
Sorban ezek a kódok ezeket a hibákat jelentik:üzemanyag-elzáró mágnesszelep nyitott áramkör/testzárlat, izzító gyertyák reléjénél szintén, turbófeltöltő szabályzó mágnesszelepnél szintén. Ez az üzemanyag elzáró szelep nekem úgy tűnik, mintha ez az ütközéskori "vészelzáró" volna de nem ismerem, hogy milyen elven működik. Az adagolón lehet valahol .... Az üzemanyag szivattyúnak két reléje van legalábbis a rajz szerint. A turbó szelepe az meg nem tudom, hogy hogyan kerül a képbe, hacsak nem a főrelétől függ (persze mind három) a pozitív oldala és a negatívat a motorvezérlő adja.
(#) oregecske octavia válasza VIM hozzászólására (») Máj 25, 2018 /
 
Szia írom a tapasztalatomat. Reggeli hideg indítás-beindul szépen jár kb 2-4 másodpercig mind a 4 henger-ezután elkezd mintha 3 hengerezne rángatózni-puffogni ,hátul a kipufogó pöfög- picit rángatózik a kaszni.... ez kb 20-30 másodpercig tart és utána vissza áll minden, mintha semmi az ég világon nem történt volna.Meleg semmi minde jó és szép és csak reggel meg délután amikor elindulok/hidegen/ csinálja és csak ezt és ennyi ideig.Nagyjából ennyi- erre írtad a vezérlés cserét.
Hallottam olyat is hogy Skoda szervizes mondta, hogy softver frissítés kell mert lehet h régi a program és nem kever annyit hidegen/vagy valami ilyesmi/nem tudom..ez lenne a probléma VIM

Válaszod köszönöm szépen!
(#) VIM válasza oregecske octavia hozzászólására (») Máj 25, 2018 /
 
Ez a leírás már részletesebb. Nem értem ezt a szoftver frissítést, hogy a régi program mit nem tud? Régen is annyi esze volt annak a kocsinak mint most, vagy valamit elfelejtett? Talán a motorhőfok érzékelőnek nem jó az értéke az adott üzemállapotnak megfelelően és így szegény keverék lesz belőle hideg indításkor és azért dadog az alapjárat. A vezérműszíj feszítő, feszesség állító hiba az állandó alapjárati ingadozást okoz.
Következő: »»   174 / 196
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem